Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schoenen koopziekte! i hate it!

IkBenNadina
24-03-2007, 12:55

Ik heb deze week al 5 nieuwe paar leuke schoenen gekocht. En nog niet aangehad. En zo heb ik er nog wel 10 tallen waar ik nooit aan toe ben gekomen. Gister zag ik een 6de paar liggen die ik heeeeeeeeel mooi vond, en elke keer als ik er mee naar de kassa liep, liep ik weer net zo gauw terug, en ik bedacht me allerlei redenen om ze niet te hoeven komen. En telkens weer dat stemmetje ''koop ze nou van die 60 euro word je ook niet rijker'' koop koop koop. Echt serieus, ik was echt mezelf aan het worstelen. Toen ik uiteindelijk de winkel uitliep zonder die schoenen..was ik trots om mezelf!! Vanochtend werk ik wakker, en ik bedacht me het eerste wat ik ga doen is toch die schoenen gaan halen.:moe: Ik word moe van mezelf. Serieus, vind ik die schoenen nou echt zo mooi, of ben ik gewoon verslaafd? IK HAAT HET! Wie heeft dit probleem ook?

VermisteAap
24-03-2007, 12:57
Já als je het geld hebt.. :hihi: je werkt zelf neem ik aan?

Anonimous
24-03-2007, 12:59
Ik heb dit probleem ook maar bij jou is het extreem. Jij zal nooit iets opzij kunnen leggen omdat jij blijft kopen. Ooit zul je aan je toekomst en andere zaken moeten denken. Was bij mij ook het geval en toen nam die koopziekte vanzelf af. Andere dingen kregen meer prioriteit. En geloof me, van die 60 euro vandaag, morgen en overmorgen wordt je op den duur echt wel rijk meid. Succes

IkBenNadina
24-03-2007, 13:08
Já als je het geld hebt.. :hihi: je werkt zelf neem ik aan? Ja, ik werk ja. Maar om nou heel mijn maand salaris aan schoenen uit te geven, is toch eigenlijk wel een beetje teveel van het goede. Ik ben za3ma bezig aan het sparen voor een nieuwe auto, maar zo kom ik er dus noooooooit. En elke keer als ik als een bezetene in de winkel sta die oh zo mooie schoenen te bekijken..denk ik; what the fuck moet ik met een andere auto, heb al eentje met 4 wielen, die me overal heen brengt..deze schoenen zijn beter! Constant dat stemmetje! Ik word gek van dat stemmetje! Ik heb het echt zwaar. Ik word gek van al die schoenenwinkels. :maf:

Modesty
24-03-2007, 13:12

Ik heb dat probleem ok alleen niet alleen met schoenen maar voornamelijk met tassen ...portemenees....pumps....make up...pff niet normaaal ...als ik een dag geen geld uitgegeven heb voel ik me heel down...hahaha..ziek gewoon

IkBenNadina
24-03-2007, 13:13
Ik heb dit probleem ook maar bij jou is het extreem. Jij zal nooit iets opzij kunnen leggen omdat jij blijft kopen. Ooit zul je aan je toekomst en andere zaken moeten denken. Was bij mij ook het geval en toen nam die koopziekte vanzelf af. Andere dingen kregen meer prioriteit. En geloof me, van die 60 euro vandaag, morgen en overmorgen wordt je op den duur echt wel rijk meid. Succes Thanks. en je hebt gelijk. Ik ga vandaag toch nog even die shoes halen, en daarna loop ik noooooooit meer een schoenenzaak binnen. (hoop ik)

IkBenNadina
24-03-2007, 13:18
Ik heb dat probleem ok alleen niet alleen met schoenen maar voornamelijk met tassen ...portemenees....pumps....make up...pff niet normaaal ...als ik een dag geen geld uitgegeven heb voel ik me heel down...hahaha..ziek gewoon Ik voel je juist altijd down als ik weer met tassen vol thuis ben gekomen. En ik voel me altijd goed als ik niets heb gekocht. Portomenees daar heb ik niets mee. Make up koop ik nooit veel. Niet onnodig. Alleen wat ik echt gebruik. Met tassen hed ik het zelfde probleem, alleen kom ik niet zo gauw leuke tassen tegen waarvan ik denk; die moet ik hebben!! Gelukkig maar.

Modesty
24-03-2007, 13:20
Ik voel je juist altijd down als ik weer met tassen vol thuis ben gekomen. En ik voel me altijd goed als ik niets heb gekocht. Portomenees daar heb ik niets mee. Make up koop ik nooit veel. Niet onnodig. Alleen wat ik echt gebruik. Met tassen hed ik het zelfde probleem, alleen kom ik niet zo gauw leuke tassen tegen waarvan ik denk; die moet ik hebben!! Gelukkig maar. Haha, ik kom altijd wel wat tegen maar ik ben nou aan het afkicken...en pff ik tintel alweer om vandaag wat in te kopen haha .....nou meid succes.

hajarr84
24-03-2007, 13:21
karakter tonene en gewoon niet kopen, vermijd de winkels

MiSsOuJDiA
24-03-2007, 13:42
Ik heb dat probleem ok alleen niet alleen met schoenen maar voornamelijk met tassen ...portemenees....pumps....make up...pff niet normaaal ...als ik een dag geen geld uitgegeven heb voel ik me heel down...hahaha..ziek gewoon Dat heb ik ook. Als ik een winkel binnen stap en ik koop niks, is het een wonder.. Heb nu al me geld aan me moeder gegeven.. loop nu met een lege pinpas :( Anders kom ik er nooit vanaf.

sweet_berberin
24-03-2007, 14:29
je moet gewoon de winkelcentra vermijden. Als je in de stad rondloopt dan kom je toch sneller in de verleiding om iets aan te schaffen. Als je ook dagelijks of wekelijks iets koopt, dan is het speciale gevoel er voor mij ook vanaf...

AdvocaatHanan
24-03-2007, 14:51
Ik heb een top 5: 1. kleding 2. schoenen 3. sieraden 4. tassen 5. make-up En dat was het. Ik heb pre-paid en ik heb nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit beltegoed:haha:. BIllah meh ik heb dan wat:gniffel: En het geld...tsjah...ik kan me wel inhouden hoor. Ik heb nu al 4 weken niet geshopt. Aanstaande vrijdag Insha'Allah....heb ik wel dan verdiend na twee drukken tentamenweken....:banana: Wicked! :nerd: