Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sTYlIngtaNg ???

Pagina's : [1] 2

SweetMe
04-09-2003, 13:00

Ik fohn wel eens me haar om het te stylen maar ik wil daar beter van afblijven want het is slecht voor me haar.. nu heb ik gehoord dat er een styling tang is met kussentjes waarmee je je haren kan stylen zonder dat het beschadigd ... weet iemand waar je zoiets kunt halen of een merk van zo'n stylingtang.... Andere tips om haren te stylen zonder dat het kwaad kan zijn ook goed xXxXXxXx moI

sofrana
04-09-2003, 19:52
Je bedoelt zeker ijzeren "kussentjes", niet? Mijn vriendin heeft er een gekocht bij de Mediamarkt. Ik weet het merk niet meer, maar ik weet wel dat de tang geel was en dat je er water bij moet doen, zodat er stoom uitkomt en dan gaat het sneller. Er zijn verschillende merken te koop bijvoorbeeld bij Kijkshop, Blokker, Megapool enz. Maar ze schijnen niet allemaal zo goed te werken, en meestal moet je heel lang wachten voordat de tang warm wordt. Maar van die "gele" weet ik dat die goed werkt. Veel succes

lalasara
05-09-2003, 00:33
ahh ik heb er ook 1 maar ik gebruik em nooit omdat ie eigenlijk zo goed werkt en het duurt te lang enzo....

OuJdIa_L
05-09-2003, 14:00
kijkshop...:)

farah77
05-09-2003, 17:04

hey meid, in BREDA kan je de beste kopen van t merk Gis......Er zit daaro in t centrum een kleine kapperszaakje (tegenover donna guy) Ik heb er zelf ook een, mijn vriendinnen allemaal ook maar ze zijn wel duur maar goed is ff een uitgave en je kan er jaren mee vooruit!! SUC6 groetjes farah!.....:):):)

GangstaLovin
05-09-2003, 18:07
in eindhoven bij Cosmo kappers maar dat ding is wel echt duur iets van 290 Euro ...Maar hij is echt echt echt goed!

Nisrine01
06-09-2003, 00:29
Mijn advies is gewoon een hijaab dragen ;) dan ben je meteen van dat haar stylen en fohnen af. En je bent nog snel klaar ook :)

RitaMaria
06-09-2003, 00:46
Meid, ik neem aan dat je krullen hebt.. waarom neem je niet een kleurtje in je haar in combinatie met mooie krullen... Ps- wie kan mij advies geven..ik heb van dat futloze.. stijle haar..heb vaak rollers uitgeprobeerd..dit zakt echter, ik wil ook geen permanent (chemisch) Wat moet ik doen om mezelf een weelderige bos krullen te bezorgen?? Alvast bedankt..

SweetMe
06-09-2003, 21:32
MEIDEN BEDANKT VOOR DE TIPSS ... MEER TIPS ZIJN OOK WELKOM ;)

RitaMaria
09-09-2003, 16:19
Origineel gepost door Rbatia18 hoi rita maria, weet je wat je kan doen, je hebt toch van die simpele krultangen, ewa pak steeds een lokje haar en smeer die in met een goeie mouse,(niet teveel!!!!!) ewa dan draai je die krultang er omheen en ff vasthouden, dan dat een beetje losdraaien en een stukje folie eromheen zetten, daarna weer goed terug draaien en vastzetten met een kleine haarspeld. dit doen met je hele haar begin beneden en werk naar boven. als je klaar ben dan heb je allemaal stukje folie om je haar. ewa daarna een netje of hoofddoekje omheen doen, niet te strak!!!!! ff met de fohn eroverheen zodat die mouse opdroogt en het echt goed in je haar gaat zitten.als je het s´avonds doet, dan gewoon mee slapen, en de volgende dag doekje eraf, folie los, weer van onderen naar boven werken. dan je haar tussen je benen gooien(u know what i mean)en met wat mouse die plukjes een beetje uit elkaar trekken, niet alles uit elkaar halen ,dan wordt het lelijk!!!!!!!!!!!!!en wanneer je die mouse erin smeert dan moet je in je haar `knijpen´van de punt naar je hoofd huid werken, doe dit een paar keer, je kan ook wat gel erin gooien als je wilt, niet teveel, en daarna je hoofd naar achter gooien, ff in model zetten, beetje haarlak sprayen, en finitooooooooooooooo mooie bos krullen, ik doe dit ook vaak het duurt ff maar is wel mooi. en als je dit sóchtends doet dan laat je gewoon je haar een paar uur in folie ewa hope it works for ya Tnxs RBatia!! Ik ben hier zo bij mee..ik ga dit meteen uitproberen!! En ik laat je weten hoe dit geworden is!! Rita :zwaai:

divalatifa
11-09-2003, 15:23
in elke stad heb je wel van die surinaamse winkeltjes, die verkopen ook stijltangen (ook van dat straighting spul maar dat moet je niet gebruiken hoor),ik heb er een daar gehaald voor 50 euro...niet dat ik m gebruik want ik heb liever mn krullen :D maar voor het geval ik er een keer zin in heb... maar ga daar gewoon een keer naar binnen...

ladymarueca
11-09-2003, 21:58
ja ik heb zo'n tang van kijkshop ik raad je aan om het daar niet te halen je ! het werkt niet echt goed en je bent er ook lang mee bezig. xxxLM

SweetMe
12-09-2003, 23:20
Origineel gepost door ladymarueca ja ik heb zo'n tang van kijkshop ik raad je aan om het daar niet te halen je ! het werkt niet echt goed en je bent er ook lang mee bezig. xxxLM Ja weet het ,, heel veel mensen zegen tegen me dat je daargeen styling tang moet halen .. slechte kwaliteit .. dus de kijkshop kom ik niet in ...

Pagina's : [1] 2