Bekijk originele versie : Poster.
samira_868
21-03-2007, 23:15
Hallo
Ik moet voor school een poster maken van één a4tje op de pc. Mijn probleem is dat ik daar niet goed in ben. Daarom voeg ik me af of er mensen die het leuk vinden/goed in zijn mij kunnen helpen?
De poster gaat over een discoavond voor klas 3 en4 hieronder vind je info die erin moet staan.
Op vrijdag 27 maart houden we een te gekke disco-avond voor jullie. De avond word gepresenteerd door de bekende dj IceTea, vorig jaar winnaar van de landelijke dj- competitie. Ook onze geweldige schoolband `Power Division` zal een aantal nummers spelen. Je mag op deze avond één vriend of vriendin meenemen. Het kost je maar een knaak. Dus je ziet voor een knaak is het raak. Om twaalf uur sluiten we de zaal. Welke zaal? Ons eigen jeugdhonk `Our house`. Komen dus!!!
De discocommisie
samira_868
22-03-2007, 21:42
Niemand die het kan???
Hallo
Ik moet voor school een poster maken van één a4tje op de pc. Mijn probleem is dat ik daar niet goed in ben. Daarom voeg ik me af of er mensen die het leuk vinden/goed in zijn mij kunnen helpen?
De poster gaat over een discoavond voor klas 3 en4 hieronder vind je info die erin moet staan.
Op vrijdag 27 maart houden we een te gekke disco-avond voor jullie. De avond word gepresenteerd door de bekende dj IceTea, vorig jaar winnaar van de landelijke dj- competitie. Ook onze geweldige schoolband `Power Division` zal een aantal nummers spelen. Je mag op deze avond één vriend of vriendin meenemen. Het kost je maar een knaak. Dus je ziet voor een knaak is het raak. Om twaalf uur sluiten we de zaal. Welke zaal? Ons eigen jeugdhonk `Our house`. Komen dus!!!
De discocommisie
ik moets precies dezelefde poster maken:eek:
maar moet je die persee op pc maken want ik hoefde dat toen niet
mijn vriend had eentje voor mij gemaakt. je moet dat ook doen als dat mag gewoon aan iemand in de buurt vragen of die dat wil doen voor je
succes!:p:D
samira_868
23-03-2007, 18:10
ik moets precies dezelefde poster maken:eek:
maar moet je die persee op pc maken want ik hoefde dat toen niet
mijn vriend had eentje voor mij gemaakt. je moet dat ook doen als dat mag gewoon aan iemand in de buurt vragen of die dat wil doen voor je
succes!:p:D
hahaha toevallig. Helaas ik moet hem op de pc maken. Als ik hem op papier mocht doen was het wel makkelijker geweest.:)
hahaha toevallig. Helaas ik moet hem op de pc maken. Als ik hem op papier mocht doen was het wel makkelijker geweest.:)
jammer maar er zijn hier wel mensen op marokko.nl die er wat van kunnen
ze moeten alleen hier komen :p
samira_868
24-03-2007, 00:04
Ik hoop het. :D
Ik bied me aan, zeg maar wat erin moet enzo :)
Prijs, tijd etc.
Melden we ons, nog geen verdere informatie :hihi:
samira_868
24-03-2007, 19:26
Dankjewel
Dit moett erin staan
Hallo
Op vrijdag 27 maart houden we een te gekke disco-avond voor jullie. De avond word gepresenteerd door de bekende dj IceTea, vorig jaar winnaar van de landelijke dj- competitie. Ook onze geweldige schoolband `Power Division` zal een aantal nummers spelen. Je mag op deze avond één vriend of vriendin meenemen. Het kost je maar een knaak (=2,50). Dus je ziet voor een knaak is het raak. Om twaalf uur sluiten we de zaal. Welke zaal? Ons eigen jeugdhonk `Our house`. Komen dus!!!
De discocommisie
samira_868
25-03-2007, 12:50
wat is het : een te gek disco avond
voor wie : voor klas 3 en 4
Tijd : 18:oo tot 24:00
datum : 27 maart
waar: eigen zaal jeugdhonk `Our House`
Oproep : komen dus of laat jezelf dus zien.
wat mag je : je mag 1 vriend of vriendin meenemen.
kosten : 2.50.
gepresenteerd door : bekende dj Ice Tea.
schoolband komt ook genaamd Power Division.
samira_868
26-03-2007, 22:05
Niemand ....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.