Bekijk originele versie : help hoe kan ik arabische teksten schrijfen op woords
ik heb een arabisch toetsboord maar er komt geen arabisch tekst .ik heb echt geen verstand van computersdus graag uw help
ik heb het geprobeert ,maar ik geen arabisch selecteren,het zit niet erbij.
Narutard
22-03-2007, 21:22
zie mijn ot voor openoffice, je kan de arabische versie downloaden ;)
Iharressen
29-03-2007, 16:53
ik heb je ge-pmd
kan je ook mij pm-en voor die arabishe thanx alvast;) :goedzo:
kan je ook mij pm-en voor die arabishe thanx alvast;) :goedzo:
nee et lukte niet bij haar..
check OT van narutard
Hellow..Ik had een vraagje..Ik wil zeg maar een arabische tekst kopieren op een plaatje..alleen wanneer ik dit doe..probeer ik dus eerst de arabische tekst in Word te zetten..alleen dit lukt niet, omdat de arabische tekst steeds geheel omdraait alle letters door elkaar en zo verkeerd in Word komt te staan..Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen..?? Ik hoop dat iemand me kan helpen..want tot zover is het niemand gelukt die ik het heb gevraagd..
Hellow..Ik had een vraagje..Ik wil zeg maar een arabische tekst kopieren op een plaatje..alleen wanneer ik dit doe..probeer ik dus eerst de arabische tekst in Word te zetten..alleen dit lukt niet, omdat de arabische tekst steeds geheel omdraait alle letters door elkaar en zo verkeerd in Word komt te staan..Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen..?? Ik hoop dat iemand me kan helpen..want tot zover is het niemand gelukt die ik het heb gevraagd..
typ je arabische tekst, daarna ALT+PrintScreen
open Paint en druk op Ctrl + V en bewerk de tekst die je wilt hebben.
selecteer de tekst die je wilt hebben en druk op Ctrl + C
ga daarna naar Word en druk op Ctrl + V en je bent klaar.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.