Bekijk originele versie : Ik zoek mijn zusje....
MISS_SOUAD
03-09-2003, 12:11
Lees alsjeblieft mijn verhaal... (http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=3848&perpage=15&display=&pagenumber=1)
alhoceima
03-09-2003, 13:30
Salaam alaikoem,
hier word ik echt verdrietig van :( moge Allah haar insjaAllah spoedig bij jullie terugbrengen...en haar op het rechte pad houden....
Salaam Alaikoem
romaisa22
03-09-2003, 14:28
Ik vind het zo erg voor...
Een tip plaats fotos van haar op het internet!!!!
Ik weet dan zeker dat je haar zult vinden.
Veel sterkte meid :(
romaisa
MISS_SOUAD
03-09-2003, 15:45
ik heb hellaas alleen maar oude foto's van haa van 4 jaar teug enz...maar ik ga zoeken...
Mariampjee
03-09-2003, 16:50
Allah Swt , Yewaselha Inschallah (Amin) 3la Geir!!! ....Ye Be3ed 3lieha a Shaitan........
MISS_SOUAD
05-07-2004, 13:39
Ik ben weer online..... mijn spoor loopt weer dood..... ik weet me geen raad meer.... ik droom de laatste tijd vaak overhaar..... ik ben in de tussentijd getrouwd en me zusje heeft er niet bij kunne zijn, ze is tante geworden en ze heeft daar niet bij kunnen zijn... kan iemand iemand mij helpen, ya rabbai iemand........
MISS_SOUAD
05-07-2004, 13:39
Ik ben weer online..... mijn spoor loopt weer dood..... ik weet me geen raad meer.... ik droom de laatste tijd vaak overhaar..... ik ben in de tussentijd getrouwd en me zusje heeft er niet bij kunne zijn, ze is tante geworden en ze heeft daar niet bij kunnen zijn... kan iemand iemand mij helpen, ya rabbai iemand........
OneTouch
05-07-2004, 21:43
Meid, ik wens je ongelooflijk veel sbar toe. Ik hoop inchallah dat je haar gauw zult vinden. Je doet er goed aan om haar foto hier openbaar te plaatsen, er komen hier zoveel Marokkanen dat de kans groot is dat iemand haar herkent.
Heb geduld lieve meid...
Origineel gepost door MISS_SOUAD
Lees alsjeblieft mijn verhaal... (http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=3848&perpage=15&display=&pagenumber=1)
:triest1:
Ik denk niet dat ik je kan helpen.
Heb je alle peoplesearch-sites geprobeert om haar te vinden.
Met haar naam, en als ze een bijnaam heeft kan je die proberen.
Inshallah komt alles goed,
Liefs Zoya.
missmar0c88
05-07-2004, 22:40
ik ho0p dat ik je k0n helpen w0llah....wat ernstig vo0r je k heb er egt gewo0n geen w0orden vo0r...als mij zusje vermist was z0u k het meself no0it vergeven...( k wil niej seggen dat jij je 0ok niej jeself m0et vergeven ho0r meid ) in iedergeval en0rme sterkte mag allah haar weer bij je brengen emin
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.