Bekijk originele versie : help..!!! ik word zo snel jaloers..
salaam..broeders en zusters
Ik heb zo een probleem..mensen ?
ik word ongelofelijk snel jaloers op me vriendin...als ze naar jongens kijkt of met ze praat terwijl het haar klas genoot is of zo..
en ik vertrouw haar blind..? maar toch word ik para als ze met andere jongens praart.als ze met een mannelijke klant praat dan word ik al para
Mischien heeft dat iets met me verleden temaken ofzo...
vroeger was ik echt niet zo.....maar na dat mijn vriendin vreemd is gegaan ?????? is het begonnen
wie kan me helpen..
elke tip is welkom..
alsvast bedankt
Emel_Emel
03-09-2003, 12:35
ik zou zeggen meer vertrouwen hebben in je vriendin
das toch niet erg een beetje jaloezie mag maar als ze te vertrouwen is dan moet je toch niet bang zijn veel succes
Mariampjee
03-09-2003, 16:51
Communicatie/Vertrouwen , Is In Deze Kwestie Heel Erg Belangerijk ....
2Smart4u
03-09-2003, 16:59
trouw met r! dan heb je meer zekerheid!
Miss Maghrebia heeft gelijk. Je huidige vriendin is niet hetzelfde als je vorige...
Het is ook een kwestie van vertrouwen. Ik zou erover praten met je vriendin. De communicatie?....
chahidaatje
22-09-2003, 14:24
he styling,
Mijn vriend is precies het zelfde, ik hoef maar hoi te zeggen tegen een jongen of buurjongen en het gedonder bij ons begint al, ik chatte een tijdje ook en chatte algemeen op chat ook wel eens met een jongen als die wat zei ofzo...
Maar dan werd die altijd boos, dus nu chat ik zelfs niet meer...
Maare ik wil alleen effe dit zeggen, kijk uit met dat jaloerse gedrag want het kan jou en je vriendin ook uit elkaar halen....
Praat gewoon een keer met je vriendin erover, ze zal het heus wel begrijpen.......
Dat is wat ik en mijn vriend ook nu altijd doen...
Ene vertrouwen is moeilijk maar , probeer het in ieder geval....
:zwaai::zwaai::zwaai: chahida
Mocro4eva
22-09-2003, 15:17
je moet eerst maar eens bij jezelf nagaan of dit wel jaloezie is, want volgens mij vertrouw je haar voor geen meter.
Als je zo doorgaat zal je relatie voor een korte duur zijn..Geloof meI;ve been there..
Ik had een vriend die net zo jaloers was als jij..bij alles wat ik deed begon hij al te twijfelen..ik moet zeggen dat ik hem niet jaloers vond maar meer geobsedeert..een obsessie begint meestal met jaloezie en eindigt altijd fout/naar..what ever you wanna call it..
Ik heb in elk geval een punt achter mijn relatie gezet omdat ik niet meer tegen zijn jaloezie kon...het werd me gewoon echt teveel.
Als je niet snel wat doet aan je houding ten opzichte van je vriendin neemt ook zij binnen de kortste keren de benen.. :zwaai:
Groet Noena
NoMore_DRAMA
23-09-2003, 12:54
Ben het met veel dames eens,
als je die gedrag blijft houden, zal het snel over zijn.
Ik heb het ook meegemaakt, op een gegeven moment moest ik hem vertellen waar ik heen ging TOESTEMMING VRAGEN. Mocht tegen niemand hoi zeggen zelfs niet tegen mannelijke busschaufers.....
Dus weet goed waar je grenzen liggen met jaloersheid... een beetje jaloers is niet erg is hartstikke normaal maar ga niet te ver :zwaai:
jarloezie is heel normaal betekent dat je om haar geeft in dit geval.
misschien ben je bang dat je haar kwijtraakt op een of andere manier omdat je al eerder wat heb meegemaakt ik denk dat je niet zo veel zelfvertrouwen hebt anders ben je niet zo erg jarloes.
suc6
LieveVrouwtjuh
30-01-2008, 01:29
moeilijke situatie....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.