Bekijk originele versie : Arafat verklaart dat het 'stappenplan' dood is !
Arafat verklaart dat het 'stappenplan' dood is
07:08:26
WASHINGTON - De president van de Palestijnse autoriteit Yasser Arafat heeft verklaard dat het internationale 'stappenplan' voor vrede in het Midden-Oosten dood is. De verklaring werd uitgezonden door de Amerikaanse nieuwszender CNN.
,,Het stappenplan is dood maar dat komt alleen maar door de Israëlische militaire agressie van de laatste weken", verklaarde Arafat. Maar ook de Verenigde Staten zouden niet voldoende gedaan hebben om de vredesinitiatieven in leven te houden. Arafat suggereerde dat de Amerikaanse president Bush het te druk heeft met Irak en met de presidentverkiezingen.
De Israëli's hebben de afgelopen twee weken zeker elf militante Palestijnen om het leven gebracht. Bij deze moordaanslagen kwamen ook minstens drie onschuldige voorbijgangers om het leven.
Het Amerikaanse ,,stappenplan voor vrede'' moet onder meer leiden tot de oprichting van een onafhankelijke Palestijnse staat in 2005.
03/09/2003 - afp - kld
Moezhint
03-09-2003, 13:19
heeft het ooit geleefd dan?
dat Arafat er nu pas achter komt dat het een nihiele stunt is van de Yankees is tragisch.
Op naar meer busjesblazen en dergelijke...!!
Origineel gepost door Moezhint
dat Arafat er nu pas achter komt dat het een nihiele stunt is van de Yankees is tragisch.
De joden gesteund door de VS verkiezen wederom een nieuwe spiraal van geweld met honderden dodelijke slachtoffers aan beide kanten dan een vrede die uitzicht geeft op een onafhankelijke Palestijnse staat!
:kwaad: Sword
DonAgewan
03-09-2003, 13:47
Origineel gepost door Moezhint
Hij komt hiermee naar buiten omdat de VS nu het zwakst is en omdat aan zijn poten wordt gezaagd door de VS en Abbas te sterk gaat worden.
Beide geven geen ruk om degene die onder vuur liggen ..de bevolking.
Origineel gepost door DonAgewan
Hij komt hiermee naar buiten omdat de VS nu het zwakst is en omdat aan zijn poten wordt gezaagd door de VS en Abbas te sterk gaat worden.
Beide geven geen ruk om degene die onder vuur liggen ..de bevolking.
Waarom zagen de VS niet aan de poten van Sharon?
:zwaai: Sword
DonAgewan
03-09-2003, 14:08
Origineel gepost door sword
Waarom zagen de VS niet aan de poten van Sharon?
Omdat komen aan Sharon gelijk staat aan het niet steuenen van de staat Israel terwijl Israel juist meer gebaat is bij een andere leider dan Sharon.
De VS steunen al Jaren blind het beleid van Israel.
Origineel gepost door DonAgewan
Omdat komen aan Sharon gelijk staat aan het niet steuenen van de staat Israel terwijl Israel juist meer gebaat is bij een andere leider dan Sharon.
De VS steunen al Jaren blind het beleid van Israel.
:goedzo: Sword
Nog even en Arafat en Sharon zijn ook dood. Maar de kans is nog groter dat Arafat niet in Palestijnse gebieden sterft.
babyvanbelisma
03-09-2003, 14:55
Wat bedoel je daarmee an3sdej?
haileselassie
04-09-2003, 00:14
wie zorgde dat Sharon aan de macht kwam?
niets en minder dan HAMAS, door de zwakke vorige president van Israel, ik ben zijn naam al vergeten, dat zal je van de palestijnse president niet zeggen( 20 jaar aan de macht), oh Ehud Barak, nog verder te verzwakken met bomaanslagen overal in Israel, waardoor de Israelische bevolking het geloof in zijn aanpak verloor, en Sharon met spierballentaal de lege presidentsstoel in rolde.
En dat wilden ze toch, ze hebben liever een beul als tegenstander, dan een soffie, want dan kunnen ze blijven vechten.
moet je opletten als er een Palestijnse staat komt, wat voor burgeroorlog daarin uitbreekt.
[QUOTE]Origineel gepost door haileselassie
wie zorgde dat Sharon aan de macht kwam?
niets en minder dan HAMAS, door de zwakke vorige president van Israel, ik ben zijn naam al vergeten, dat zal je van de palestijnse president niet zeggen( 20 jaar aan de macht), oh Ehud Barak, nog verder te verzwakken met bomaanslagen overal in Israel, waardoor de Israelische bevolking het geloof in zijn aanpak verloor, en Sharon met spierballentaal de lege presidentsstoel in rolde.
En dat wilden ze toch, ze hebben liever een beul als tegenstander, dan een soffie, want dan kunnen ze blijven vechten.
moet je opletten als er een Palestijnse staat komt, wat voor burgeroorlog daarin uitbreekt. [/QUOTE
Ehud Barak was een gedecoreerde leger-generaal die zijn sporen had verdiend met het bloedig onderdrukken van Palestijnse opstanden tegen hun bezetting! een softie? hou je ezelsbek toe als je er niets van weet!!! en omdat ook Ehudje in het zand moest bijten tegen het verzet van Hamas en anderen hebben die kolonisten onze "mensenbeul" Sharonnetje aan de macht gebracht als laatste strohalmpje tegen de moordende aanslagen!
Sindsdien zijn er al meer kolonisten gedood dan onder welke andere Joodse leider ook ,hahahhahahah, and there 's no way back out of hell dumbo, het zal binnenkort weer aanslagen regenen in ISRA-HELL !!! hahahhaha
Origineel gepost door jacko
Hahahahahahaha, lachen man.
Tjesus wat een goeie grap.... hahahahahah. Zeldzaam..... nog nooit zo gelachen!!!!!!!!!
Aanslagen regenen in ISRA-HELL!!! Kostelijk....
Hahahahahahaha....
Kolonisten doden......
hahahahahahaha......
Jij hep een vreemde vorm van humor Sword...
Vindt je het goed dat ik niet naar je verjaardagsfeestje kom? :zwaai:
you're not invited and not welcome my zionistenlover !!!
Israel is een duivelse staat...
Het land waar de gelovigen van dezelfde goddelijke macht elkaars bloed vergieten.
Hoe diep kan een gelovige zinken...
Ik ben geen zionistenlover en heb jouw invitatie niet nodig om je te wijzen op je zieke geest en humor.....
:zwaai:
als er weer eens kostelijk gelachen wordt met de Islam of de palestijnen of wanneer er neerbuigend wordt gesproken in het algemeen over de arabische wereld, zoals in vele van jouw topics, mag ik dan ook niet stellen dat jij ook over een ziekelijke geest en humor beschikt mijn beste?
Of ben jij ook weer zo'n SELECTIEF racistje die denkt dat HIJ zich alles mag permitteren maar een ander niet!!!
Het is die vorm van SELECTIVITEIT die ervoor gezorgd heeft dat er palestijnen zijn die een bus opstappen en het hele zooitje en zichzelf de lucht inblazen!!!
Wijs mij 1 post aan waarin ik niet aan de kant van de palestijnen sta!
Als je die vindt zal ik hier en public aan jou mijn excuses aanbieden.
Het is die vorm van verkeerd lezen van jou dat mensen zich nog steeds in de haren vliegen.
Je kan blijkbaar niet eens lezen.
Jou kritisch van repliek dienen en ik wordt meteen tot zionist bestempelt. De taktiek van de vijand besmeuren omdat je geen argumenten meer hebt.
Simpele ziel.....
Blaas jezelf op... doe ons eens een lol.... :zwaai:
kom kom wackootje, nu niet de vermoorde onschuld spelen hé, dat soort hypocrisie typeert je wel hoor !!!
een taktiek valt er hier in de verste verten niet te bespeuren hoor, dus wees wat minder paranoïde a.u.b! misschien kun je aan je zusje vragen om jou even op te blazen, die beleeft daar tenminste grote lol aan :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.