Bekijk originele versie : Balkenende & De Hoop Scheffer als schoothondjes van Bush! waf waf waf
Wat een vertoning vanochtend OP HET NIEUWS toen De hoop Scheffer de woorden nam en zei dat de Terorrisme en vernietigingswapen een bedreiging is voor de wereld vrede.
(Hij meent er helemaal niets van zit flink te lobbyenen voor zijn eigen functie als VN Secretaris Generaal) Van mij mag hij het worden en gestationeerd worden in Bagdad. Dit even terzijde.
Heeft deze arme niet in de gaten dat de strijd van Bush meer terroristen recruiteerd en de acties van Bush de beste reclame spotjes van Al queda en andere terroristische groepen zijn.
Heeft deze beste man ook niet in de gaten dat volgens ene onderzoek van een Nederlands onderzoek bures ruim 75% van de Nederlanders Bush onbetrouwbaar vind.
De Hoop Scheffer klonk als Bush. Ik vind dat als Nederlandse burger zeer verontrustend.
De Hoop Scheffer en met name de Nederlnadse regering zijn zo volgzaam. Als Bush zegt raap het botje op hondje Balkenende dan rent hij er achteraan. Zo kun je de houding typeren van de Nederlandse regering..
babyvanbelisma
03-09-2003, 09:25
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar niet helemaal. Als je het hebt over schoothondjes kun je beter Blair noemen van Engeland. Dat is echt het toppunt van 2 handen op 1 buik samen met Bush... Nederland wil een 'bemiddelende' positie innemen. Of ze dat ook werkelijk doen, is nog maar de vraag...
Willemien
03-09-2003, 09:51
Origineel gepost door babyvanbelisma
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar niet helemaal. Als je het hebt over schoothondjes kun je beter Blair noemen van Engeland. Dat is echt het toppunt van 2 handen op 1 buik samen met Bush... Nederland wil een 'bemiddelende' positie innemen. Of ze dat ook werkelijk doen, is nog maar de vraag...
Nederland zit in een onmogelijke afhankelijke positie, de VS blaast ons zo omver als ze willen, en dat weten ze in den haag ook.
Het enige wat ze kunnen bedenken is slijmen bij bush en symbolisch wat soldaatjes sturen ... ach, ik zou ook geen beter alternatief weten op het moment :(
babyvanbelisma
03-09-2003, 10:09
T is alleen zo jammer dat er zoveel landen eigenlijk tegen Bush zijn maar toch maar meepraten... Als alle landen zich nou gezamenlijk op zouden stellen tegen Amerika (nou eigenlijk tegen Bush) dan zouden ze het met gemak winnen. En dan heb ik het niet over oorlog, maar over machtsgebruik in goede zin.
Origineel gepost door Corrie
Bush komt waarschijnlijk in 2004 naar nederland toe....
Dan word er gepraat over irak, normen en waarden en het uitblijven van tegenorders voor de JSF-zaak....
Ja ja...............
Ik ga alvast tomaten kopen, tegen die tijd zijn ze wel rot genoeg ;)
...........of taarten.... :D
De Amerikaanse ambassadeur in Brazilie is op 28 augustus tegen een taart opgelopen.
Afgelopen donderdag 28 augustus werd de Amerikaanse ambassadeur in Brazilie, Peter Algeier, in het smoelwerk getroffen door een taart tijdens een conferentie in Rio De Janeiro. De conferentie was belegd om de voortgang te bestuderen van de vorming van de Amerikaanse vrijhandelszone FTAA/ALCA, waarvan Algeier vice-voorzitter is. Afgelopen jaar hebben 10 miljoen Brazilianen zich uitgesproken tegen vorming van de vrijhandelszone en aansluiting daarbij door Brazilie. De taart werd in beweging gezet door een medewerker van Banketbakkers Zonder Grenzen, die gearresteerd is en waarschijnlijk aangeklaagd zal worden wegens culinaire subversie.
Het vorige slachtoffer van de Braziliaanse BZG-ers was de leider van de (thans regerende) Arbeiderspartij PT Jose Genoino. Deze kopte de taart op het 3e World Social Forum in Porto Alegre, precies op hetzelfde moment dat zijn partijgenoot en president Lula aanschoof bij het miljonairsonderonsje van het WEF in Davos.
http://brasil.indymedia.org/images/2003/08/262159.jpg
http://brasil.indymedia.org/images/2003/08/262161.jpg
http://brasil.indymedia.org/images/2003/08/262165.jpg
http://brasil.indymedia.org/images/2003/08/262179.jpg
:D
Willemien
03-09-2003, 10:15
Zonde van die taart :D
Hee grendel, ik wil ook een cookie :p
Origineel gepost door Willemien
Zonde van die taart :D
Hee grendel, ik wil ook een cookie :p
Was de goedkoopste taart die ze konden vinden :D
Cookie komt eraan ;)
haileselassie
04-09-2003, 01:01
ik heb nog nooit gezien dat een of andere Marokkaan koning Mohammed VI zo'n taart in zijn gezicht drukte; of President Moebarak, of Gadaffi, of presidentje Al Saad; hoe zou dat toch komen?
