Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een meisje zonder hoofddoek...wat vinden jullie daarvan?

Pagina's : [1] 2

Imane4life
03-09-2003, 14:11

heyy mensuh, kijk ik ben een berbers meisje, en ben eigelijk gewend dat de vrouwen in mijn familie hoofddoek dragen, ik ben 14 jaar en heb geprobeerd mijn hoofddoek op te zetten, ik heb mijn hoofddoek 5 maanden gedragen daarna kon ik het niet meer,ik heb meer kennis en zelfvertrouwen nodig, ik zie andere meisjes gelukkig zonder hoofddoek enzo, en dan voel ik me veel minder. ik heb em nu afgezet, maar inshallah ga ik em nog dragen,als ik genoeg kennis met de islam heb.... maar trouwt een meisje zonder hoofddoek wel?? of word ze gelijk als **** gezien??ik doe geen rare dingen en kleed me normaal, zien ze me dan toch niet als een **** omdat ik geen hoofddoek draag????? alvast bedankt mensen, kiss imane

Lady_moi
03-09-2003, 14:14
Als ge de **** uithangt dan zie ik u wel als ne **** ja :D

miriammetje
03-09-2003, 14:16
Origineel gepost door Imane4life heyy mensuh, kijk ik ben een berbers meisje, en ben eigelijk gewend dat de vrouwen in mijn familie hoofddoek dragen, ik ben 14 jaar en heb geprobeerd mijn hoofddoek op te zetten, ik heb mijn hoofddoek 5 maanden gedragen daarna kon ik het niet meer,ik heb meer kennis en zelfvertrouwen nodig, ik zie andere meisjes gelukkig zonder hoofddoek enzo, en dan voel ik me veel minder. ik heb em nu afgezet, maar inshallah ga ik em nog dragen,als ik genoeg kennis met de islam heb.... maar trouwt een meisje zonder hoofddoek wel?? of word ze gelijk als **** gezien??ik doe geen rare dingen en kleed me normaal, zien ze me dan toch niet als een **** omdat ik geen hoofddoek draag????? alvast bedankt mensen, kiss imane saalaam alikoem... je moet in allah geloven en hem vertrouwen meid...je niet laten misleiden door de sjitan..ik draag hamodleilah vanaf maart mijn hijaab en sinds dien voel ik me ene ander mens gelukkiger omdat ik vertrouw op allah...je moet je niet laten misleiden door vriendienne of de sjitan...speel neit met allah of eventueel de hoofddoek...wie is belangrijker allah swt of sjitan of jou vriendinn(niet dat jou vriendinne er wat meer te maken hebben)//kies wat voor jou belangrijk is en als je het goede kiets zal allah je belonen inshallah...en zal je gelukkig worden inshalalh.... ik zag een zin van jou waar staat gelukkig ben ik niet de enige zonder hoofdook en er zijn ook nog meiden die hem niet dragen...ik vind dta je daar niet gelukkig om moet zijn...hoe meer mense op allah vertrouwen en de hijaabb dragen hoe beter...wees een voorbeeld meid voor de andere meiden die hem niet dragn en allah swt zal een beloning voor jeklaar leggen inshalalh.... walikoem salaam miriam

Danoontje
03-09-2003, 14:26
iedereen moet zelf weten wat ie draagt hoofddoek of geen hoofddoek dat is iets tussen dat persoon en allah. dat is mijn mening ik vind ook dat als je een hoofddoek draagt je het met heel je hart moet doen en niet omdat die en die het dragen en of omdat anderen je een **** vinden dat is bullschit er zijn meiden zonder hoofddoek die betere moslima's zijn dan met hoofddoek. anyway allah jehdiek inschallah dat je de beste keus zal maken en als je m draagt draag hem dan met je volste overtuiging. en niet een keer op en dan weer af :jammer: allah jehdiena en veel succes met je keuze :)

Lady_moi
03-09-2003, 14:29

Die eerste 2 zinne :goedzo:

Danoontje
03-09-2003, 14:40
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira Die eerste 2 zinne :goedzo: bedoel je mijn eerste 2 zinnen? :confused:

yasmineNR1
03-09-2003, 14:50
die eerste zin :goedzo:

