Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes liegen over hun rooster tegen hun ouders!
Ze zeggen ze3ma ik ben om 5 uur uit...en dan gaan ze vanaf 12 uur rondhangen in de stad of in de kantine...en als ze een ov hebben maken ze de rest van het land onveilig op zoek naar prooien!
:D.
Hoe zou dat nou komen dat er over een rooster gelogen moet worden???
Sweet_Diamond
03-09-2003, 17:08
Origineel gepost door temsamni
Ze zeggen ze3ma ik ben om 5 uur uit...en dan gaan ze vanaf 12 uur rondhangen in de stad of in de kantine...en als ze een ov hebben maken ze de rest van het land onveilig op zoek naar prooien!
:D
Is jammer genoeg echt waar, sommige meiden deden dat ook bij mij op school.......
miriammetje
03-09-2003, 17:11
Origineel gepost door T0NY_M0NTANA
fak die b!tchez zijn h0eren als ze t netjes vragen mogen ze ook de stad in
salaam alikoem
het is inderdad niet goed en ja al shet ragen misschien mogen ze niet maar dan hebben ze niet gelogen,,,moge allah hun verbeteren en vergeven inshallah...
ps ze zin geen hoeren maar slechts pubers di eniet wten wat ze doen en verantwoording moeten afleggen wat julli ejongens in onze cultuur meeestal niet hoeve...
beslemma mir
NadoriAmin
03-09-2003, 17:14
tazzzzzzz net of wij jongens dat niet doen!!!!
weeet je als die dames niet genoeg station ali s konden vinden, was de lol snel vanaf!!! mr aangezien wij marokkaanse jongens zoveel aandacht geven aan zelfs dames waar een hond niet over heen zou willen gaan dan zouden die meisjes dit nooit doen!
t mes snijdt aan twee kanten, zonder ons waren de meisjes niet zo!!!
doei,
amin
miriammetje
03-09-2003, 17:19
lees goed als ze het netjez vragen aan ouders mogen ze ook de stad in maar dat doen ze ni ze gaan stiekem de stad in za3ma om jongens te playa ze weten zelf niet dat ze geplayd worden
nee ik gaf je ook gelijk jongen allen wilde aangeven dta het niet goed was om iemand uite schelden omdat de meeste er niet bij nadenke...snap je ik vind het ook niet goed.aleenje moet j enooit verlagen tot iemands niveua
walikoem salam :zwaai:
dus ze moeten doen wat de jongens ook doen dont think so
taz die zombie avatar past bij jou
Wie ben jij dat om te bepalen lapzwans...:)
ik bepaal nix ei ik geef n mening mijn mening ;)
Fijne mening :)
jongens wel en meisjes niet...:)
welkom in 2003 zou ik zeggen....:)
miriammetje
03-09-2003, 17:34
Origineel gepost door Misantazaghin
Fijne mening :)
jongens wel en meisjes niet...:)
welkom in 2003 zou ik zeggen....:)
heeft niks met 2003 te maken..de islaam allah swt dus heeft al 1400 jaar geleden gezegd dat we gelijk behandeld moeten worden...
wailikoem salaam
Origineel gepost door miriammetje
heeft niks met 2003 te maken..de islaam allah swt dus heeft al 1400 jaar geleden gezegd dat we gelijk behandeld moeten worden...
wailikoem salaam
Neej fout het gaat hier nu om jongens die het doen en meisjes
niet volgens hem mogen jongens het wel en meisjes niet...Dus geen gelijke rechten...
Dat is bullshit...:)
een vrouw mag in dit land alles doen net zoveel als de man...:)
NadoriAmin
03-09-2003, 17:37
em salaam
dus als je naar de islam kijkt , wat de meisjes niet mogen mogen de jongens niet!!1
dus zijn we er ook snel uit, jongens nee meisjes nee!
en niet de ene is slecht en de ander mag het doen omdat de cultuur het toestaat.
Origineel gepost door NadoriAmin
dus als je naar de islam kijkt , wat de meisjes niet mogen mogen de jongens niet!!1
dus zijn we er ook snel uit, jongens nee meisjes nee!
en niet de ene is slecht en de ander mag het doen omdat de cultuur het toestaat.
precies....:D
miriammetje
03-09-2003, 17:39
Origineel gepost door Misantazaghin
Neej fout het gaat hier nu om jongens die het doen en meisjes
niet volgens hem mogen jongens het wel en meisjes niet...Dus geen gelijke rechten...
Dat is bullshit...:)
een vrouw mag in dit land alles doen net zoveel als de man...:)
ik zeg hetzelfde als jou maar anders ...jij zegt de tijd evrandert ikz eg ja maar het is in alah s swt ogen allebei hetzelfde snapo ej we worden gelijk behandeld en beoordeelt door hem....inshalalh begrijp je
NadoriAmin ja klopt ik bedoel datook
walikoem salaam
ik zeg hetzelfde als jou maar anders ...jij zegt de tijd evrandert ikz eg ja maar het is in alah s swt ogen allebei hetzelfde snapo ej we worden gelijk behandeld en beoordeelt door hem....inshalalh begrijp je
NadoriAmin ja klopt ik bedoel datook
walikoem salaam
Miriam het gaat nu niet over de islam want daar heeft die onnozel
het nu niet over het gaat om gewonen rechten en plichten en die
veranderen wel degelijk met de tijd....;)
eeh praat voor je zelf en niet voor mij ok
ik zeg als jongens het doen moeten dames dat ook doen ik zeg dus ni dat ze het moeten doen ei
Ik zou eens een voorbeeld nemen aan de dames en
eens goed nederlands schrijven....Dus als ik jou was zou
ik maar thuis blijven voortaan en flink blijven oefenen :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.