Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Laxeermiddel

Pagina's : [1] 2 3

PIMPSTA
21-03-2007, 15:48

Dag dames, we weten allemaal dat laxeermiddel gevaarlijk is, maar ik heb gehoord en geproefd (ooit) van een speciale gore thee die hetzelfde effect heeft op het metabolisme. Iemand weet waar het te koop is?

PIMPSTA
21-03-2007, 15:49
Producten aan welke (abusievelijk) een (licht) laxerende werking worden toegeschreven zijn onder meer: ontbijtkoek, verschillende theesoorten en kruiden zoals venkel, dit met de opmerking dat te allen tijde voldoende vocht tot zich genomen dient te worden, om de eventueel laxerende werking te effectueren. De inname van grote doses vitamine C, of kauwgom met sorbitol heeft een laxerend effect.

lala_oujdia15
21-03-2007, 15:51
OMG heeft ontbijtkoek een laxerend effect?? sindskort heeft mijn buurvrouw 2 grote pakken ontbijtkoek gegeven gwn marokaanse want ik ben dol op ontbijtkoek en ik heb al bijna die 2 pakken op in 4 dagen

Imane_84
21-03-2007, 15:51
ik heb altijd gehoord dat pruimen ook helpen en roosvice pruimen smaak.,., als het goed is gebruikt me mams dat ook bij ons toen we klein waren

PIMPSTA
21-03-2007, 16:00

:hihi: Je moet het natuurlijk niet vaak gebruiken maar je valt er onwijs van af. Maar ik wil niks aanraden. Die thee is smerig dus ik vraag alleen waar hij te koop is. :p

RozeSjaal
21-03-2007, 16:00
Bedoel je vermageringthee die is te koop bij de tuinen, niet iedere dag gebruiken hé:D

PIMPSTA
21-03-2007, 16:01
De Tuinen? zeker 10.0000 euro per zakje? :hihi:

jeblia021
21-03-2007, 16:02
welke thee is eht en waar val je onwijs van af? Wat bevordert de stoelgang? En zijn vijgen ook laxerend en bevatten ze veel of weinig calorien (gedroogde vijgen) Zo dta waren mn vragen :D chokran voor diegene die een antwoord hebben :goedzo:

noonah
21-03-2007, 16:03
groene poeder zo het het spul zo n vieze groene poeder die je inje thee kan doen heb ik gister nog aan een vriendin voorgeschoteld ze had zo n last van haar darmen, believe me alle inhoud van je darmen komt eruit je kan t kopen bij DA en kost zo n 3 euro

PIMPSTA
21-03-2007, 16:06
welke thee is eht en waar val je onwijs van af? Wat bevordert de stoelgang? En zijn vijgen ook laxerend en bevatten ze veel of weinig calorien (gedroogde vijgen) Zo dta waren mn vragen :D chokran voor diegene die een antwoord hebben :goedzo: Heel veel soorten groene, witte en schijt/laxeerthee haha.. Die zijn niet echt gevaarlijk tenzij je non stop dringt, maar dat is zo goor dat je het niet eens WIL drinken. EN BEDANKT NOONAH! Mensen, OOIT GEHOORD VAN EETLUSTREMMERS DAN? Eetlustremmers Eetlustremmers geven je een vol gevoel. Hiermee is het werkbare principe meteen duidelijk. Immers waarom zal je eten, als je geen honger hebt. Het gebruik van eetlustremmers leidt dan ook tot een verminderde consumptie. Dit kan echter ook ten koste gaan van de kwaliteit van het voedsel. Het gebruik van eetlustremmers kan leiden tot een tekort aan waardevolle vitaminen en mineralen. Het kan tevens leiden tot diarree en darmklachten. Eetlustremmers met een discutabele reputatie zijn de vezelsupplementen: cellulose-, citrus- en guar gum-preparaten. Een goedkopere manier om minder trek te hebben, is wat extra water voor je maaltijd drinken of meer fruit en groenten te eten

lala_oujdia15
21-03-2007, 16:07
groene poeder zo het het spul zo n vieze groene poeder die je inje thee kan doen heb ik gister nog aan een vriendin voorgeschoteld ze had zo n last van haar darmen, believe me alle inhoud van je darmen komt eruit je kan t kopen bij DA en kost zo n 3 euro :lol: nou hieruit kan ik opvatten dat het dus niet zo lekker smaakt :lol:

PIMPSTA
21-03-2007, 16:07
En dit: Vetblokkers Ook vetblokkers als Lipidplex® en More than a diet® worden ter ondersteuning van de afvalrace ingezet. Het werkzame principe is dat ze in de darm het vet uit de voeding aan zich binden. Dit 'gebonden vet' verlaat het lichaam dan via het toilet door middel van een zeer onwelriekende vorm van diarree. Een groot nadeel is dat het lichaam een tekort krijgt aan belangrijke vetten als ook van de in vet oplosbare vitamines zoals A, D, E en K.

PIMPSTA
21-03-2007, 16:09
:lol: nou hieruit kan ik opvatten dat het dus niet zo lekker smaakt :lol: Via de onderkant, lieverd. ;)

noonah
21-03-2007, 16:11
Via de onderkant, lieverd. ;) :hihi:

RozeSjaal
21-03-2007, 16:12

De Tuinen? zeker 10.0000 euro per zakje? :hihi: Nee hoor, 2,- euro per zakje;) Soms zijn ze in de aanbieding voor1,50:o Het is idd niet te drinken maar je valt er wel vanaf.. Het went wel..en aan te raden om 2 keer in de week te drinken en dan thuis te blijven want je gaat onwijs sgijten:maf2: :hihi:

Pagina's : [1] 2 3