Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hand vragen hoe gaat dat in zijn werking?

MarocStar
04-09-2003, 00:18

Hoe moet ik mij dat voorstellen? Ik weet echt niet als het zover is hoe ik het moet doen. Moet ik naar de vader gaan of gaat mijn vader of moeder daarnaartoe. Wie heeft er ervaring mee? Ik zou graag hier meer over weten :) bvd

C_OUJDIA
04-09-2003, 00:25
Heb je trouwplannen.. :stout:

MarocStar
04-09-2003, 00:27
Origineel gepost door C_OUJDIA Heb je trouwplannen.. :stout: nee maar je weet maar nooit:stout:

C_OUJDIA
04-09-2003, 00:34
Origineel gepost door ********* nee maar je weet maar nooit:stout: :stout: Dit is me adres: Klaverjasstraat 99C Neem suiker mee en wat zoetigheid en een leuke glimlach :D Als de bewaking voor de deur je tegenhoudt dan kennen we elkaar niet...

MarocStar
04-09-2003, 00:38

Origineel gepost door JANACHMED IK BEN WEL GEVRAAGD in marokko er was een moeder van het meisje dat met me wou trouwen ,,2 zussen en mijn pa en ma ...( ze had geen vader ) ze was mooiiiiiiiiiii!!! maar er was poms ,fanta en hawai :) en delle7 enzo.. ewa ik kwam binnelopen en zag ze daar zitten ,tsja mensen die je nooit bij je binnen ziet zitten dan weet je natuurlik wel ongeveer wat er aan de hand is ik er bij zitten kletsen enz.. later toen ze weg waren werd mij alles even duidelij gemaakt en toen zei ik NEE ! :zwaai: :giechel: lekker eerst gegeten en gedronken en dan NEE zeggen. Is een strakke actie hoor :D

MarocStar
04-09-2003, 00:39
Origineel gepost door C_OUJDIA :stout: Dit is me adres: Klaverjasstraat 99C Neem suiker mee en wat zoetigheid en een leuke glimlach :D Als de bewaking voor de deur je tegenhoudt dan kennen we elkaar niet... Heb je broers? Zo ja hoeveel en hoe oud? :D Suiker komt wel goed ;) Is toch in de aanbieding:hihi:

C_OUJDIA
04-09-2003, 00:50
Origineel gepost door ********* Heb je broers? Zo ja hoeveel en hoe oud? :D Suiker komt wel goed ;) Is toch in de aanbieding:hihi: De Aldi.. Lidl en de Bas scoren altijd :goedzo: En broers...Tja wat kan ik daar over zeggen.....

MarocStar
04-09-2003, 00:53
Origineel gepost door C_OUJDIA De Aldi.. Lidl en de Bas scoren altijd :goedzo: En broers...Tja wat kan ik daar over zeggen..... Je kunt er genoeg over zeggen :D . Dan kan ik jou ook zeggen :)

C_OUJDIA
04-09-2003, 00:59
Origineel gepost door ********* Je kunt er genoeg over zeggen :D . Dan kan ik jou ook zeggen :) Ik heb broers..:stout: die ik alleen maar hoef aan te kijken en:maf2: ik krijg het voor mekaar :engel:

MarocStar
04-09-2003, 01:03
Origineel gepost door C_OUJDIA Ik heb broers..:stout: die ik alleen maar hoef aan te kijken en:maf2: ik krijg het voor mekaar :engel: Safi je hebt me overtuigt :D

C_OUJDIA
04-09-2003, 01:11
Origineel gepost door ********* Safi je hebt me overtuigt :D :stout: Dat is snel... En vergeet de snickers niet :Iluvu:

MarocStar
04-09-2003, 01:14
Origineel gepost door C_OUJDIA :stout: Dat is snel... En vergeet de snickers niet :Iluvu: Ik neem ook Berry en jerry ijs mee en allerlei andere soorten chocolade mee :) Dat word wat later met ons :D

C_OUJDIA
04-09-2003, 01:17
Origineel gepost door ********* Ik neem ook Berry en jerry ijs mee en allerlei andere soorten chocolade mee :) Dat word wat later met ons :D Zolang het geen puur is valt alles bij me in de smaak.. Later is nog ver weg..We moeten het eerst eens worden over bepaalde zaken:maf2:

MarocStar
04-09-2003, 01:32
Origineel gepost door C_OUJDIA Zolang het geen puur is valt alles bij me in de smaak.. Later is nog ver weg..We moeten het eerst eens worden over bepaalde zaken:maf2: Maak je lijstjes maar alvast klaar :) dan kunnen we dat binnenkort bespreken :)