Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heb ff een vraagje aan gescheiden leden..

Pagina's : [1] 2

Soefy
03-09-2003, 19:34

scheiding is niet iets prettigs..maar ik vroeg me af..hoelang duurt zo'n scheiding voordat de 2 partijen definitief zijn gescheiden.. heb daar wat info over nodig.. ow en het liefst van iemand die zijn partner uit Marokko heeft gehaald maar na een jaar (langer of korter) weer heeft terug gestuurd..en daarna is gescheiden.. serieuze reactie's s.v.p

appelsap
03-09-2003, 19:36
:D hhmmzzzz hier moet ik niet zijn te serieus :D

SweetRose
03-09-2003, 19:44
HIer in belgië als vrouw en man beiden willen dan duurt het zes maanden :)

Soefy
03-09-2003, 19:46
appel..ksstt jij hebt hier geen ervaring mee..:D Zin 'n midar ik weet wel hoe het hier in NL (waarschijnlijk is Belgie hetzelfde) in zijn werk gaat.. maar ik bedoel meer..als je naar Marokko moet gaan om daar te scheiden van je partner..hoe lang dat duurt etc..

SweetRose
03-09-2003, 19:51

in maghreb moet je veel geld geven zodat je ni zes maanden later op afspraak moet terugkomen.. m'n zus is gescheiden afgelope zomer en ze heeft (geloof het of geloof het ni) meer dan 250 euro moete dokke aan iemand om in diezelfde week nog een afspraak te krijge met de 'zogezegde' diegene die mensen laat scheiden...;echt ni prettig man :( En als je ni betaald, geven ze steeds een datum om terug te kome..en als je tege die datum gaat..dan verplaatsen die 'zehma' wegens dat de papiere nog ni klaar zijn..echt zielig billah :jammer: Maar als één van de partners ni wil..tja..dan mag je nog laaaaaaaaaaang wachten tot ie wel wilt :(

Soefy
03-09-2003, 19:54
ow..:( jah de persoon in kwestie gaat echt niet willen scheiden..en daarnaast eist diegene (hebben we via via gehoord) een soort allimentatie..voor de rest van diegene's leven.. maar het moet allemaal in een week rond zijn..:( maar tnx zin'n midar..:blauwkus:

hayat17
03-09-2003, 20:09
jaah appelsap en je bent niet seriues he

appelsap
03-09-2003, 20:10
Origineel gepost door hayat17 jaah appelsap en je bent niet seriues he :eek: damn...your good..:wijs: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Soefy
04-09-2003, 09:52
Lalla-Tarifescht jeetje..:(..maar diegene verblijft nu in Marokko dus moet daar gaan scheiden..en jah de Bureaucratie in Marokko..:jammer: maar bedankt lieverd..:blauwkus:

Soefy
04-09-2003, 10:58
Samie je weet wel..:o

SaMiax
04-09-2003, 11:00
:schok: ehh.. safiee???

Soefy
04-09-2003, 11:01
nee niet die heineken geval met die andere..:o maar je weet wel..:o

SaMiax
04-09-2003, 11:03
wahh safie ;) trouwens die informatie had ik ook nodig :hihi:

deheks
04-09-2003, 11:06
Vraagje waar kom jij vandaan uit marokko en wat is de reden van deze scheiding want daar wordt dus ook naar gekeken. Als jij verantwoordelijk voor deze persoon was dan ben jij dus alleen maar verplicht om haar levensonderhoud te betalen tot jullie gescheiden zijn dus vanaf de dag dat jullie getrouwd zijn tot aan de dag van scheiding en dat is geloof ik 1.50 euro per dag. By the way als je bijvoorbeeld 12 mensen hebt die kunnen getuigen dat zij zich schuldig maakt aan iets kan je bijna gelijk scheiden. Er moet dus wel een gegronde reden zijn.

Soefy
04-09-2003, 11:19

deheks..:eek: pfffffff..twordt echt moeilijk..

Pagina's : [1] 2