Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Koffie>>bruin haar kleur????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

sweety_2005
24-03-2007, 17:54

Ik heb laatst gehoord dat als je koffie in je haar doet je er mee slaapt..je een bruine haar kleur kan krijgen.. Heeft iemand hier ervaring mee??

bent_._maghreb
24-03-2007, 18:59
hoe doe je dat klinkt interessant

SnaZzy
24-03-2007, 20:02
Hahaha Vertel! Zou wel apart zijn:hihi:

sweety_2005
24-03-2007, 21:43
ewa dat is mijn vraag..ik heb het maar gehoord.. ik wil ook wel weten hoe dat moet

SnaZzy
24-03-2007, 21:48

Ik heb net gelezen: Henna, cacao-poeder (of Koffie) , appelcider en citroen :kweetnie: Straks krijg je alsnog die oranje kleur van Henna:confused:

bent_._maghreb
24-03-2007, 22:40
wat is appel cider

sweety_2005
24-03-2007, 22:56
wat is appel cider Ja dat vraag ik me ook af

KrulletJ_
24-03-2007, 23:11
ik heb het ook gedaan.. koffie in mn haren Moet je eerst met water koken net alsof je gewoon koffie maakt... op zn marokkaans. en dan laten koelen en in je haren doen.. ik heb er niet mee geslapen maar mn haren pakken snel de kleur vast dus 1,5 uur was genoeg voor mij.. zag er echt mooi uit

KrulletJ_
24-03-2007, 23:13
Ik heb net gelezen: Henna, cacao-poeder (of Koffie) , appelcider en citroen :kweetnie: Straks krijg je alsnog die oranje kleur van Henna:confused: neej henna moe tje niet in je haren doen.. wnt anders krijg je zown rare kleur in plaats van dat koffiebruine... probeeer maar eerst met koffie wnt ik heb het zefl geprobeerd en als de kleur nog niet goed is kun je dan pas proberen met henna.. maa rik zou het niet gelijk met henna doen:hadj:

hind_mocrogirl
24-03-2007, 23:35
moet je in die koffie geen suiker of iets anders in doen??

Arabische_Meid
24-03-2007, 23:41
moet je in die koffie geen suiker of iets anders in doen?? :lol: meen je niet

hind_mocrogirl
24-03-2007, 23:43
:lol: meen je niet :hihi: wat si er nou ik vraag he tik weet het niet

KrulletJ_
25-03-2007, 00:00
haha neej haha ogisch toch, ik bedoel j gaat t niet drinken

SnaZzy
25-03-2007, 00:11
neej henna moe tje niet in je haren doen.. wnt anders krijg je zown rare kleur in plaats van dat koffiebruine... probeeer maar eerst met koffie wnt ik heb het zefl geprobeerd en als de kleur nog niet goed is kun je dan pas proberen met henna.. maa rik zou het niet gelijk met henna doen:hadj: Okey, ik dacht al dat Henna er dan voor zorgt dat de kleur niet echt bruin wordt! Maar je doet dus het volgende: - Je voegt heet water toe aan de oploskoffie (Maar hoeveel schepjes koffie dan en hoeveel water?:maf2: ) - Je laat dat ff afkoelen en Voila je stopt het in je haar en doet een hoofddoekkie om(ofso) Kan je het ook langer dan 1,5 uur erin laten zitten? En wat voor kleur had je eerst en wat voor kleur werd het hierna? Sorry voor al die vraagjes:o :hihi: Ik wil niet kaal worden ofsoiets:o En appelcider is die appelsap met prik. Maar dat heb ik gelezen ergens op dit forum, dus ik weet niet of dit goed is!!;)

KrulletJ_
25-03-2007, 01:02

Okey, ik dacht al dat Henna er dan voor zorgt dat de kleur niet echt bruin wordt! Maar je doet dus het volgende: - Je voegt heet water toe aan de oploskoffie (Maar hoeveel schepjes koffie dan en hoeveel water?:maf2: ) - Je laat dat ff afkoelen en Voila je stopt het in je haar en doet een hoofddoekkie om(ofso) Kan je het ook langer dan 1,5 uur erin laten zitten? En wat voor kleur had je eerst en wat voor kleur werd het hierna? Sorry voor al die vraagjes:o :hihi: Ik wil niet kaal worden ofsoiets:o En appelcider is die appelsap met prik. Maar dat heb ik gelezen ergens op dit forum, dus ik weet niet of dit goed is!!;) :hihi: haha neej lieve schat hier word je niet kaal van... - je m0et niet al te veel koffie en water doen en neit al te weinig.. je kookt het smeert het in je haren en doet er vershoudfolie overheen wnt dan werkt het beter door de warmte.. - ik had eerst zwrt bruin haar.. en door de koffie is dat bruin iets pittiger geworden. - je kunt het ook iets langer dan 1,5 uur laten.. licht eraan hoe je eigen haar is.. als je eigen haar de kleur sneller pakt dan heb je niet zo lang nodig. tlijkt heel mOeilijk maar het is makkelijk... de koffie moet je niet teveel maken.. ligt eraan hoe lang en dik je haren zijn.. maar niet al te veel doen,, en jah hoe meer koffie je erbij doet hoe bruiner de kleur:D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7