Danoontje
03-09-2003, 14:57
ja het is erg jammer dat veel mensen misbruik maken van het dragen van hoofddoek :( ze vinden het belangrijker wat anderen van ze denken dan dat ze zich daadwerkelijk met de islaam bezighouden:jammer:

lovejamal
03-09-2003, 15:42
Ik ben pas moslim geworden, maar draag ook (nog) geen hoofddoek, maar kleed me verder wel netjes. Iedereen moet zelf weten of zij een hoofddoek draagt

2Smart4u
03-09-2003, 15:48
juistem lovejamal......ik ben ook zo..... draag geen ernstig opvallende kleren heb altijd wel wat langs over me k.ont heen......anders voel ik me gewoon te bekeken en zo... ma ja...draag verder geen hoofddoek :( ben wel van plan m te dragen en inshaalah zal rabbi ons vergeven....... verder hou ik me ERG bezig met de islam en probeer ik zoveel mogelijk goed te doen (behalve die hoofddoek dan) :(

babyboy
03-09-2003, 15:49
Origineel gepost door Imane4life heyy mensuh, kijk ik ben een berbers meisje, en ben eigelijk gewend dat de vrouwen in mijn familie hoofddoek dragen, ik ben 14 jaar en heb geprobeerd mijn hoofddoek op te zetten, ik heb mijn hoofddoek 5 maanden gedragen daarna kon ik het niet meer,ik heb meer kennis en zelfvertrouwen nodig, ik zie andere meisjes gelukkig zonder hoofddoek enzo, en dan voel ik me veel minder. ik heb em nu afgezet, maar inshallah ga ik em nog dragen,als ik genoeg kennis met de islam heb.... maar trouwt een meisje zonder hoofddoek wel?? of word ze gelijk als **** gezien??ik doe geen rare dingen en kleed me normaal, zien ze me dan toch niet als een **** omdat ik geen hoofddoek draag????? alvast bedankt mensen, kiss imane draag je hoofdoek weer, dan pas ben je :cool:

babyboy
03-09-2003, 15:50
Origineel gepost door 2Smart4u juistem lovejamal......ik ben ook zo..... draag geen ernstig opvallende kleren heb altijd wel wat langs over me k.ont heen......anders voel ik me gewoon te bekeken en zo... ma ja...draag verder geen hoofddoek :( ben wel van plan m te dragen en inshaalah zal rabbi ons vergeven....... verder hou ik me ERG bezig met de islam en probeer ik zoveel mogelijk goed te doen (behalve die hoofddoek dan) :( :goedzo:

Lady_moi
03-09-2003, 15:50
Grappig om te lezen hoe ze hun imago nog een beetje proberen te redden :giechel: YEAH HELLO EEN HOOFDOEK IS FARD

Imane4life
05-09-2003, 13:51
hey mensuh, bedankt voor jullie reacties, maar zo een jongen zei, draag je hoofddoek dan pas ben je :cool: dat heeft me geraakt, jongens vinden dus toch een meisje met hoofddoek beter.... dus zien ze me toch als zo een *****.. kiss imi

Danoontje
05-09-2003, 17:05

Origineel gepost door Imane4life hey mensuh, bedankt voor jullie reacties, maar zo een jongen zei, draag je hoofddoek dan pas ben je :cool: dat heeft me geraakt, jongens vinden dus toch een meisje met hoofddoek beter.... dus zien ze me toch als zo een *****.. kiss imi dit is echt weer een uitspraak die me zwaar op de maag zit :kwaad: :regie: wie is degene die over jou oordeelt? uiteindelijk allah (swt) en niet die ene jongen of meisje of tante of buurman or what ever die zegt dat het cool is om een hoofddoek te dragen.:jammer: dus ik hehaal het nog een keer draag niet een hoofddoek omdat anderen je cool vinden of omdat je zonder hoofddoek een slecht mens bent want dat is de grootste onzin. je draagt een hoofddoek omdat je er zelf voor gekozen hebt met heel je hart gevoel en omdat je daarmee probeert je eigen imaan, islaam, persoonlijkheid etc. te verbeteren :) oegtie a.u.b maak zelf je keuzes betreffende de islaam en laat je door het boek van allah leiden en niet door andere personen die het beter denken te weten :)

Pagina's : [1] 2