Bekijk originele versie : IS het mogelijk?
Moshinoe
25-03-2007, 18:21
MEiden: steun me en helpppp!!! Ik zou graag binnen 10 dagen vijf kilo willen afvallen via de sapkuur? Is dit mogelijk? Mijn lichaam staat momenteel op spaarstand. Hoe kan ik dit het bets doen? Hoeveel uur sporten en wat voor sport vooral?? Steun me hierbij alsjeblief! Ik ga dan naar een huwelijk en wil er echt super uitzien en heb er alles voor over!!!
Moedig me aan alsjeblief en geef me tips
:banana: :banana: :banana:
hind_123
25-03-2007, 18:54
MEiden: steun me en helpppp!!! Ik zou graag binnen 10 dagen vijf kilo willen afvallen via de sapkuur? Is dit mogelijk? Mijn lichaam staat momenteel op spaarstand. Hoe kan ik dit het bets doen? Hoeveel uur sporten en wat voor sport vooral?? Steun me hierbij alsjeblief! Ik ga dan naar een huwelijk en wil er echt super uitzien en heb er alles voor over!!!
Moedig me aan alsjeblief en geef me tips
:banana: :banana: :banana:
lieve meid...
de enige oplossing is hiervoor: uithongeren :moe:
Het is kei slecht om in 10 dagen 5 kilo kwijt te raken. Dit moet je verantwoord doen.
Persoonlijk vind ik het veel mooier als een meid een beetje opgezet is en dan een marokaanse jurk aan heeft. :wow: Want die 'dunne' vind ik persoonlijk het echt niet staan en vooral als ze dan nog lang zijn. Blijf gewoon jezelf. En doe het verantwoord. Stap voor stap.
m0uslima_87
25-03-2007, 20:13
LANG LEVE UITKOTSEN!!:banana:
meid serieus wees tevreden met hoe je eruit ziet!! en de meid hierboven heeft gelijk een vol marokkaanse meisje in takshita is echt:love:!!!! en misschien kun je een apart kleurtje takshita dragen die je minder "gezet"doet lijken!!
R_berkaniia
25-03-2007, 20:49
Eet gewoon tien dagen niets.
Moshinoe
26-03-2007, 08:43
Het betreft de citroensapkuur, war zoiets eventueel belooft wordt. DUs meiden met ervaring hieromtrent
Up
Up
Up
Ps: ik wil in een gala-kleed gaan
Het betreft de citroensapkuur, war zoiets eventueel belooft wordt. DUs meiden met ervaring hieromtrent
Up
Up
Up
Ps: ik wil in een gala-kleed gaan
Ik heb geen ervaring met de citroensapkuur, maar ik ben van mening dat als je iets echt wilt en er helemaal voor gaat het je zeker zal lukken! Je moet dan ook echt doorzettingsvermogen hebben en niet opgeven...
missbrazil
26-03-2007, 16:00
5 kilo verliezen lijkt me toch niet zo ongezond!! 10 kilo zou te veel zijn, maar 5 denk ik niet. het lijkt me best realistisch. En zelfs al is het wat minder dan ga je het toch nog erg goed zien en voelen. Veeel water drinken, workout- oefeningen, gezond eten (alleen sapjes is wel erg weinig): dus sla met wat bruin brood. En daarna niet terug verdikken, deze levensstijl aanhouden. weet je wat, ik doe mee! vanaf morgen
Moshinoe
26-03-2007, 17:07
5 kilo verliezen lijkt me toch niet zo ongezond!! 10 kilo zou te veel zijn, maar 5 denk ik niet. het lijkt me best realistisch. En zelfs al is het wat minder dan ga je het toch nog erg goed zien en voelen. Veeel water drinken, workout- oefeningen, gezond eten (alleen sapjes is wel erg weinig): dus sla met wat bruin brood. En daarna niet terug verdikken, deze levensstijl aanhouden. weet je wat, ik doe mee! vanaf morgen
Woesdag beginnen we insha'Allah, 10 dagen lang!!!!
ik doe t ziekenhuisdieet, en je valt 2,5 kilo per 5 dagen af. in t weekend kan je GEZOND eten.
mevrouwtje_ahi
26-03-2007, 17:39
ik wil ook avallen voor de zomer vakantie want ik weeg namelijk 67 kilo dat ik vee ste veel voor mij leeftijd want ik wil ook mokleren dragen help me:D;):P
Rabatiya
26-03-2007, 17:53
ik doe t ziekenhuisdieet, en je valt 2,5 kilo per 5 dagen af. in t weekend kan je GEZOND eten.
Zo vet, hoe lang doe je het al:)
Ik ga het misschien ook wel doen dan;)
Kusje
ik begin aan mn 2e week. er is zelfs 3 kilo eraf.
Rabatiya
26-03-2007, 18:18
ik begin aan mn 2e week. er is zelfs 3 kilo eraf.
Zozo, nou dan ga ik dat dus ook maar proberen :D
Goodwife
26-03-2007, 18:21
wat houdt dat dieet precies in??
kuszz
Arabische_Meid
26-03-2007, 18:40
http://www.dietenlijst.nl/dieten/ziekenhuisdieet/
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.