Misschien iets te maken met demokratische waarden en tegen een grapje kunnen of niet?
Origineel gepost door Kruisvaarder69
Balkenende en Bush kunnen mooi bespreken welke van de arabische dictaturen de volgende is die eens flink opgeruimt moet worden.
Die zanderige woestijnlanden liggen klaar als een golfbal op een tee om weggerost te worden. We zullen die gasten eens leren wat fokking westerse democratie inhoud.
Veel plezier de Amerikanen komen eraan. ;) Hou je hoofd naar beneden en strooi met bloemen.
Rechtse rakker,
Bush doet het niet meer zo goed in de polls in Amerika.
En met elke dode in Irak is de kans groter dat hij de volgende
verkiezingen verliest.
Dat zou een mooie dag zijn voor de wereld.... :D
Als je het mij vraagt gaat het helemaal verkeerd met de Nederlandse media en de politiek.
Balkenende in het witte huis, de achterste-kusser, buitengewoon schokkerend
KouZiNaFeMaLe
04-09-2003, 11:58
wat betreft het Nederlandse kabinet, die heeft altijd de kant gekozen van de sterkste economische kant. In het geval Irak - Amerika, is Amerika het sterkste, dus kiezen ze daarvoor, een beetje slijmen, zelfs als de bveolking van Nederland er niet mee eens is. Misschien moeten De hoop scheffer en balkenende maar lekker naar het witte huis verhuizen en daar blijven, kunnen ze zich ook niet bemoeien met hier.
Als ik aan Amerika denk, zie ik schijnheiligheid, dit heeft bush naar boven gebracht, met zijn schijnheilige verhaaltjes.
Op de Nederlandse televisie laten ze alleen dingen zien die in het positieve staan van Amerika, als ik naar arabische zenders e.d. kijk dan zie ik dingen, die NOOIT maar dan ook nooit op de Nederlandse televisie zouden komen, maar er eigenlijk wel horen, zodat iedereen genoeg feiten heeft om een standpunt uit te trekken.
Maar er komt een tijd, dat iedereen zich tegen Amerika gaat keren, kijken hoe ze dan gaan reageren...
Origineel gepost door haileselassie
ik heb nog nooit gezien dat een of andere Marokkaan koning Mohammed VI zo'n taart in zijn gezicht drukte; of President Moebarak, of Gadaffi, of presidentje Al Saad; hoe zou dat toch komen?
Misschien iets te maken met demokratische waarden en tegen een grapje kunnen of niet?
daar helpt allang geen taartje meer hoor, meteen de grove middelen maar die worden spijtig genoeg alleen aan hen verkocht! Westerse democratie kan blijkbaar alleen overleven als het ergens anders dictaturen steunt, hoe zou dat toch komen?
:zwaai: Sword
Origineel gepost door Kruisvaarder69
Balkenende en Bush kunnen mooi bespreken welke van de arabische dictaturen de volgende is die eens flink opgeruimt moet worden.
Die zanderige woestijnlanden liggen klaar als een golfbal op een tee om weggerost te worden. We zullen die gasten eens leren wat fokking westerse democratie inhoud.
Veel plezier de Amerikanen komen eraan. ;) Hou je hoofd naar beneden en strooi met bloemen. Laat ze maar komen! Laat ze de dictaturen die zei nodig achten en aan de macht hebben geholpen, maar opruimen!
Origineel gepost door Corrie
De EO bv, prachtige reportage over die medicijn fabriek die plat gebombardeerd werd en alles eromheen.
Over het zogenaamde "bevrijden" van amerika... Je doelt zeker op de medicijnenfabriek in Soedan, die door Amerika verwoest was?
Een reportage die door een Nigeriaanse journalist gemaakt is.
HeyoanQT
05-09-2003, 08:26
In plaats van constant uithalen naar Amerika kijk 1000 * oneindig eerder naar Iran waar mensen onderdrukt worden en naar al die malloten in Afghanistan die elkaar nog steeds naar het leven staan, en maar doden in de naam van Allah, stelletje mafkezen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.