Bekijk originele versie : Trots en beledigd
Het probleem.
Mijn vriendin en ik kennen een leeftijdverschil. Toen ik haar leerde kennen, verteld ik haar dat ik jonger was dan ik in werkelijkheid ben ( ik zie er ook daadwerkelijk jonger uit. ook fysiek).
We kunnen het goed melkaar vinden. Zelfs zo goed dat we tegenover elkaar onze diepere gevoelens hebben uitgersproken.
Echter dat iik niet mijn echte leeftijd haar heb verteld, blijft tussen ons in staan.
Het heeft er inmiddels toe geleid dat zij de relatie heeft verbroken, ondanks dat ze om mij geeft.
Hoe kan ik in dit specifieke geval het beste aanpakken met als uiteindelijke doel haar terugwinnen. Wie kan mij hierin raden??:traan1:
Mocro_lady91
26-03-2007, 09:40
hmm ik weet dat je dit niet wilt horen relatie voor huwlijk is haram
maare ik adviseer je als je geen moslim bent moslim te worden :P waha grapje nee ik doe nu effe seruis ik zou naar haar toe gaan en me excuses aanbieden en vragen of ze met je wilt praten en je gevoelens uitleggen en dan trouwen dan is het op een halalmanier zo zou ik het doen maar ik denk dat jij dat laatste weghaalt:P maar ga naar haar toe en praat met er
Nee. Het is geen dertig jaar, maar elf jaar.
koukouchi
26-03-2007, 10:50
Nee. Het is geen dertig jaar, maar elf jaar.
wow 11jaar??? En euh hoe oud zei je dat je was??
Madame_M
26-03-2007, 10:58
Ik snap het even niet wie is elf......?
Mocro_lady91
26-03-2007, 11:05
nee de leeftijd verschilt 11 jaar
Madame_M
26-03-2007, 11:09
nee de leeftijd verschilt 11 jaar
ooohhh en dat noemen jullie veel ewa safeee.... wie is ouder zij of hij ????
zij tog
Zij is veertig jaar en ik eenenvijftig
koukouchi
26-03-2007, 11:46
Tzzzzzz zij verdient jou niet. Ze is 40 en nog kieskeurig awilie...
Is dit een reden om iemand te dumpen???
Meen je dit serieus wella??:nerd:
b_karima
26-03-2007, 18:51
hij heeft wel gelogen tegen haar, hoe kan zij hem nog vertrouwen op andere dingen, en hoe kon je verachten dat dit goed zou lopen, het is en was een haram relatie, ik adviseer je om naar haar toe te gaan of een lange brief te schrijven dat jijinderdaad fout was, en dat je het goed wilt maken, en zeg er ook bij, dat leftijd niet zo belangrijk is., en dat jullie al BEJAARD ZIJN EN DUS HOOG TIJD WORD OM TE GAAN TROUWEN
Mocro_lady91
26-03-2007, 19:09
en daar doet zij moeilijk over dat ze al op zo'n leeftijd iemand zoals jou kan krijgen zeg toch al veel ik adviseer je om met haar te praten rustig en begrijpvol en zeg dat het je spijt maar dat je het niet zei omdat ze je anders te oud zou vinden en als laatst moet je zeggen onze leeftijd is een maar een getal het is toch de liefde waar het om draait nou zoiets moet je zeggen sterkte laat het ons weten PS: je kan haar ook ten huwlijk vragen nog 10 keer beter
Madame_M
27-03-2007, 09:12
Dus jij bent 51? meen je dat nou serieus .... zit er geen steekje los bij jouw....?
Mocro_lady91
27-03-2007, 10:42
51 en je bent nog niet getrouwd het is wel oud maar meschien ben je er nog niet klaar voor
51 en je bent nog niet getrouwd het is wel oud maar meschien ben je er nog niet klaar voor
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.