Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een leuk, origineel cadeau voor mijn lieve zus.

Pagina's : [1] 2

sabrine_65
21-03-2007, 21:57

Hallo dames, Mijn lieve zus gaat binnenkort trouwen en wil een originele cadeau aan haar geven, maar kan niets bedenken. Willen jullie me een handje helpen. Alle tips zijn meer dan welkom. Groetjes Sabrine

monjaca
21-03-2007, 22:06
een lekker weekendje weg met alles erop en eraan!

insaan_3aadi
21-03-2007, 22:09
Wat ook leuk is is een foto van jullie 2 samen waarbij jullie close op staan uit laten printen op een mok en schort en slaapshirt etc, en met een leuke tekst. Er zijn verschillende fotozaken waar je dat kan laten doen en anders moet je even surfen op het net. Zo geef je dr toch een persoonlijk cadeautje. Of anders een foto van haar samen met haar man zou ze ook wel leuk vindne denk ik. Moge Allah haar huwelijk zegenen.

-Bubbels-
21-03-2007, 22:13
zo een hartjes hanger die in 2 helfden is met jullie namen er in.. wat ik en mijn zusje gaan doen binnen kort samen een vriendschaps ring halen met elkaars naam en geboorte datum wat je ook kunt doen een heel mooi gedicht voor haar maken over haar en op zeggen als ze gaat trouwen.. of van alle fotos die je van haar hebt ga je een filmpje monteren.. een persoonlijk kadoo doet het altijd goed

insaan_3aadi
21-03-2007, 22:20

zo een hartjes hanger die in 2 helfden is met jullie namen er in.. wat ik en mijn zusje gaan doen binnen kort samen een vriendschaps ring halen met elkaars naam en geboorte datum wat je ook kunt doen een heel mooi gedicht voor haar maken over haar en op zeggen als ze gaat trouwen.. of van alle fotos die je van haar hebt ga je een filmpje monteren.. een persoonlijk kadoo doet het altijd goed Awedie a Noa :hihi: Ik zie het al helemaal voor me, ze pakt de microfoon van de band af en draagt voor een zaal vol marokkaanse vrouwen een gedicht op aan haar zus :hihi:

monjaca
21-03-2007, 22:22
Awedie a Noa :hihi: Ik zie het al helemaal voor me, ze pakt de microfoon van de band af en draagt voor een zaal vol marokkaanse vrouwen een gedicht op aan haar zus :hihi: het is wel origineel :hihi:

-Bubbels-
21-03-2007, 22:23
Awedie a Noa :hihi: Ik zie het al helemaal voor me, ze pakt de microfoon van de band af en draagt voor een zaal vol marokkaanse vrouwen een gedicht op aan haar zus :hihi: waarom niet.. ik zou daar schijt aan hebben om het maar zo te zeggen.. hebben ze voor mij ook gedaan zoiets.. hebben ze een lied voor mij en me man geschreven en laten zingen door een zangeres.. was echt heel mooi.. iedereeen kreeg tranen in de ogen..

Insania
21-03-2007, 22:23
Een verwenkado bon en alle uitgeprinte recepten van marokko.nl naar een drukkerij brengen en het laten bundelen.

insaan_3aadi
21-03-2007, 22:43
waarom niet.. ik zou daar schijt aan hebben om het maar zo te zeggen.. hebben ze voor mij ook gedaan zoiets.. hebben ze een lied voor mij en me man geschreven en laten zingen door een zangeres.. was echt heel mooi.. iedereeen kreeg tranen in de ogen.. Jaaaa kijk dat is wat anders een liedje door een zangeres opgedragen aan jullie :love: Trouwens dat hebben ze ook gedaan bij mijn zusje afgelopen zaterdag op haar bruiloft, toen ze met haar bruidsjurk kwam hebben ze voor haar en haar man gezongen (hun namen genoemd etc) was heeeel mooi om te horen :traan1:

insaan_3aadi
Een verwenkado bon en alle uitgeprinte recepten van marokko.nl naar een drukkerij brengen en het laten bundelen. :hihi:

chahidaatje
In plaats van een luiertaart, een handoekentaart, met van alles erop en eraan zoals klopper , gewoon een soort uitzet erbij vestigen, met van die hartjes als kaarsjes erop!!! Misschien een idee!!!

insaan_3aadi
21-03-2007, 22:44
In plaats van een luiertaart, een handoekentaart, met van alles erop en eraan zoals klopper , gewoon een soort uitzet erbij vestigen, met van die hartjes als kaarsjes erop!!! Misschien een idee!!! Ok en nu in normaal NL please :maf:

chahidaatje
21-03-2007, 22:45
Ok en nu in normaal NL please :maf: :confused: :lekkerpuh

Insania
21-03-2007, 22:47
:hihi: Dat ga ik insha-allah doen als mijn zusje trouwt.:D leuk ideetje toch :o

insaan_3aadi
21-03-2007, 22:48

Jaaa Insania en met name de topic van Insania uitprinten :banana: Een mooier cadeau bestaat eigenlijk niet want zo wordt haar man overtroffen door haar kookkunsten :o

Pagina's : [1] 2