Bekijk originele versie : Heeft iemand nog goeie ideetjes???
NadIa84LovesFo
03-09-2003, 00:26
Salaam lieve mensen.
Mijn verloofde is sinds twee daagjes hier (uit Spanje) en ik wil hem graag eens verrassen! Het moet iets cools zijn :bril: en romantisch!!! :verliefd: Het moet gewoon gaaf zijn!!!!!!!!! Het is geen saaie jongen want deze meneerke houdt gewoon van avontuur!!! :cool: Jullie weten het is van zo'n macho men!!!!!!! Maar heeel lief ensjo......Hij heeft mij ook verrast toen hij kwam!! En nu wil ik hem terug verrassen, maar ik weet alleen niet hoe en wat!!!! :( Weten jullie misschien iets gaafs............. graag alleen serieuse reacties!!!
Alvast Bedankt :blauwkus:
Boessa Nadiaa :zwaai:
SAMMYGIRL
03-09-2003, 00:31
Ik denk dat hij het zeer op prijs zou stellen als hij een uitgeruste verloofde zou zien zonder wallen..dus meid ga slapen:)
ps:...bungee jumpen, ballonvaart, parachute springen?:maf:
NadIa84LovesFo
03-09-2003, 00:37
Origineel gepost door SAMMYGIRL
Ik denk dat hij het zeer op prijs zou stellen als hij een uitgeruste verloofde zou zien zonder wallen..dus meid ga slapen:)
ps:...bungee jumpen, ballonvaart, parachute springen?:maf:
Uh ......lieverd ik heb geen wallen en ook nog nooit gehad ook!!!! Meisje ik denk dat jij beter kunt gaan slapen!!! :) Niet lelijk bedoeldt hoor: maar als je geen andere idieen hebt , dan please: back of!!!!!!!!!!!!!!
Alsnog Bedankt :zwaai:
NadIa84LovesFo
03-09-2003, 00:40
Nog volwassen mensen hieroooooo? Met ideetjes??? please :(
NadIa84LovesFo
03-09-2003, 00:51
MENSEN PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :huil:
NadIa84LovesFo
03-09-2003, 00:57
Lieve mensjeus???????¿¿¿¿¿¿¿
koop hem een Harley Davidson
NadIa84LovesFo
03-09-2003, 01:11
Origineel gepost door Zolodo
koop hem een Harley Davidson
Aantrekkelijk hoooooooor!!!!! :) Maar kan ik nie betalen :( heb je andere ideetjes?
Alvast bedankt!! :zwaai:
NadIa84LovesFo
03-09-2003, 01:20
Nog iemand¿¿¿¿¿¿ Lieve mensen?
NadIa84LovesFo
03-09-2003, 01:41
klop klop!!! Anybody home?
costacurta
03-09-2003, 02:01
je zou bijv. met hem naar een atractiepark kunnen gaan!!of om het rustig te houden rondvaart bootje in amsterdam. veel plezier en geluk samen
NadIa84LovesFo
03-09-2003, 02:10
Origineel gepost door costacurta
je zou bijv. met hem naar een atractiepark kunnen gaan!!of om het rustig te houden rondvaart bootje in amsterdam. veel plezier en geluk samen
Dank je well hoor!!!! :)
:zwaai:
Origineel gepost door NadIa84LovesFo
Uh ......lieverd ik heb geen wallen en ook nog nooit gehad ook!!!! Meisje ik denk dat jij beter kunt gaan slapen!!! :) Niet lelijk bedoeldt hoor: maar als je geen andere idieen hebt , dan please: back of!!!!!!!!!!!!!!
Alsnog Bedankt :zwaai:
ze probeert je ook maar alleen te helpen :rolleyes:
Origineel gepost door NadIa84LovesFo
Salaam lieve mensen.
Mijn verloofde is sinds twee daagjes hier (uit Spanje) en ik wil hem graag eens verrassen! Het moet iets cools zijn :bril: en romantisch!!! :verliefd: Het moet gewoon gaaf zijn!!!!!!!!! Het is geen saaie jongen want deze meneerke houdt gewoon van avontuur!!! :cool: Jullie weten het is van zo'n macho men!!!!!!! Maar heeel lief ensjo......Hij heeft mij ook verrast toen hij kwam!! En nu wil ik hem terug verrassen, maar ik weet alleen niet hoe en wat!!!! :( Weten jullie misschien iets gaafs............. graag alleen serieuse reacties!!!
Alvast Bedankt :blauwkus:
Boessa Nadiaa :zwaai:
JULLIE KUNNEN EEN VAN DEZE TUINEN/KASTELEN BEZOEKEN:
-KEUKENHOF
-TUINEN VAN APELTERN
-KASTEELTUINEN ARCEL
-KASTEEL SYPESTEYN
-KIJKTUIN GOEDEGEBUURE
-KASTEEL ROSENDAEL
-VIJVERTUIN ADA HOFMAN
-JAN BOOMKAMP GARDENS
VEEL PLEZIER :p
De EFTELING is very romantic...........:stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.