lieve_jeblia
25-03-2007, 22:32
salam 3likom een keer keek ik in de spiegel en ineens zag ik dat mijn mond scheef werd,toen ging in naar mijn moeder om het tegen haar te zeggen ,toen ik daar aankwam kreeg ik g1 lucht meer ,kon niet ademen,en viel op de grond en begon een me haar te trekken ,en te schreeuwen ,ik kan niet meer dat iks wat ik de hele tijd zweerde,mijn ouders en broers schrokken ervan en iedereen begon te huilen me vader begon koran te lezen en toen begon ik te shahd en me vielen oen dicht .toen me vader klaaar was ,gingen me ogen weer vanzelf open ..... safi die dag had ik er geen last meer van ..de dag daarop ik werd gewoon normaal wakker .ging douchen ,onbijten enzo en n ineens voelde ik me heel eerg slapjes,kon niet meer normaal lopen .liep tegen alle deuren en kasten aan en na 7 uur in de avond kreegik weer een aanval ,dusbegon ik weer te schreeuwen me haar te trekken ,gewoon egt de gekste dingen te doen enzo ging het de hele week door werd steeds maar erger ..(ik kreeg he altijd na 7 uur in de avond niet eerder)op een avond kreeg ik egt zkr wel 20 aanvallen acgter elkaar.toen heeft me vader een do3a voor me gelezen en ieneess voelde ik me meteen heel licht kon weer normaal lopen en praten kreeg paar dagen geen aanvallen meer en kon wel gewoon naar schhool en werken,maar nu een week later krijg ik weer aanvallen maar gewoon overdag als ik buite ben of op school of op werk ,me ogen gaan dan niet meer oppen ,kan niet meer praten ,niet ademen ,krijg ik het heel koud en begin ik heel erg te trillen .. ben wel bij de dokter geweest en hij zei ja je hebt hyperventilatie en dat ik in een zakje moet ademen enzo ,,en verder ja dat het niks ernstigs is ... kan iemand mij helpen ? is er misschien iemand die er ook van hheeft of had (hoop van niet) kan iemand me zeggen wat ik er aan kandoen? groetjes