Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Universitaire mensen hier please

Pagina's : [1] 2

Bachelorette
03-09-2003, 22:59

Kijk dan, ik studeer dit jaar af he inshallah aan een heao-opleiding. daarna wil ik doorstuderen, maar ik wil iets heel anders doen. dus mensen vertel me wat jij studeert aan de uni en waarom ik ook jouw opleiding zou moeten volgen :D :zwaai:

Bachelorette
03-09-2003, 23:44
niemand die studeert aan de uni vreemd :confused: Ik had al eens eerder een tpoic geopend over filosofie en vond dat wel wat hebben, maar wat is nog meer een studie waarvan je denkt WAUWIE trouwens, is er iemand die Arabischa Taal en Cultuur studeert, lijkt me ook wel TOF ok cheers :zwaai:

Zietoen
03-09-2003, 23:50
Bestuurskunde en Management (ben aan het afstuderen, dit wordt mn laatste maand inschallah)

Zietoen
03-09-2003, 23:54
Origineel gepost door Masri suc6! ben insha'allah ook bijna klaar! ben met scriptie bezig! schiet niet op! :( Bedankt!! ik ben ook bezig met mn scriptie, schiet bij zeker niet op, ben een beetje te lui :D Jij ook succes en inschallah met goed resultaat :)

Bachelorette
04-09-2003, 09:42

Origineel gepost door Masri mijn hoofdstudie is communicatiewetenschap! daarnaast volg ik 'voor de lol' Arabische Taal en Cultuur! :D communicatiewetenschappen he, nee dat lijkt me niets, hoeveelste jaars ben je? en arabische taal en cultuur lijkt me wel leuk al is het alleen om het arabisch te beheersen :jammer:

Bachelorette
04-09-2003, 09:45
Origineel gepost door Zietoen Bestuurskunde en Management (ben aan het afstuderen, dit wordt mn laatste maand inschallah) gair inshallah allahy 3awnak, ik hoop dat je het succesvol afrondt :goedzo:

Bachelorette
04-09-2003, 10:04
Origineel gepost door Masri Comwet. ben ik 5e jaars, bijna klaar isha'allah! Arabisch is idd alleen al leuk om je arabisch bij te spijkeren! HEB veeeeeeeeeeeeeeel geleerd! Je leert op de UvA ook het Egyptisch dialect!! Kan nu eindelijk beetje goed Egyptisch praten! :D ben je niet egyptisch dan, of ben je een halfbloedje? Ik hoop dat jij ook inshallah jouw studie succesvol afrondt :goedzo:

nl-girl
04-09-2003, 11:01
Ik studeer internationale ontwikkeling (Wageningen Universiteit), zit nu in het 4de jaar (1ste jaar Master), het is wel leuk, maar voor veel mensen niet erg interessant. Niet iedereen vindt de ontwikkeling van minder ontwikkelde landen even boeiend, of de manier waarop bepaalde gewassen verbouwd worden... Toch heb ik het hier erg naar mijn zin!

LQwaad4life
04-09-2003, 11:42
Origineel gepost door MissAmani Kijk dan, ik studeer dit jaar af he inshallah aan een heao-opleiding. daarna wil ik doorstuderen, maar ik wil iets heel anders doen. dus mensen vertel me wat jij studeert aan de uni en waarom ik ook jouw opleiding zou moeten volgen :D :zwaai: wiskunde gedaan, maar ik ben nu even gestopt.

C_warrior
04-09-2003, 11:47
Ik ben tuinman op de tuinschool :)

Pagina's : [1] 2