Bekijk originele versie : Ik heb me in geschreven bij IDOLS!!!
Danoontje
04-09-2003, 18:35
vanaf 6 december bestaat er de kans dat jullie mij zien op tv:bril::hihi:
als jullie beloven om op mij te stemmen :D
ik ga een liedje van najat atabou zingen " al memma" :o
:hihi:
Gremling
04-09-2003, 18:36
Veel succes dan :D
Tsjelzies
04-09-2003, 18:36
good luck:goedzo: en ga neit zo nl als hind doen aaight
riffia13
04-09-2003, 18:37
superveel succes en win he!!!!!!!!!!;)
lilmaroc
04-09-2003, 18:43
aaihgtzz..iemand ander die ook lid is van marokko.nl heeft zich ook in geschreven en een jongen die bij mij op school zit heeft ook :D
Danoontje
04-09-2003, 19:04
Hahahahhaha is een joke by the weg
Ik kom niet eens door de rondes voor de voorrondes heen :maf:
Kan je nagaan wat voor enge stem ik heb:hihi:
ik vind het grappig omdat mijn neef mee gaat doen muahahahahhahahha ik heb kapot gelachen vandaag.
Maar anyway als mijn neef op tv komt dan geef ik het wel door is wel interessant voor de meiden:stout: als ik tijd heb ga ik wel mee om hem mentaal te steunen en anders gaat zijn broer mee want hij mag maar een persoon meenemen meskien.
Eerst wou de hele familie mee en ze wilden gelijk een schaap slachten voor de deur maar dat feestje gaat niet door :hihi:
ik kan ook niet wachten tot het weer begint het schijnt dat zich zoveel mensen hebben ingeschreven dat het meer dan het dubbele is :giechel:
Juf_Nora
04-09-2003, 19:09
wanneer begint het?
Danoontje
04-09-2003, 19:15
Origineel gepost door nadyaa
Serieus lekker man........damn dan kan ik echt lachen, ik ga het deze kee tapen want de vorige keer viel ik van de bank af van het lachen.........ayoo sommige hebben echt lef om te gaan, zelfs toen mij ma een keertje meekeek zei ze, ewa hadoem layen maschjen, shoef fi hoem, ma3andom boe sifa;) oo haydek mazjan ye ganiew
hadoem a benti ma kay haschmoe;) ging echt ff plat
:lol: hahahahah ik heb het ook altijd met mijn moeder gevolgd was altijd lachen mijn moeder had ook altijd wel marokkaanse commentaar over die gasten :hihi:
ps: juf nora het begint 6 december :D
Danoontje
04-09-2003, 19:19
Ewa ze hebben gelijk (commentaar) sommige die denken echt dat ze goed zijn ayooo zielegerds
hahahah ik vond het wel zielig voor die ene bob ken je die nog die werd afgekraakt en meskien gaat ie nog vragen "moet ik dat opvatten als een compliment?":hihi:
power_flower
04-09-2003, 19:25
Maar ff serieus het is toch geen Joke van je he? Danoontje!! want mijn neef gaat ook mee doen! nog meer marokkanen hahahahha...
Danoontje
04-09-2003, 19:45
Hi Hi en die kleine turk, met die spijkeroutfit, en die F.L.ikker bril van hem, een hele kleine jongetje was dat, hij begon te zingen zo vies, allen lachten ze hem uit, en en die antiliaanse wijf, met lik it good lik this P.Ussy just like you should my neck my back my....and my crack ff zo ayoooooooooo
wuhahahahahah:lol: ja ja die waren ook gruwelijk en dat meisje dan met dat roze truitje ze was mollig en verlegen maar toen ze begon te zingen wajaaaaaaaaaaaw het was zoiets van your eyes are looking zo brihtlyyyyyyyyyyy en dan heel vals:maf:
en dat hele lange meisje met een witte bloes en zwarte broek die het liedje van marco borsato ging zingen die was ok gruwelijk:hihi:
Ps: power flower ik doe niet mee hahahahah zoals ik al zei ik haal de voor rondes van de voorrondes niet eens:maf2:
met Najat 3atabou haal je de voorrondes niet eens. Kijk hoe ze hun eigen volksmuziek de grond in boorden :D
Gewoon engels is het beste om wat verder te komen
mocro4life16
04-09-2003, 20:26
wie van jullie herkent die n*ger, die deze liedje ging zingen:
SPRIJD JE VLEUGELSSSSS!!!
ahhahahahahahahhahhahahahahahhahahah, wollah daar moesten ze bijna reanimeren, wollah ik kwam niet meer bij van het lachen :D
Danoontje
04-09-2003, 20:55
Origineel gepost door mocro4life16
wie van jullie herkent die n*ger, die deze liedje ging zingen:
SPRIJD JE VLEUGELSSSSS!!!
ahhahahahahahahhahhahahahahahhahahah, wollah daar moesten ze bijna reanimeren, wollah ik kwam niet meer bij van het lachen :D
wuhahahahahahahah die neger was gruwelijk hahahahah k zie het gelijk voor me om hem heb ik ook plat gelegen :giechel: :giechel:
elmoemien
04-09-2003, 21:27
ik verbaas me over een ding, zeg nou zelf die jim stelt toch niets voor vergeleken met hind:D ik las na die finale (stond in de krant) dat ze bewust hind niet als winnaar hadden gekozen omdat ze (half) marokkaanse is. :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.