Bekijk originele versie : Marokkaanse jongeren worden de toegang tot dancings ...
DE_STALKER_LAMM
04-09-2003, 13:06
geweigerd omdat zogezegd amok maken ...
voor mijn part is dat goed (ging nooit naar een dancing, totaal geen interesse voor shit)..marokkanen hebben niets te zoeken in een dancing DAT IS MIJN MENING!
daarnaast de zogenaamde vrijheid en gelijkheid..en ten tweede niet alle marokkanen over dezelfde kam scheren er zijn goede en slechte...
ik heb gestemd voor het laatste
:zwaai:
DE_STALKER_LAMM
19-09-2003, 09:55
Origineel gepost door Sanela
ik heb gestemd voor het laatste
:zwaai:
groot gelijk!
Tis misschien wel begrijpelijk, maar dat mag natuurlijk nooit........begrijp Marokkanen die dit goedkeuren/niets uitmaakt dan ook niet :wat?!:
ps of een Marokkaan iets te zoeken heeft in een dancing moet ie volgens mij helemaal zelf weten.
ja ,horen niet in een dancing
Origineel gepost door Selina
ja ,horen niet in een dancing
Wie bepaald dat? Jij, de uitsmijter?
GangstaLovin
20-09-2003, 12:26
het gaat toch om het principe!!! Zijn jullie dom of zo :confused:
Iemand wordt de toegang geweigerd vanwege zijn afkomst!!
douniaberkania
21-09-2003, 15:54
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM
voor mijn part is dat goed (ging nooit naar een dancing, totaal geen interesse voor shit)..marokkanen hebben niets te zoeken in een dancing DAT IS MIJN MENING!
daarnaast de zogenaamde vrijheid en gelijkheid..en ten tweede niet alle marokkanen over dezelfde kam scheren er zijn goede en slechte...
MEE EENS :rolleyes:
DE_STALKER_LAMM
22-09-2003, 10:52
Origineel gepost door GangstaLovin
het gaat toch om het principe!!! Zijn jullie dom of zo :confused:
Iemand wordt de toegang geweigerd vanwege zijn afkomst!!
daar doel ik op..laat dat van dom zijn achterwege..marokkanen die elke dag in een dancing zitten die zijn pas dom!!
Origineel gepost door Tijn
Wie bepaald dat? Jij, de uitsmijter?
De Wetten Van Allah Bepaald dat
LQwaad4life
22-09-2003, 11:26
Origineel gepost door Selina
De Wetten Van Allah Bepaald dat
de uitsmijters volgen de wetten van allah niet, zij volgen de wetten van DE afkomst.
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM
inderdaad, dus kan me nikst schelen dat ze worden gewiegerd ze hebben daar niks te zoeken klaarpunt uit.
Mocro4eva
22-09-2003, 14:26
Het kan me eerlijk gezegd helemaal niks schelen. Ik kom er niet dus het boeit me ook niet. Zou het om iets belangrijks gaan dan was het anders geweest, maar vanwege een dancing...who cares??
mocro_scuadron
22-09-2003, 15:47
je praat onzine stalker...of iemand naar dancing gaat is donders zyn eigen leven...en nog iets niet iedereen is het zelfde als jy....
Origineel gepost door LQwaad4life
de uitsmijters volgen de wetten van allah niet, zij volgen de wetten van DE afkomst.
Nee Die Volgen De Wetten Van Satan :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.