Bekijk originele versie : MODELLEN/DAMENS GEVRAAGD, VOOR 2 UURTJES E 400,- (Dit is GEEN DISCUSSIE,maar een ADV
MODELLEN/DAMENS GEVRAAGD VOOR EEN FOTOSESSIE, VOOR 2 UURTJES E 400,-
Mijn hobby is fotografie en ben nu van plan om me meer erin te verdiepen, vandaar ook deze advertentie.
Ben je tussen de 17 en 30 jaar (nederlands, surinaams, marokaans, turkse "hoofddoek geen probleem", kortom voor alle nationaliteiten) , uiterlijk is niet belangrijk, alleen uitstraling. *even voor alle duidelijkheid, het is geen naakt of sex poseren. Ben je erin geinteresseerd, dan kan je voor reactie/info; orhan_kartal01@hotmail.com Alleen reageren als je serieus bent.
Groetjes,
orhan.
Is wel veel geld voor 2 uurtjes
:zwaai:
mrs_jamila
21-07-2002, 16:15
Neem contact op met soussiasaida...het lijkt me wel iets voor haar. Zal ze wel leuk vinden. Je kan haar een priveberichtje zenden. Ze is hier ook lid.
Groetjes Jamila
Origineel gepost door mrs_jamila
Neem contact op met soussiasaida...het lijkt me wel iets voor haar. Zal ze wel leuk vinden. Je kan haar een priveberichtje zenden. Ze is hier ook lid.
Groetjes Jamila
Hahaha, denk je dat ze het leuk zal vinden?
we'll see
:zwaai:
Missrapster
21-07-2002, 16:17
En waar moet ik dan wezen voor de foto's.Ik heb al een paar keer modeshow gelopen in Zuid-Holland.Voor wat zijn de foto's eigelijk als ik vragen mag.Is het voor een blad ofzo????
hajartje
21-07-2002, 16:51
K ben meer waard:ego:.
:hihi:
Ha:)jar
hajartje
21-07-2002, 16:58
Origineel gepost door Anime
Dat zal best maar € 400 is wel HEEL erg veel.. ik zou het als ik een meisje was niet vertrouwen.. Maar oke wie ben ik :)
Ja, maar toch ben K meer waard. Net als alle andere Moslima's:D.
En ook al zou hij me € 100000 geven, dan zou K toch niet doen.
K haat foto's:boos:.
Origineel gepost door hajartje
Ja, maar toch ben K meer waard. Net als alle andere Moslima's:D.
En ook al zou hij me € 100000 geven, dan zou K toch niet doen.
K haat foto's:boos:.
Lijkt me verstandig maar ben wel benieuwd waaruit dat salaris bestaat
want dit lijkt me teveel geld voor 2 uurtjes ...
:rolleyes:
hajartje
21-07-2002, 17:12
Origineel gepost door *Star*
Lijkt me verstandig maar ben wel benieuwd waaruit dat salaris bestaat
want dit lijkt me teveel geld voor 2 uurtjes ...
:rolleyes:
Stuur hem een mailtje.
En vraag waaruit dat salaris bestaat.
mrs_jamila
21-07-2002, 19:35
Nou zoveel is het niet hoor!! Ik ben een keer gevraagd om te poseren door een hollandse kakvrouwtje. Niet in mijn nakie maar in traditionele Marokkaanse kleding. Ze had een eigen atelier waar een stuk of 10 mensen werken. En het geld wat ik daarvoor zou krijgen was echt veel hoor. Maar goed ik heb het niet gedaan ik durfde niet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.