Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ga binnenkort trouwen, hihihi!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

babyboy
02-09-2003, 23:21

door onze redactie AMSTERDAM - Ze heeft het heel lang volgehouden, maar nu kon Beyoncé Knowles het niet langer voor haar houden; ze gaat inderdaad trouwen met acteur sweet_boy, met wie ze dus al geruime tijd een relatie heeft. De twee treden ook geregeld samen op, zoals hier tijdens de MTV Video Music Awards. De Destiny's Child-zangeres heeft maanden lang niet gepraat over haar liefdesleven. Er werd wel gesuggereerd dat ze een relatie had met sweet_boy, maar echt bekennen deed geen van beiden. Nu de twee gefotografeerd zijn tijdens een vakantie, hebben ze besloten maar open kaart te spelen. Beyoncé: "Voor het bekend was, was ik bang om naar buiten te gaan. Nu is dat over." Volgens insiders is Beyoncé's ex Jay-Z woedend, en probeert hij alles er aan te doen om de twee uit elkaar te krijgen, maar Beyoncé is smoorverliefd op sweet_boy dat het onmogelijk is om ze uit elkaar te krijgen, aldus een insider. De verwachting is dat de twee in juli 2004 elkaar het jawoord zullen geven in Houston, de woonplaats van Beyoncé. :hihi:

Danoontje
02-09-2003, 23:24
jij droomt ook graag?:hihi:

babyboy
02-09-2003, 23:31
Origineel gepost door Danoontje jij droomt ook graag?:hihi: :D

SAMMYGIRL
02-09-2003, 23:36
Gefeliciteerd jongen...maar de bron???Er zijn tegenwoordig zo veel roddels ;)

babyboy
02-09-2003, 23:41

Origineel gepost door SAMMYGIRL Gefeliciteerd jongen...maar de bron???Er zijn tegenwoordig zo veel roddels ;) :(

Danoontje
02-09-2003, 23:43
ma3liesch ik ook het is gezond en bovenal gratizzzzzzzzzz dit is trouwens mijn potentiele prooi :D http://www.clooneyfiles.de/pics/0star_bw_tomatoes.gif

miriammetje
03-09-2003, 10:03
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar gata mijn kans whaaaaaaaaaaaaaaaa snik snik...

salouaatje
03-09-2003, 10:24
huh ik dacht dat jij zou trouwen. Maar jij hebt het dus over zo'n domme artiest. Dus jij bent nog vrij hahaha

farah77
03-09-2003, 10:30
Origineel gepost door sweet_boy Beyoncé gaat inderdaad trouwen door onze redactie AMSTERDAM - Ze heeft het heel lang volgehouden, maar nu kon Beyoncé Knowles het niet langer voor haar houden; ze gaat inderdaad trouwen met acteur sweet_boy, met wie ze dus al geruime tijd een relatie heeft. De twee treden ook geregeld samen op, zoals hier tijdens de MTV Video Music Awards. De Destiny's Child-zangeres heeft maanden lang niet gepraat over haar liefdesleven. Er werd wel gesuggereerd dat ze een relatie had met sweet_boy, maar echt bekennen deed geen van beiden. Nu de twee gefotografeerd zijn tijdens een vakantie, hebben ze besloten maar open kaart te spelen. Beyoncé: "Voor het bekend was, was ik bang om naar buiten te gaan. Nu is dat over." Volgens insiders is Beyoncé's ex Jay-Z woedend, en probeert hij alles er aan te doen om de twee uit elkaar te krijgen, maar Beyoncé is smoorverliefd op sweet_boy dat het onmogelijk is om ze uit elkaar te krijgen, aldus een insider. De verwachting is dat de twee in juli 2004 elkaar het jawoord zullen geven in Houston, de woonplaats van Beyoncé. :hihi: :hoera: Sweet_boy en beyonce heel veel geluk saampjes!!! :boogie: Mag ik ook komen ???? ja mag ik ???? please!!! :D

Lady_moi
03-09-2003, 13:33
Ayaw iedereen ga trouwen :huil:

Danoontje
03-09-2003, 14:14
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira Ayaw iedereen ga trouwen :huil: :hihi:

babyboy
03-09-2003, 15:26
Origineel gepost door farah77 :hoera: Sweet_boy en beyonce heel veel geluk saampjes!!! :boogie: Mag ik ook komen ???? ja mag ik ???? please!!! :D JE mag komen :D

ga3ga3_nasira
03-09-2003, 15:37
GLOW FONT SIZE HAHAHAHAHAHAHAHA mensen ga slapen ga zie :p hahaha jullie laten jullie fantasie wel erg goed werken he :P :confused: ziekheid hahah

babyboy
03-09-2003, 15:47
Origineel gepost door ga3ga3_nasira GLOW FONT SIZE HAHAHAHAHAHAHAHA mensen ga slapen ga zie :p hahaha jullie laten jullie fantasie wel erg goed werken he :P :confused: ziekheid hahah fantasie :confused:

Najmatje
03-09-2003, 16:39

:hihi: ewa sweet_boy gefeliciteerd al vast!!:hoera: en mogen joellie saampjes gelukkig worden:boogie: :D =Najmatje=:hihi::wijs:

Pagina's : [1] 2