Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ervaring met VELVET TOUCH (ontharen)?

Pagina's : [1] 2 3 4

Naanaa
25-03-2007, 01:52

Hey dames... ik ben iets tegen gekomen in de Etos en ik twijfelde of ik het nou wel of niet zou moeten kopen. Velvet Touch Bikini/Face Snel, pijnloos de bikinilijn ontharen. Velvet Touch is een eenvoudige en milde manier van ontharen. Zonder water of electriciteit verwijder je de haartjes. Letterlijk in een handomdraai onthaar je je benen, bikinilijn of gezicht. Product Informatie Velvet Touch is een papieren handschoentje of strip voorzien van een natuurlijke coating. Dit zorgt ervoor dat je effectief je haren en dode huidcellen verwijdert. Hierdoor voelt je huid fluweelzacht aan. Velvet Touch werkt doordat het de haartjes aan de basis, dicht bij de huid verwijdert. Gebruik Velvet Touch alleen op een schone, droge en vetvrije huid. Met het Velvet Touch Body handschoentje kun je je benen op milde wijze ontharen. Aangezien je geen water of elektriciteit nodig hebt, is Velvet Touch ook heel handig voor bijvoorbeeld op vakantie. Door met tegengestelde draaibewegingen met het handschoentje over de huid te bewegen worden niet alleen de ongewenste haartjes verwijderd, maar ook de dode huidcellen, waardoor je huid fluweelzacht aanvoelt. Na gebruik kun je het handschoentje weer opnieuw gebruiken. De Body verpakking bevat 3 handschoentjes, goed voor ongeveer 12 keer ontharen. http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/133462.jpg Deze is voor je bikinilijn etc. Maar je hebt het ook voor je gezicht en die schijnt wel te werken. Ze beloven zelfs dat het haar op een gegeven moment niet meer zal groeien ?!?! :banana: tell me !

Naanaa
25-03-2007, 01:56
Werkt het of is het gewoon troep ?!?!?!?!??!?!?! Ervaring aub ! - Resultaat ? - Na hoe lang krijg je stoppels? - Harde stoppels/zacht? - Voordelen. - Nadelen.

Pure_Beauty
25-03-2007, 03:02
NIET doen! t doet ontzettend pijn! resultaat is net als scheren alleen scheren is pijnloos en DIT is pijnlijk!!!

Miissy__
25-03-2007, 18:01
hey pure_beaty heb je et dan gebruikt of heb je et gwn gehoord wnt het lijkt me egt handig zo een hndschoentjj..ma ik ga et proberen

Sterendemaan
25-03-2007, 18:06

ik ben ook benieuwd! En dan vooral meningen over het gebruik op je gezicht.. Ik wil het namelijk wel proberen, maar ik wil niet dat ik opeens stoppels heb :rolleyes:

Naanaa
25-03-2007, 22:32
Ja ik zou het ook wel voor op mijn gezicht willen gebruiken. Bovenlip, tussen mijn wenkbrauwen. Hoef ik daar verder niets te doen ?!?!?! Nou iemand ervaringen ?? DEEL ZE DAN !! aub.

Naanaa
25-03-2007, 22:34
NIET doen! t doet ontzettend pijn! resultaat is net als scheren alleen scheren is pijnloos en DIT is pijnlijk!!! Pijnlijk ?!?!! Hoe komt dat dan :o !! Het lijkt mij een zachte iets. Ik heb wel ergens gelezen dat je niet dichtbij je vagina moet komen want dan krijg je het moeilijk eraf ?!?!?!?! Maar goed het is dan ook voor je bikinilijn, benen en gezicht. Op andere plekken is het je eigen risico ??

ChocoAddict1986
25-03-2007, 22:42
Ik heb alleen ervaring met dat van t gezicht... Daar gebruik je niet tzelfde ding voor :D... Daar heb je dat ene licht paarse ding voor, kost iets van € 6,25 Eerste paar keren doet t zeker en t wordt dan wel een beetje rood, je schuurt als t ware de haartjes weg... Maar na een tijdje doet t niet zo'n pijn meer... Het resultaat is een hele zachte huid... :zwaai:

Naanaa
25-03-2007, 22:47
Ik heb alleen ervaring met dat van t gezicht... Daar gebruik je niet tzelfde ding voor :D... Daar heb je dat ene licht paarse ding voor, kost iets van € 6,25 Eerste paar keren doet t zeker en t wordt dan wel een beetje rood, je schuurt als t ware de haartjes weg... Maar na een tijdje doet t niet zo'n pijn meer... Het resultaat is een hele zachte huid... :zwaai: Wauw klinkt erg aantrekkelijk !!! Dus in het begin doet het pijn en dan wordt het rood? Hoe lang blijft het rood? Na hoe lang komen de haartjes weer terug? En krijg je zelfs de kortste haartjes ermee weg? Oja is het echt zo dat de haartjes op een gegeven moment niet meer terug komen?!

Lella_Gzella
25-03-2007, 22:47
Jaaa ik heb ook die gebruikt voor het gezicht.. En ik vind hem echt heel goed werken , het werd indd wel een beetje rood de dag erna maar je zag zeker resultaat en het deed niet echt pijn wel als je hele tijd op hetzelfde plekje hard bleef schuren maar verder had ik er totaal geen last van! :goedzo:

Lella_Gzella
25-03-2007, 22:49
Bij mij kwamen de haartjes zo ongeveer na 3 a 4 weken terug

ChocoAddict1986
25-03-2007, 22:53
Wauw klinkt erg aantrekkelijk !!! Dus in het begin doet het pijn en dan wordt het rood? Hoe lang blijft het rood? Na hoe lang komen de haartjes weer terug? En krijg je zelfs de kortste haartjes ermee weg? Oja is het echt zo dat de haartjes op een gegeven moment niet meer terug komen?! Het blijft niet zo heel lang rood hoor, na een uurtje of 2 is t zeker weggetrokken. Haartjes blijven wel aantal dagen weg, en ook de kortste haartjes krijg je ermee weg... Je schuurt t als t ware weg, en dat tegen je huid aan, vandaar dat t rood wordt...:D :zwaai:

Lella_Gzella
25-03-2007, 22:56
Ik gebruik het alleen voor m'n bovenlip jij ChocoAddict1986 ?? wenkbrauwen lukt me echt niet :D ..

ChocoAddict1986
25-03-2007, 23:03
Jaa ik ook alleen bovenlip, hahaha wenkbrauwen doe ik niet... Ik durf niet... :D

moslima070
25-03-2007, 23:05

ik ben ook benieuwd! En dan vooral meningen over het gebruik op je gezicht.. Ik wil het namelijk wel proberen, maar ik wil niet dat ik opeens stoppels heb :rolleyes: ik gebruik het op het gezicht... meestal s`avonds... voor het slapen gaan.. Aan het begin word de huid een beetje rood... dus vandaar dat s`savond het best is... aan het begin even wennen... maar na verloop van tijd went de huid eraan... Wel moet je niet te hard wrijfen want dan blijft je huid rood worden en komen er wellicht irritaties... ps: Voor het gezicht heb je een ander ding een klein paars schijfje in de vorm van een nagelveil! groetjes !

Pagina's : [1] 2 3 4