Bekijk originele versie : Tfoeeeee
Shahinez
03-09-2003, 20:50
Mijn avond is echt naar de kloten ...
Ik was om 6 uur klaar met werken,en mijn nicht is langsgekomen,we hadden afgesproken om ff naar de fitness te gaan om naar de voorwaardes te informeren en ik was pas rond 8 uur thuis ...
Mijn mams begon me opeens vuil vant straat te roepen .. wollah zit hier echt met tranen ...
"Yal hmara het is al 9 uur!!!! (Ge kent mgarba die overdrijven altijd,het was niet eens 8 uur en zij maakt er opeens 9 uur van)"
"Fajn koentie" zei ze."Koent m3a Chahrazede fiel fitness" zei ik.Waarop zij antwoorden:"Wash rakie mzawjza m3a charhrazede 7mara,goesni dajmen enzegie m3ak" ...
Ik vond dat neig erg,omdat het lang geleden was dat ze nog iets zei ... ik ben er nog steeds niet goed van ...
:(
MocroPrinsesje
03-09-2003, 20:52
:(...aahh lieverd..Kom wel goed...nix van aantrekken gewoon...meskiena ze was misschien gewoon bezorgt..je weet tog wel.."moeders"...
s_soumaya18
03-09-2003, 20:57
:lol: zomaar temammni yeh droge opmerking
SAMMYGIRL
03-09-2003, 20:58
Origineel gepost door Shahinez
Wash rakie mzawjza m3a charhrazede 7mara,goesni dajmen enzegie m3ak" ...
Vertaling aub! :D
Shahinez
03-09-2003, 20:59
Origineel gepost door MocroPrinsesje
:(...aahh lieverd..Kom wel goed...nix van aantrekken gewoon...meskiena ze was misschien gewoon bezorgt..je weet tog wel.."moeders"...
Bezorgt?Kan ik geloven ... maar is ALTIJD met haar DAJMEN ze is nooit tevreden met wat ik doe of zeg ... nooit ik ben in haar ogen altijd de minderwaardige of weet ik veel
En temsamni :ego: dan niet,ik had gehoopt dat jij mij dan gezelschap kon houden wanneer ik het moeilijk had,maar jah zo te zien wil jij dat niet?Moet jij weten
Berkania112
03-09-2003, 21:06
Origineel gepost door SAMMYGIRL
Vertaling aub! :D
Wech benje met haar getrouwd, EZEL, ik moet altijd tegen je schreeuwen :D
s_soumaya18
03-09-2003, 21:09
zo dat was vertalingggggg van berkannia
cousina_rifia
03-09-2003, 21:15
zo zijn moeders, ze overdrijven altijd.
en als ze bezorgt raken gaan ze tegen je schreeuwen als je thuis komt
SAMMYGIRL
03-09-2003, 21:23
Origineel gepost door Berkania112
Wech benje met haar getrouwd, EZEL, ik moet altijd tegen je schreeuwen :D
:goedzo:thx :)
hej lieverd maak je niet zo druk joh.. wallah mijn ma is 10 keer erger :D.. je zou eens weten wat ze tegen mij loopt te schreeuwen als ik te laat kom of als ik iets niet goed doe.. :jammer:... en je weet oujada zijn egt erg in schelden ;)..
het waait wel weer :p
komt wel goed. wanneer ze is afgekoeld moet je er misschien over beginnen en zeggen dat je het niet fijn vond dat ze zo tekeer ging tegen je!!! en dan zegt zij wat haar echt dwars zit. misschien heb je in het verleden wat geflikt waardoor ze geen vertrouwen meer heeft in je en dat ze daarom zo streng doet. maar moeders zijn sowieso altijd bezig met overdrijven en dramatisch doen, daar kicken ze op!!!
maar komt goed, hoort erbij!! maar dan moet je haar in het vervolg bellen dat je later thuis bent!
Origineel gepost door Shahinez
Mijn avond is echt naar de kloten ...
Ik was om 6 uur klaar met werken,en mijn nicht is langsgekomen,we hadden afgesproken om ff naar de fitness te gaan om naar de voorwaardes te informeren en ik was pas rond 8 uur thuis ...
Mijn mams begon me opeens vuil vant straat te roepen .. wollah zit hier echt met tranen ...
"Yal hmara het is al 9 uur!!!! (Ge kent mgarba die overdrijven altijd,het was niet eens 8 uur en zij maakt er opeens 9 uur van)"
"Fajn koentie" zei ze."Koent m3a Chahrazede fiel fitness" zei ik.Waarop zij antwoorden:"Wash rakie mzawjza m3a charhrazede 7mara,goesni dajmen enzegie m3ak" ...
Ik vond dat neig erg,omdat het lang geleden was dat ze nog iets zei ... ik ben er nog steeds niet goed van ...
:(
Waarom 8 uur is toch vroeg???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.