Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Benzylperioxde 5 %!!!!!

Pagina's : [1] 2

nontjee
21-03-2007, 22:04

damessssss,,,,,, k gebruik nu al 3 dagen benzylperioxde,, en me huid voelt drooog aan en schilfert.. wat betekent dit..?? :kus:

wassila_rifia
21-03-2007, 22:07
bij die creme is een bijwerking die er bij hoort....heb je ook last van een branderig gevoel of roodheid??

nontjee
21-03-2007, 22:15
bij die creme is een bijwerking die er bij hoort....heb je ook last van een branderig gevoel of roodheid?? uh neeeee,, maaaaaar me huid zit er wel anders uit dan in het begin,, maaar hij is egt drooog.. gaat het wel over of wat..?:maf:

wassila_rifia
21-03-2007, 22:22
weetje, die creme zorgt ervoor dat je huid afschilfert dus als je blijft gebruiken wordt je huid alleen maar gebruiken, ik zou eerst een paar dagen 1 maal per dag gebruiken en dan in combinatie met een verzorgende creme.....en dan geleidelijk overgaan op 2 keer per dag....misgien helpt dat!

laatmijmetrust
21-03-2007, 22:25

dat moet nu verschilfert je huid en over paar dagen heb je een nieuwe huid zonder puisten of dergelijke

Zarah14
21-03-2007, 22:43
Is niet erg. Maak je geen zorgen het gaat vanzelf weg. Ik heb het jaren gebruikt, en het is een wondermiddel.

nontjee
22-03-2007, 15:15
Is niet erg. Maak je geen zorgen het gaat vanzelf weg. Ik heb het jaren gebruikt, en het is een wondermiddel. Hmm oh okeej,, ik gebruik zelf ook foundation,,, en het is echt gee ngezicht met zo een droge huidd...:maf: die droge huid enz gaat dus wel over tog,, na hoeveel dagen..?? :confused:

gwn_nadoria18
22-03-2007, 15:19
Hmm oh okeej,, ik gebruik zelf ook foundation,,, en het is echt gee ngezicht met zo een droge huidd...:maf: die droge huid enz gaat dus wel over tog,, na hoeveel dagen..?? :confused: Ik heb het ook gebruikt, en mijn huid is er helemaal kapot van gezien, nu 1 jaar later is me huid nog altijd droog. Ik vind het echt troep, maarja iedereen heeft er andere ervaringen mee. Over n tijdje lukt het niet meer om foundation op te doen want je huidt is zo droog dat foundation erover er niet meer uitziet. Dat was mijn ervaring ermee.

nontjee
22-03-2007, 15:22
Ik heb het ook gebruikt, en mijn huid is er helemaal kapot van gezien, nu 1 jaar later is me huid nog altijd droog. Ik vind het echt troep, maarja iedereen heeft er andere ervaringen mee. Over n tijdje lukt het niet meer om foundation op te doen want je huidt is zo droog dat foundation erover er niet meer uitziet. Dat was mijn ervaring ermee. Serieuss:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: En wat heb jj toen gebruikt..???

gwn_nadoria18
22-03-2007, 15:23
Serieuss:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: En wat heb jj toen gebruikt..??? Hoe bedoel wat ik toen heb gebruikt meid :o

laatmijmetrust
22-03-2007, 15:25
je moet geen foundation gebruiken dan kan ik je wel verzekeren dat die benzo niet helpt

nontjee
22-03-2007, 15:27
Hoe bedoel wat ik toen heb gebruikt meid :o ik bedoel,, ben jj toen daarna overgestap naar een andere creme die tege puistjes en litekens was,??:)

nontjee
22-03-2007, 15:29
je moet geen foundation gebruiken dan kan ik je wel verzekeren dat die benzo niet helpt Wrmdan..???.. k gebruik een goeie foundation waar vitamines inzit en waar ook sunblokc inzit enz:confused: :maf:

gwn_nadoria18
22-03-2007, 15:30
ik bedoel,, ben jj toen daarna overgestap naar een andere creme die tege puistjes en litekens was,??:) Ik heb toen ik Benzylperioxde heb gebruikt, me huid een tijd met rust gelaten. En een goede vochtinbrengende dagcreme gebruikt. Maar me huid is er nooit meer beter opgeworden alleen slechter. Ik ben toen een tijd later op Vichy Normaderm overgestapt heb daarvan de hele lijn gekocht kost wel wat (ik was rond de €60-70 kwijt) Maar t is echt de moeite waard. Verder heb ik ook veel maskers gebruikt.

laatmijmetrust
22-03-2007, 15:31

zoiezo geen foundation is 1 en al troep en zo krijg je nooit een mooie schone huid.

Pagina's : [1] 2