Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nog 10 Weken

Pagina's : [1] 2

Sanae_23_
22-03-2007, 13:22

Hallo dames. Huummmm wat verlang ik naar zwangerschapsverlof over 10 weken ga ik inchallah met zwangerschapsverlof.. echt heerlijk dan ben ik van het reizen af en lekker 4 maanden niet weken en daarna inchallah 3 dagen per week werken lekker hoor.. Zwangere dames onder ons hoe veel weken voor jullie uitgrekende datum gaan jullie met zwangerschapsverlof? Gr San

VoteForKerry_
22-03-2007, 13:40
Ik was van plan om met 35 weken te stoppen, lekker lang thuis te blijven dus mijn vakantie e.d. op nemen zodat ik langer bij mijn kindje kan zijn. En daarna parttime weer aan de slag. Het is helemaal niet gegaan zoals ik had gepland, ik zit nu al sinds 24 weken thuis ivm omstandigheden. Dus ik heb wel een hele lange zwangerschapsverlof periode.

Rayhana23
22-03-2007, 13:42
Salaam Sanae Alles goed met je? Hoe gaat het met het babytje? Hoe gaat het met je gezondheid? Met mij hamdoulilah. Ik ga inchallah (als ik natuurlijk niet moet plat liggen of zo) gewoon doorwerken tot 1 week voor de bevaliingsdatum en daarna ben ik 6 maanden thuis. Aah ik verlang er naar om thuis te zitten en te genieten van het moeder zijn. Mijn babytje verzorgen.

Rayhana23
22-03-2007, 13:49
VoteForkerry hoe gaat het met jou zwangerschap? Inchallah heb je een gemakkelijke bevalling meid

Vlinder07
22-03-2007, 14:00

Hallo dames. Huummmm wat verlang ik naar zwangerschapsverlof over 10 weken ga ik inchallah met zwangerschapsverlof.. echt heerlijk dan ben ik van het reizen af en lekker 4 maanden niet weken en daarna inchallah 3 dagen per week werken lekker hoor.. Zwangere dames onder ons hoe veel weken voor jullie uitgrekende datum gaan jullie met zwangerschapsverlof? Gr San Tbakarlah! Het gaat hamdoelilah echt snel! Inshallah zal je een makkelijke bevalling hebben. Ik vind het echt leuk voor je lieverd!!! Bese7tek! En weet je al wat het wordt inshallah:o

Sanae_23_
22-03-2007, 14:35
Ik was van plan om met 35 weken te stoppen, lekker lang thuis te blijven dus mijn vakantie e.d. op nemen zodat ik langer bij mijn kindje kan zijn. En daarna parttime weer aan de slag. Het is helemaal niet gegaan zoals ik had gepland, ik zit nu al sinds 24 weken thuis ivm omstandigheden. Dus ik heb wel een hele lange zwangerschapsverlof periode. Ik hoop dat het alllemaal mee valt.. inchallah kom alles goed met je meid en inchallah heb je straks een hele makkelijke bevalling. Gr San

Sanae_23_
22-03-2007, 14:45
Salaam Sanae Alles goed met je? Hoe gaat het met het babytje? Hoe gaat het met je gezondheid? Met mij hamdoulilah. Ik ga inchallah (als ik natuurlijk niet moet plat liggen of zo) gewoon doorwerken tot 1 week voor de bevaliingsdatum en daarna ben ik 6 maanden thuis. Aah ik verlang er naar om thuis te zitten en te genieten van het moeder zijn. Mijn babytje verzorgen. Hai lieverd, Met mij gaat het goed en met de baby gaat elhamdoliallah ook alles goed. elhamdoliallah dat ook alles goed met je gaat,, inchallah gaat ook alles goed met je baby. mogen jullie dat wel dan tot 1 week voor je uitgerekende datum door blijven werken? nou bij ons is moet je minimaal 6 en maximaal 4 weken voor je uitgerekende datum met zwangerschapsverlof gaan. zoo dat ik is wel lekker hoor 6 maanden weg blijven echt heerlijk.. ik moet 1 okober weer aan het werk jammer genoeg, maar wel voor 3 dagen. Gr San

Sanae_23_
22-03-2007, 14:49
Tbakarlah! Het gaat hamdoelilah echt snel! Inshallah zal je een makkelijke bevalling hebben. Ik vind het echt leuk voor je lieverd!!! Bese7tek! En weet je al wat het wordt inshallah:o Amin Allah ibark fik alhabiba. het gaat super snel joh ik hou het bijna niet meer bij joh. elhamdoeliallah gaat alles goed en inchallah zal ik ook een makkelijke bevalling hebben. el3kaba elhandek lieverd. hoe is het met jou lieverd? inchallah gaat alles goed met je. Kus San

