Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : PLEASE HELP last van vochtige ...

Pagina's : [1] 2 3 4

sohaiyla1983
23-03-2007, 15:29

hallo dames ik douche iedere dag en als het niet mee zit om de 2 dagen en ik was mij ... na iedere wc beurt met koud water tijdens het douchen gebruik ik gewoon de spons op het laatst ook gewoon met douchegel anders voel ik me niet rein daar. ik scheer me ook met intuition (scheermes (in scheerapparaatvorm) met zeep eraan) hoe kan ik afkomen van die vochtige .... na het douchen en wassen heb ik het niet maar na een paar uurtjes begint het te jeuken en wordt het vochtig en soort schimmel onstaat er dan als ik eraan krab. ik wil er van afkomen dames graag jullie advies (via pm mag ook)

achermijnpc
23-03-2007, 15:30
Bel de dokter zou ik zeggen en vertel het haar/hem, misschien is het een schimmelinfectie Succes

Mouny
23-03-2007, 15:30
Gebruik een inlegkruisje

oem_mujahid2
23-03-2007, 15:33
Nee geen inlegkruisje gebruiken dat geeft nog meer irritatie hihi. Meid ik zou ook de huisarts bellen, het kan een schimmelinfectie zijn en dat is binnen een paar dagen met antibiotica opgelost.

sohaiyla1983
23-03-2007, 15:35

Gebruik een inlegkruisje gebruik ik ook elke dag vanwege lichte afscheidin AMP ik heb wel eens iets gehad voor schimmelinfectie maar het heeft niet geholpen bij mij. het was een bolletje die ik ik mijn vagina moest dumpen, en aangezien ik vaginisme heb ging dat nogal moeilijk erin duwen. maar ik bedoel kan ik het niet zelf door middel van water of middelen beter zorgen.

sohaiyla1983
23-03-2007, 15:36
Nee geen inlegkruisje gebruiken dat geeft nog meer irritatie hihi. Meid ik zou ook de huisarts bellen, het kan een schimmelinfectie zijn en dat is binnen een paar dagen met antibiotica opgelost. ANTIBIOTICA wil ik niet omdat ik zwanegr probeer te raken is toch niet goed. als ik ongesteld wordt dat zal ik het wel doen maar zou het dan mijn eerst komende ovuluatie beinvloeden??

Diaspora
23-03-2007, 15:37
Je moet daar nooit zeep gebruiken, dat verstoort de natuurlijke zuurtegraad! Gebruik bijv. iets geen zeep bevat, want dat veroorzaakt de jeuk, en kan leiden tot schimmels etc... Je kan het beste zon femwash gebruiken, weet niet precies meer hoe het heet, maar kan je kopen bij kruidvat enz... Staat meestal tussen het mv en inlegkruisjes. Zeep is echt de boosdoener!!

Bent_Fes
23-03-2007, 15:37
Je moet geen zeep gebruiken voor je geslachtsdelen, tenzij je zeep gebruikt die daar speciaal voor bestemd is....je verstoord zo zuurgraad/ph.

sohaiyla1983
23-03-2007, 15:39
Je moet geen zeep gebruiken voor je geslachtsdelen, tenzij je zeep gebruikt die daar speciaal voor bestemd is....je verstoord zo zuurgraad/ph. o ja goed dat je het zegt ik had laast dat speciale vagina zeep gekocht ligt nog in de kast ik ga die maar eens gebruiken zo. en die helpt ook niet eigenlijk maar ja beter dan zeep. tot zo dames schrijf tips.

fatt
23-03-2007, 15:49
bedoel je lactacyd of zo iets?? dectapyl doet me denken aan decapeptyl van ivf behandeling :hihi:

Miss-Dina
23-03-2007, 15:51
gebruik ik ook elke dag vanwege lichte afscheidin AMP ik heb wel eens iets gehad voor schimmelinfectie maar het heeft niet geholpen bij mij. het was een bolletje die ik ik mijn vagina moest dumpen, en aangezien ik vaginisme heb ging dat nogal moeilijk erin duwen. maar ik bedoel kan ik het niet zelf door middel van water of middelen beter zorgen. Je kunt ook een creme van de huisarts krijgen. Heb ik ook een x gekregen. Je moet geen zeep gebruiken het liefst helemaal nooit meer. Koop lactacyd is speciaal voor daar beneden ;) Miss-D

Rayhana23
23-03-2007, 15:54
Gebruik Lactacyde, kan je vinden in GB of in de kruidvat Dat is een goede reiniging voor de vagina

noona
23-03-2007, 15:57
dat koude water is slecht, waarom niet gewoon warm water? je hebt speiale zeep voor die plekken en die spons kun je ook beter niet gebruiken. daar huizen weer genoeg bacterien in rodn, wassen met je hand voldoet.

M_girl
23-03-2007, 16:03
ANTIBIOTICA wil ik niet omdat ik zwanegr probeer te raken is toch niet goed. als ik ongesteld wordt dat zal ik het wel doen maar zou het dan mijn eerst komende ovuluatie beinvloeden?? k zou naar de dokter gaan als k jou was:goedzo: en antibiotica is mijn moeder wel zwanger mee geworden en ken zo ook een andere buurvrouw. Als je erachter komt dat je zwanger bent wel gelijk naar de dokter om een andere soort antibiotica te krijgen om zo wel je kuur af te maken.

Aloukia1984
23-03-2007, 16:15

hallo dames ik douche iedere dag en als het niet mee zit om de 2 dagen en ik was mij ... na iedere wc beurt met koud water tijdens het douchen gebruik ik gewoon de spons op het laatst ook gewoon met douchegel anders voel ik me niet rein daar. ik scheer me ook met intuition (scheermes (in scheerapparaatvorm) met zeep eraan) hoe kan ik afkomen van die vochtige .... na het douchen en wassen heb ik het niet maar na een paar uurtjes begint het te jeuken en wordt het vochtig en soort schimmel onstaat er dan als ik eraan krab. ik wil er van afkomen dames graag jullie advies (via pm mag ook) Hoe lang heb je het al dan? is het pas of is het altijd al zo geweest:goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4