Bekijk originele versie : Ik mis ontzettend leuke maatjes in mijn leven
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Little_Lady
24-03-2007, 19:58
salaam,
Ik mis leuke mensen in mijn leven, die een toegevoegde waarde zijn. Je spontaan opbellen om iets leuk te gaan doen of even bellen om te vragen hoe het met je gaat. Ik heb wel een paar vriendinnen maar die wonen te ver. En vaak zien we elkaar 1 keer in de zoveel maanden. Effe spontaan shoppen of leuke dingen doen zit er niet in.
En als ik nieuwe mensen leer kennen, vallen ze me enorm tegen. Dan wordt er van jou allerlei dingen verwacht. Jij moet maar naar de ander komen. Jij mag de ander bellen. Het komt dan van 1 kant. Vriendschap is geven en nemen. En niet alleen nemen en nemen. Van jou wordt er veel verwacht andersom: mag je alleen voor anderen klaar staan en een luisterend oor bieden.
Ik ben het echt zat dat ik geen leuke spontane mensen ken. Ik voel me een loser van waarom heb ik geen leuke vriendinnen of vrienden die graag moeite voor me doen en zelf spontaan zijn. Ik ben zo terleurgesteld in mensen. Heel frustrerend.
:( :( :( Little Lady
Little_Lady
24-03-2007, 20:04
Nu voel ik me een kluns dat ik daarover een topic schrijf maar ben ik de enige die me zo voelt.:confused: :confused:
meknessia86
24-03-2007, 20:12
Salam alaikom
Ik moet eerlijk toegeven dat ik mij soms ook wel zo voel. Naar mijn mening, bestaat echte vriendschap niet! Daarom beschouw ik mijn mama en mijn zus als mijn beste vriendinnen. Voor de rest zijn het vage kennissen....
kindly_mom
24-03-2007, 20:13
je hoeft je geen kluns te voelen joh gekkie!
ik kom regelmatig zulke topics tegen, dat men opzoek is naar een vriendin die te vertrouwen is...
ik zou als ik jou was gewoon wat over jezelf vertellen, misschien dat je iemand hier op het forum 'ontmoet' met wie je wel leuke dingen kan doen...
woonplaats en leeftijd en hobbys is denk ik meer dan genoeg :kweetnie:
SUCCES :)
Ik woon al twee jaar in Adam en ken op een meid na die ook ook via hier ken ook verder niemand.
Salam alaikom
Ik moet eerlijk toegeven dat ik mij soms ook wel zo voel. Naar mijn mening, bestaat echte vriendschap niet! Daarom beschouw ik mijn mama en mijn zus als mijn beste vriendinnen. Voor de rest zijn het vage kennissen....
Ik heb twee hele goede vriendinnen en dat is het eigenlijk.
Mijn zusje is mijn allerbeste vriendin met haar ben ik het liefst de hele dag.
De andere meiden zie ik een keer in de zoveel tijd.
Ik heb in het verleden te vaak me neus gestoten en ben nu heel voorzichtig.
Ik had altijd meiden om me heen die me mijn vent niet gunden of
ze kwamen altijd bij me aankloppen als ze wat nodig hadden.
Ik heb ze een voor een uit me leven weten te krijgen en ik leef
nu gelukkiger dan ooit.
kindly_mom
24-03-2007, 20:24
Ik woon al twee jaar in Adam en ken op een meid na die ook ook via hier ken ook verder niemand.
ik zou wel een beschuitje met je willen eten :stout:
ik woon hier ook 2 jaartjes, en ken niemand :huil:
oke ik ken wel mensen, maar niet zoals kennen kennen zoals ik mijn vriendinnen kenden...:moe:
jantjehoed
24-03-2007, 20:25
Salam alaikom
Echte vriendschap bestaat wel. Maar komt zelden voor.
ik zou wel een beschuitje met je willen eten :stout:
ik woon hier ook 2 jaartjes, en ken niemand :huil:
oke ik ken wel mensen, maar niet zoals kennen kennen zoals ik mijn vriendinnen kenden...:moe:
Indd kennen ja, ken wel collega's en vrouwen van de vrienden van me man maar daar klikt het gewoon niet mee.
