Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verloven??????

Lovely4ever
04-09-2003, 11:30

Hallo allemaal, Ik heb een vraagje??? Mijn vriend wil binnenkort om me hand komen vragen? Nou weet ik mijn god niet hoe ik het moet aanpakken en wat ik thuis moet zeggen? Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!! Liefs

Lovely4ever
04-09-2003, 11:46
kan echt niemand me helpen? Jullie kunnen toch wel een idee hebben?

deheks
04-09-2003, 11:47
Wat dacht je van eerst laten bellen, als ze thuis vragen hoe hij aan je nummer komt zeg je dat hij die aan je vriendin heeft gevraagd!!!! Succes!!!!

Lovely4ever
04-09-2003, 12:41
Hallo bedankt voor jullie reacties! We hebben helaas geen telefoon thuis, je weet allemaal mobiel! Wat kan me moeder dan allemaal regelen? En wat kan ik verwachten van die dag?

tawtaw
04-09-2003, 12:51

sallam, nou misschien heb ik een idee. kijk islam zegt een meisje moet niet gedwongen worden om met een bepaalde persoon te trouwen. dus trouwen is willen. maar in jou geval. je bent bang dat je moeder dan doordenkt dus gaat zeggen vanwaar ken je hem en wat heb je met hem gedaan. maar goed je moet het gewoon zegegn je moet zeggen met die wil ik een toekomst bouwen. je moet gewoon eerlijk zijn. je moeder was ook jong geweest dus die moet het wel begrijpen. en dat hij je om hand wil vragen is alleen maar goed. nou dit was dan mijn advies maar je hoeft niet naar mij te luisteren. als je nog wat nodig heeft laat het me weten groetjs mohamed

tawtaw
04-09-2003, 13:19
sallamm nou eigelijk moet zijn ouders of tenminste hij dat aan jullie of aan jou door geven. dat zou ik ook doen en ik denk dat tegenwoordig mensen heel goed nadenken voor dat ze iets doen. met andere worden hij komt echt nie met lege handen. en in nederland gaat allles telefonisch. dus ik zou hem vragen om zijn moeder telaten bellen en met jou moeder praten door jou gsm. gewoon eeerlijk zijn dat is het en hopelijk komt het wel goed. en je kan beter als je wat meer wilt weten mij bereiken op amejaou19@hotmail.com g groetjes mohamed

Shahinez
04-09-2003, 13:25
Ik geef tawtaw gelijk,gewoon rechtuit zeggen,trouwen is geen onderwerp waarvoor je je moet beschamen ... trouwen is iets moois en voor altijd,en liefst wil je je leven delen met iemand vanwie je houdt of met je wie je goed kan opschieten ... Je moeder is niet achterlijk,zij weet ook wel dat je OOIT iemand ga leren kennen,dat is nu eenmaal zo,de tijden zijn veranderd,het is niet dat een jongen een meisje op straat ziet en haar zomaar haar hand komen vragen,wij willen eerst nog wat praten zien of onze gedachtes overeenkomen VOOR we die BIG STEP gaan maken Dus meisje,gewoon zeggen,en als ze vraagt vanwaar je hem kent,zeg gewoon dat hij je heeft aangesproken op straat en hij kent een paar vriendinnen van jou en zo zijn jullie in aanraking gekomen Vergeet niet:Eerlijkheid duurt het langst zinna viel suc6 en vergeet mij niet uit te nodigen op jullie huwelijk PEACE Shahinez

tawtaw
04-09-2003, 13:38
hoi, nou eigelijk moet je mij juist uitnodigen want ik heb jou advies gegeven. of niet soms hahahhah groetje smohamed

Lovely4ever
04-09-2003, 16:01
Hallo allemaal, Bedankt voor jullie advies!!! En ik zal zeker eerlijk zijn want dat ben ik altijd geweest! En ik kan dat ook gewoon zeggen, dat ik iemand ken bla bla maar je weet het is een beetje moeilijk uit respect! Ga je daar met je moeder over iemand babbelen van wie je zielsveel houdt! Terwijl dat normaal niet kan! Dat vindt ik best moeilijk! Maar als ik zo jullie reacties lees hoop en denk ik dat het zal meevallen! Alleen nog een ding, mijn vader is overleden! Al een tijd nu, ik ben bang voor die dag dat ik mijn vader nodig zal hebben!!!! Ik heb maar 1broer! Dus dat wordt een beetje moeilijk! Maar ik ga dan allah om hulp en steun vragen!!! En als het zover is zijn jullie allemaal van harte welkom!!! hahahaha Liefs

Shahinez
04-09-2003, 16:25
Origineel gepost door Miss_Magrebia gebeurd nog steeds :D zo heb ik mijn man ook leren kennen ...nog nooit gesproken wel gezien...had hem pas voor het eerst gesproken nadat ik mijn JA woord had gegeven ;) :confused: zomaar jah gezegd tegen iemand ??? wajaw jij durft nogal,ik zou dat niet kunnen ... okay je leert iemand kennen met der tijd,maar toch ... :rolleyes:

Shahinez
04-09-2003, 16:42
Origineel gepost door temsamni Ik ga je aan mijn moeder voorstellen! :D Wanneer! ach zo,waarom wil je me voorstellen 3lash?wanneer jij wilt :D

Shahinez
04-09-2003, 16:56
Origineel gepost door temsamni :D Wanneer je maar wilt! Morgen :D