Rayhana23
22-03-2007, 14:55
Hai lieverd, Met mij gaat het goed en met de baby gaat elhamdoliallah ook alles goed. elhamdoliallah dat ook alles goed met je gaat,, inchallah gaat ook alles goed met je baby. mogen jullie dat wel dan tot 1 week voor je uitgerekende datum door blijven werken? nou bij ons is moet je minimaal 6 en maximaal 4 weken voor je uitgerekende datum met zwangerschapsverlof gaan. zoo dat ik is wel lekker hoor 6 maanden weg blijven echt heerlijk.. ik moet 1 okober weer aan het werk jammer genoeg, maar wel voor 3 dagen. Gr San Bij ons het is het normaal gezien 6 weken voor de bevalling en 9 weken erna. Maar als je geen moeilijkheden hebt kan je tot 1 week voor de bevallingsdatum blijven werken en daarna mogen de 5 weken toegevoegd worden aan je 9 weken welke je recht hebt na je bevalling. De meesten hier doen dat zo. Mn collega bv. zal ook tot 1 week voor haar bevalingsdatum blijven werken en daarna dus voor 3 maanden thuis zitten.

haliema1980
22-03-2007, 15:00
Hier in Belgie mag je inderdaad tot 1 week voor de bevalling blijven werken. Insaallah wil ik blijven werken tot 2,5 weken voor de bevalling dan heb ik daarna nog 14 weken verlof. je krijgt ook nog 3 maanden ouderschapsverlof, maar dat wil ik verdelen over drie jaartjes: elk jaar naast 4 weken vakantie mag je dan nog een maand ouderschapsverlof opnemen in dat jaar. Dan heb ik in ieder geval elk jaar insaallah minimaal 8 weken vakantie Maar we kunnen nog zoveel plannen qua verlof ed uiteindelijk is alles in Allah´ s handen wanneer we moeten stoppen en hoe we daarna verder gaan. Ps wie is er trouwens ook superbang voor de bevalling? Ik vind het echt een enge gedacht dat er binnenkort een mens tussen mijn benen te voorschijn komt. Aan de pijn wil ik al helemaal niet denken, als ik er nu aan denk wordt ik al duizelig en je mag hier nog wel met ruggeprik bevallen. Je hebt op zo een dag nergens invloed op, je lichaam neemt zelf alles over, zoooo raaar dat je straks een gat hebt van 10 cm waar een mensje doorheen moet Mijn man moet altijd lachen om die gedachtes van mij, maar ja hij hoeft er alleen maar naast te staan, ik ben degene die het moet doen Wie heeft ook zulke gedachtes over de bevalling?

Vlinder07
22-03-2007, 15:04
Amin Allah ibark fik alhabiba. het gaat super snel joh ik hou het bijna niet meer bij joh. elhamdoeliallah gaat alles goed en inchallah zal ik ook een makkelijke bevalling hebben. el3kaba elhandek lieverd. hoe is het met jou lieverd? inchallah gaat alles goed met je. Kus San Hamdoelilah dat alles goed gaat lieverd! Inshalah meid! Amin liefje en inshalah voor alle lieve dames hier die een kinderwens hebben!!! Met mij gaat het wel goed hamdoelilah. Ik ben op werk en ben gelukkig morgen en maandag vrij..

Rayhana23
22-03-2007, 15:08
Hier in Belgie mag je inderdaad tot 1 week voor de bevalling blijven werken. Insaallah wil ik blijven werken tot 2,5 weken voor de bevalling dan heb ik daarna nog 14 weken verlof. je krijgt ook nog 3 maanden ouderschapsverlof, maar dat wil ik verdelen over drie jaartjes: elk jaar naast 4 weken vakantie mag je dan nog een maand ouderschapsverlof opnemen in dat jaar. Dan heb ik in ieder geval elk jaar insaallah minimaal 8 weken vakantie Maar we kunnen nog zoveel plannen qua verlof ed uiteindelijk is alles in Allah´ s handen wanneer we moeten stoppen en hoe we daarna verder gaan. Ps wie is er trouwens ook superbang voor de bevalling? Ik vind het echt een enge gedacht dat er binnenkort een mens tussen mijn benen te voorschijn komt. Aan de pijn wil ik al helemaal niet denken, als ik er nu aan denk wordt ik al duizelig en je mag hier nog wel met ruggeprik bevallen. Je hebt op zo een dag nergens invloed op, je lichaam neemt zelf alles over, zoooo raaar dat je straks een gat hebt van 10 cm waar een mensje doorheen moet Mijn man moet altijd lachen om die gedachtes van mij, maar ja hij hoeft er alleen maar naast te staan, ik ben degene die het moet doen Wie heeft ook zulke gedachtes over de bevalling? Salaam Haliema Moge ALLAH jou een gemakkelijke bevalling geven inchallah Ik denk er ook nog niet over na, want ik weet niet wat me te wachten staat, misschien zal ik enorm veel pijn hebben maar misschien kan het ook zijn dat het gemakkelijk zal verlopen dus liever niet over piekeren tot de grote dag. Ik neem het ouderschapsverlof direct na mn zwangerschapsverlof omdat ik het totaal niet zie zitten om mn kleintje al zo vroeg naar de creche te brengen. Ja soubhanallah, dat is de natuur hé. Soms zit ik ook te denken van soubhanallah, kijk wat een mooi wonder ik draag - 9 maanden geborgen - en daarna mag je jouw babytje in jouw armen verwelkomen.

