Bekijk originele versie : Over een week ben ik multi-miljonair
Ik heb dit echt gedroomt gisteren, ik hoop dat het gaat uitkomen :)
:zwaai:
Als het uitkomt mag je wel eens trakteren!! :D
Origineel gepost door temsamni
Over een week loop je nog steeds rondjes door de school met een bakje koffie in je hand!
Over een week ga je bij me slijmen, wacht maar!!! smeken of je een rondje in mn BMW X5 mag rijden :zwaai:
yasmineNR1
03-09-2003, 22:55
ik hoop ´t voor je, nou zie ik, ik ben lief, aardig, en kom ook nog ´s uit hoceima dusse paas my ´s een miljoenetje :D :D
Origineel gepost door Sanela
Als het uitkomt mag je wel eens trakteren!! :D
Als het uitkomt kom ik je wel halen :D
ik zal op je wachten :D
Origineel gepost door yasmineNR1
ik hoop ´t voor je, nou zie ik, ik ben lief, aardig, en kom ook nog ´s uit hoceima dusse paas my ´s een miljoenetje :D :D
Ik geef je een meloentje, is dat ook goed? :D
CarramBa
03-09-2003, 22:58
als je eens wis wat ik allemaal droomde...
:maf2:
yasmineNR1
03-09-2003, 23:00
meloentje??? :maf: maar dan wel uit onze eigen hoceima :hihi:
bytheway ik vond miljoentje toch wel wat beter klinken :D
meloentje??? :maf: maar dan wel uit onze eigen hoceima :hihi:
bytheway ik vond miljoentje toch wel wat beter klinken :D
Weetje wat!! als het uitkomt gaan we SAMEN in mijn X5 richting onze al-hociema we gaan naar de markt kopen daar een meloentje en gaan hem samen opeten bij tara youssef :D
yasmineNR1
03-09-2003, 23:06
je haalt de woorden uit m´n vingers :D that´s a deal :goedzo:
ow maarre wat dacht je van nog een rondje met je X8 ofzoiets langs ermoed, een schaalt sardientjes pikke :D
Origineel gepost door nadyaa
Naah jongen, ben je er weer met je bla's minier word milionair.....grappuuuuuuuuuug,
Zietoen is en blijft until de day he dies:
http://image.pathfinder.com/time/asia/asia/magazine/1999/990726/junkie.jpg
HAhahahha wajoooo ben je nog steeds bezig met die foto's :D
je haalt de woorden uit m´n vingers :D that´s a deal :goedzo:
ow maarre wat dacht je van nog een rondje met je X8 ofzoiets langs ermoed, een schaalt sardientjes pikke :D
Safie die staat!!! :D
Hey hey ook goedenavond, moet toch wat doen.zeg het maar wat wil je nu zien, wat voor piç;)
Ik wil jou zien, maar dan je echte echte picca. jallah stuur hem desnoods via pm :D
Aaaah dat gaat niet echt, alhoewel het zou wel gaan, maar wil niet dat je hoofd teveel gaat zweven en dat je teveel :verliefd: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: plaatjes voor je ziet
Hahahahahha... maak je geen zorgen om mij. ik red me wel, ook na het zien van je plaatje :D ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.