Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Surinamers zijn lui

Pagina's : [1] 2 3

Da_flow
03-09-2003, 22:20

Ik heb daarstraks eentje gezien die heeft de hele dag op een bankje gezeten. Dus ik zag em zitten en ging naar hem toe, want ik dacht mischien is die wel dood weet je. Ik zeg tegen hem hey Surinamer leef je nog? Ja zegt hij ik ben aan het wachten op de dood. Ik zeg tegen hem tarrr luilak, waarom spring je niet voor een trein ben je gelijk weg. Hij zegt, ja maar dan moet ik naar het station lopen.

chicamaroquia
03-09-2003, 22:29
:schrik2: Jezus! freak show!!! :maf:

Da_flow
03-09-2003, 22:31
Origineel gepost door nadyaa Denk niet dat zij lui is :stout: http://www.female-bodybuilders.org/black/black-female-bodybuilder-1.jpg Lady's and Gentleman ................................. Give it up for ............................................. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaarnold Zwarzenegggggggger

chicamaroquia
03-09-2003, 22:32
Arnold Zwarte Neger zul je bedoelen... :hihi:

chicamaroquia
03-09-2003, 22:36

Nee, want hij heet Kevin... :D

Da_flow
03-09-2003, 22:40
Ik heb nog samen met Arnold getraind. Hij had altijd moeite met de hefbank. Die mafkees kreeg 350 kg niet eens omhoog hahaha. Maar genoeg over mij :)

chicamaroquia
03-09-2003, 22:47
Zeg dat dan! :D Hoe weet jij dat ik blond ben... Sta je achter mij of heb je een verborgen camera geplaatst... :eek: :hihi:

Da_flow
03-09-2003, 22:48
Origineel gepost door nadyaa Wat ben jij blond zeg Kevin is zijn stage name :stout: Sjonge is toch algemeen bekend :confused: Arnold heet tijdens de Mr. Olympia verkiezingen Kevin, omdat 7 Arnolds meedoen.

mobo24
03-09-2003, 22:50
Origineel gepost door nadyaa Wat ben jij blond zeg Kevin is zijn stage name :stout: Dat is kevin Levrone ook wel beter bekend als mR Triceps :bril:

Da_flow
03-09-2003, 22:53
Origineel gepost door chica*******a Zeg dat dan! :D Hoe weet jij dat ik blond ben... Sta je achter mij of heb je een verborgen camera geplaatst... :eek: :hihi: Ikke ikke ikke jufrouw / --0-- Jij bent blond, omdat je chica*******a heet. Het is algemeen bekend dat degene die zich nu of ooit in het verleden als chica*******a registreert bij een forum, erg BLOND zou zijn.

chicamaroquia
03-09-2003, 22:57
Origineel gepost door Da_flow Ikke ikke ikke jufrouw / --0-- Jij bent blond, omdat je chica*******a heet. Het is algemeen bekend dat degene die zich nu of ooit in het verleden als chica*******a registreert bij een forum, erg BLOND zou zijn. :ego: Whatever... Chica*******a is een zelfverzonnen en met zorg uitgekozen naam! :lekkerpuh :D

Da_flow
03-09-2003, 22:57
Origineel gepost door mobo24 Dat is kevin Levrone ook wel beter bekend als mR Triceps :bril: Kevin Lefiets ??? Ach wat sommige allemaal wel niet over hebben voor een beetje roem. Hij ziet eruit alsof die met Anabolen ontbijt, luncht en dineert. Sterker nog hij ziet eruit als een anabool. Als je deze vent zou opeten (alla kannabalen Hutu's en Tutu's), zou je volgens mij gelijk in The Hulk kunnen veranderen.

chicamaroquia
03-09-2003, 22:58
Origineel gepost door nadyaa wat eh praat jij. mind you own biss;) :stout: Safi, busted!! :hihi: Hij is Arnold Zwarte Neger niet, maar Kevin Triceps!! :D

Da_flow
03-09-2003, 22:59
Origineel gepost door chica*******a :ego: Whatever... Chica*******a is een zelfverzonnen en met zorg uitgekozen naam! :lekkerpuh :D Daar kan ik niets tegenin brengen denk ik ... Alhoewel ik wel benieuwd ben naar het moment waarop je deze naam uitkoos. Wat bezielde je? :D

Da_flow
03-09-2003, 23:01

Origineel gepost door chica*******a Safi, busted!! :hihi: Hij is Arnold Zwarte Neger niet, maar Kevin Triceps!! :D Zegt wie? :kwaad: Wie geloof je nou? Effe serieus? Die dude zegt maar wat en jij gelooft 'm gelijk!!! Ik ben teleurgesteld in jou :kwaad: Ik zeg het nog één keer die DUDE is Arnold en daarmee punt. Geloof maar wie je wilt :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3