Little_Lady
24-03-2007, 20:31
Salam alaikom
Ik voel me ellendig. Ik ben 33 jaar en heb wel vriendinnen maar ik zie ze nooit. We ondernemen wel iets leuks, 2 keer per jaar hooguit. Ik moet onderhand smeken van gossie wanneer zien we elkaar weer. Naar een leuke marokkaanse feest gaan, nee dat kan niet. Er komt geen initiatief. Alles gaat zo moeizaam. Ik ben zelf een gezelligheidsdier, maar ik mis mensen die net zoals ik zijn. Ik mis het hebben van leuke vriendinnen die er voor je zijn, voor je klaar staan en je overal bij betrekken. Ik voel me eenzaam. Ik denk dat het anders is als je een gezin hebt, dan ben je druk bezig met je gezin en familie. Ik wil geen zieligerd lijken maar ik voel me echt af en toe remy alsof niemand snapt dat ik het ook fijn vindt om fijne vriendinnen en vrienden te hebben die tijd voor je maken en voor de vriendschap gaan.
Het lijkt wel alsof er van mij van alles verwacht wordt andersom ....walloe.
Little Lady:( :( :(
meknessia86
24-03-2007, 20:31
Ik heb twee hele goede vriendinnen en dat is het eigenlijk.
Mijn zusje is mijn allerbeste vriendin met haar ben ik het liefst de hele dag.
De andere meiden zie ik een keer in de zoveel tijd.
Ik heb in het verleden te vaak me neus gestoten en ben nu heel voorzichtig.
Ik had altijd meiden om me heen die me mijn vent niet gunden of
ze kwamen altijd bij me aankloppen als ze wat nodig hadden.
Ik heb ze een voor een uit me leven weten te krijgen en ik leef
nu gelukkiger dan ooit.
Elhamdolilah dat is mooi om te horen.........Ik heb dat ook, het hoeft voor mij niet meer. Vooral als mensen aan komen kakken als hun mannetje even geen tijd voor ze heeft. :moe:
Ik voel me ellendig. Ik ben 33 jaar en heb wel vriendinnen maar ik zie ze nooit. Iets leuks ondernemen 2 keer per jaar. Naar een leuke marokkaanse feest gaan, walloe. Er komt geen initiatief. Ik voel me eenzaam. Ik denk dat het anders is als je een gezin hebt, dan ben je druk bezig met je gezin en familie. Ik wil geen zieligerd lijken maar ik voel me echt af en toe remy alsof niemand snapt dat ik het ook fijn vindt om fijne vriendinnen en vrienden te hebben die tijd voor je maken en voor de vriendschap gaan.
Zo voelde ik me vna de zomer, de hormonen gierden nog door me lijf door de vroeggeboorte van me zoon. Op en neer na t zkh en iedereen die op vakantie was. Pfffff dat was de zwaarste vakantie ever
meknessia86
24-03-2007, 20:35
Ik voel me ellendig. Ik ben 33 jaar en heb wel vriendinnen maar ik zie ze nooit. Iets leuks ondernemen 2 keer per jaar. Naar een leuke marokkaanse feest gaan, walloe. Er komt geen initiatief. Ik voel me eenzaam. Ik denk dat het anders is als je een gezin hebt, dan ben je druk bezig met je gezin en familie. Ik wil geen zieligerd lijken maar ik voel me echt af en toe remy alsof niemand snapt dat ik het ook fijn vindt om fijne vriendinnen en vrienden te hebben die tijd voor je maken en voor de vriendschap gaan.
Op zich begrijp ik je zeker wel, ik heb dat gevoel opgevuld met de aandacht van mijn zus en mams. Ik onderneem gewoon lekker veel met ze, dus dan is het gemis veel kleiner. Natuurlijk moet ik mijn verloofde ook niet vergeten, hij zorgt er elhamdolilah voor dat ik niks of niemand mis.
De enige tip die ik jou kan geven is om toch een manier te zoeken waarbij je het gemis kunt opvullen met wat anders............
Elhamdolilah dat is mooi om te horen.........Ik heb dat ook, het hoeft voor mij niet meer. Vooral als mensen aan komen kakken als hun mannetje even geen tijd voor ze heeft. :moe:
precies, en het is alleen maar geven en geven en geven.
Weet je ik word er doodmoe van.
Ik steek liever me energie in mijn dochters, mijn man en onze familie.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.