haliema1980
22-03-2007, 15:18
Ik dacht er eerst ook aan om ouderschapsverlof direct erna op te nemen. Maar op mijn werk geven ze maar 4 weken per jaar verlof en dat vind ik echt te weinig. Dus ik dacht van gewoon elk jaar een maand voor de zomervakantie te nemen en die 4 weken verlof te spreiden als ik eens leuke dingen wil doen met man en kind. Dan hoef ik niet elke keer te stresse of ik wel genoeg dagen nog heb om bijv naar Marokko te gaan in de zomer. Je hebt wel gelijk: 3 maanden is eigenlijk veel te klein voor de creche. Maar misschien wil mijn moeder nog een maandje oppassen en dat ik dan de baby met 4 maanden naar de creche breng insaallaah Je weet hoe het hier is in belgie met die wachtlijsten voor de creche. Ik heb me ingeschreven in november vorig jaar en ze zeiden dat ze pas plaats zouden hebben novmeber 2007!!!!! In september moet ik alweer terug werken, dus dan moet ik oktober nog overbruggen.....

aytoesia
22-03-2007, 15:36
Hallo dames. Huummmm wat verlang ik naar zwangerschapsverlof over 10 weken ga ik inchallah met zwangerschapsverlof.. echt heerlijk dan ben ik van het reizen af en lekker 4 maanden niet weken en daarna inchallah 3 dagen per week werken lekker hoor.. Zwangere dames onder ons hoe veel weken voor jullie uitgrekende datum gaan jullie met zwangerschapsverlof? Gr San geniet er straks maar van ik zei altijd dat 2 mnd wel voldoende is en dat ik dan direct terug ging werken maar ik kon het niet en ik ben nu pas weer bezig dus geniet er van

Sanae_23_
22-03-2007, 17:00

Hier in Belgie mag je inderdaad tot 1 week voor de bevalling blijven werken. Insaallah wil ik blijven werken tot 2,5 weken voor de bevalling dan heb ik daarna nog 14 weken verlof. je krijgt ook nog 3 maanden ouderschapsverlof, maar dat wil ik verdelen over drie jaartjes: elk jaar naast 4 weken vakantie mag je dan nog een maand ouderschapsverlof opnemen in dat jaar. Dan heb ik in ieder geval elk jaar insaallah minimaal 8 weken vakantie Maar we kunnen nog zoveel plannen qua verlof ed uiteindelijk is alles in Allah´ s handen wanneer we moeten stoppen en hoe we daarna verder gaan. Ps wie is er trouwens ook superbang voor de bevalling? Ik vind het echt een enge gedacht dat er binnenkort een mens tussen mijn benen te voorschijn komt. Aan de pijn wil ik al helemaal niet denken, als ik er nu aan denk wordt ik al duizelig en je mag hier nog wel met ruggeprik bevallen. Je hebt op zo een dag nergens invloed op, je lichaam neemt zelf alles over, zoooo raaar dat je straks een gat hebt van 10 cm waar een mensje doorheen moet Mijn man moet altijd lachen om die gedachtes van mij, maar ja hij hoeft er alleen maar naast te staan, ik ben degene die het moet doen Wie heeft ook zulke gedachtes over de bevalling? Meid, Ik denk niet dat je daar te veel aan moet denk, laat het op je af komen en inchallah zal alles goed en snel verlopen.. Als ik eerlijk mag zijn ik denk helemaal niet aan de bevalling en aan de pijn,, Allah isahal 3lina inchallah.. maak je zelf niet gek meid en vertrouw op Allah swt. Gr San

Pagina's : [1] 2