Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik mis Zita, Saima, Saidda-Marokko, Amazoullou, Abdoel666, Mouzhint

Pagina's : [1] 2 3

LZN
03-09-2003, 10:51

SALAAM, Waar zijn jullie. Jullie zijn de scheld kanonen van deze forum. Jullie komen veel te weinig hiero. Zonder jullie is het een duf en ingedut zooitje hiero. Ik vind het machtig hoe jullie de strijd aangaan tegen de kaakoppen hiero en alles wat naar joden ruikt. Verder de haat jegens de Amerikanen en niet te vergeten de geassimileerde Marokkanen hiero, die jullie allen met scherpe opmerkingen in een hoek drukken. Jullie moeten vaker komen, want deze forum dreigt bevolkt te raken met een stelletje nerts. I LOVE YOU AL!Een bewonderaar!.

Willemien
03-09-2003, 11:02
Nog geen 3 dagen lid, en nu al zo goed op de hoogte :rolleyes: Kom op zeg, niet zo flauw, wie van de 6 ben je :D :D :D Of is dit een kwis :rolleyes:

Heiba
03-09-2003, 11:31
Dag Saima, welkom terug ga je je deze keer weer gedragen? Nee? Ok!

Willemien
03-09-2003, 11:39
Origineel gepost door _CUTEY_ Dag Saima, welkom terug ga je je deze keer weer gedragen? Nee? Ok! ;) Als het Saima is ... wauw ... dan heeft ze haar capslock uitgezet en klinkt ze best menselijk voorlopig :D

Moezhint
03-09-2003, 11:50

Origineel gepost door _CUTEY_ Dag Saima, welkom terug ga je je deze keer weer gedragen? Nee? Ok! ik ga je ook aangeven omdat je mensen zomaar durft te beschuldigen k.uttie!

Willemien
03-09-2003, 11:51
Origineel gepost door Moezhint ik ga je ook aangeven omdat je mensen zomaar durft te beschuldigen k.uttie! Maarre ... vind jij het dan zo'n belediging om iemand "Saima" te noemen :confused:

grendel
03-09-2003, 11:54
Origineel gepost door Willemien Maarre ... vind jij het dan zo'n belediging om iemand "Saima" te noemen :confused: Moezzie draait een beetje door,.... :D Wat wil je anders als speelchiqie voor Al Qaida :D :zwaai:

Moezhint
03-09-2003, 11:59
Origineel gepost door Willemien Maarre ... vind jij het dan zo'n belediging om iemand "Saima" te noemen :confused: Saima is hier mijn beste vriendin losers. Zij is gebanned en t zou ook kunnen gebeuren dat onze broeder Winston gebanned kan worden omdat ie ervan wordt beschuldigt onze zus Saima te zijn! Daar gaat het om Willek.utje!!

Willemien
03-09-2003, 12:00
Origineel gepost door grendel Moezzie draait een beetje door,.... :D Wat wil je anders als speelchiqie voor Al Qaida :D :zwaai: Ze heeft een slechte beurt gemaakt, want ze heeft "Saima" per ongeluk als scheldwoord gekwalificeerd :D Dat wordt vast nederig excuses aanbieden, of zou Saima in een milde bui zijn en het haar zo wel willen vergeven... ;)

Moezhint
03-09-2003, 12:03
Origineel gepost door grendel Moezzie draait een beetje door,.... :D Wat wil je anders als speelchiqie voor Al Qaida :D :zwaai: Tis 12 uur en bejaarden eten meestal rond deze tijd een boterham met choco! bejaarde travestieten mogen daarbij ook een desertje nemen. Chique héé...?

Heiba
03-09-2003, 12:04
Origineel gepost door Moezhint Saima is hier mijn beste vriendin losers. Zij is gebanned en t zou ook kunnen gebeuren dat onze broeder Winston gebanned kan worden omdat ie ervan wordt beschuldigt onze zus Saima te zijn! Daar gaat het om Willek.utje!! Jij bent wel erg weg he? van dat K- woordje. Over wat voor broeders en zusters heb je t? Die van het Haramiteitenkabinet zeker? ;)

Willemien
03-09-2003, 12:08
Origineel gepost door Moezhint Saima is hier mijn beste vriendin losers. Zij is gebanned en t zou ook kunnen gebeuren dat onze broeder Winston gebanned kan worden omdat ie ervan wordt beschuldigt onze zus Saima te zijn! Daar gaat het om Willek.utje!! Gewoon Willemien mag ook hoor, Moezzie. Ik hou wel van een kleieieieieiein beetje onderling respectvol beschaafd gedrag, als je het niet erg vindt :D

Willemien
03-09-2003, 12:18
... zoals vanouds. :D

grendel
03-09-2003, 12:32
Origineel gepost door Moezhint Saima is hier mijn beste vriendin losers. Zij is gebanned en t zou ook kunnen gebeuren dat onze broeder Winston gebanned kan worden omdat ie ervan wordt beschuldigt onze zus Saima te zijn! Daar gaat het om Willek.utje!! Saima is ook mijn vriendinnetje......... :D Of je het gelooft of niet :cool: Ps ...nog wat geterroriseerd de laatste tijd :D

grendel
03-09-2003, 12:33

Origineel gepost door Willemien Ze heeft een slechte beurt gemaakt, want ze heeft "Saima" per ongeluk als scheldwoord gekwalificeerd :D Dat wordt vast nederig excuses aanbieden, of zou Saima in een milde bui zijn en het haar zo wel willen vergeven... ;) Moezzie en "nederig",..... Kinky... :D

Pagina's : [1] 2 3