Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zin 'n midar kom eens ff hier

beppie_truus
02-09-2003, 20:36

vertel ff hoe het zit je gaat naar marokko en je komt verloofd terug :confused: tell me tell me :D

SweetRose
02-09-2003, 20:45
euhm..awel ge weet wel...:D ps: sorry kzag het ni :o

SweetRose
02-09-2003, 20:48
ik moet nu ff weg..later zal k u alles in detail vertelle :engel::hihi: :zwaai:

xxhananexx
02-09-2003, 20:49
hey je bent moderator!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GeFeLiCiTeErD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SweetRose
02-09-2003, 20:51

dank u wel...het is al drie maanden zo..maar toch bedankt :melig: :D

beppie_truus
02-09-2003, 21:02
Origineel gepost door zin 'n midar ik moet nu ff weg..later zal k u alles in detail vertelle :engel::hihi: :zwaai: ik hoop het snel te horen :D

xxhananexx
02-09-2003, 21:20
Origineel gepost door zin 'n midar dank u wel...het is al drie maanden zo..maar toch bedankt :melig: :D whahahahahaha....sorry ik haalde je in de war met iemand anders....sorry, want lady_moi(eerst).....wil tog moderator worden.....en ik had jullie 2 even door de war....

SweetRose
02-09-2003, 22:06
ik ben terug :o maar ni voor lang :D kmoet vroeg uit mijn bedje om te gaan werken :(

beppie_truus
02-09-2003, 22:27
Origineel gepost door zin 'n midar ik ben terug :o maar ni voor lang :D kmoet vroeg uit mijn bedje om te gaan werken :( wel begin dan maar het begin :hihi: waar heb je hem leren kennen en hoe lang ken je hem :D

SweetRose
02-09-2003, 22:38
Ik ken hem al heel mijn leven..en ik heb hem euhm...lang geleden lere kenne :D het is een neef van mijn ma die al jaaaaaaren om mijn hand vroeg..maar altijd weigerde ik beleefd omdat ik eerst wou afstuderen..en nu ja..kweet ni...kben gwoon verliefd geworden op hem deze zomer..ook al heb k één jaar af te maken :(.... Ik had ook een beetje schrik da hij het ging opgeven en naar iemand anders gaan want er lopen nogal veel meisje hem achterna omdat ie groenbruine ogen heeft..:zweep: Gelukkig is hij geen stoere macho en negeert hij ze compleet...:hihi: I love him :melig: nog iets :D

beppie_truus
02-09-2003, 23:38
Origineel gepost door zin 'n midar Ik ken hem al heel mijn leven..en ik heb hem euhm...lang geleden lere kenne :D het is een neef van mijn ma die al jaaaaaaren om mijn hand vroeg..maar altijd weigerde ik beleefd omdat ik eerst wou afstuderen..en nu ja..kweet ni...kben gwoon verliefd geworden op hem deze zomer..ook al heb k één jaar af te maken :(.... Ik had ook een beetje schrik da hij het ging opgeven en naar iemand anders gaan want er lopen nogal veel meisje hem achterna omdat ie groenbruine ogen heeft..:zweep: Gelukkig is hij geen stoere macho en negeert hij ze compleet...:hihi: I love him :melig: nog iets :D ja heeft hij een broer :hihi: nee meid ff serieus ik vind het heel leuk voor je en ik wens je alle geluk en liefde van de wereld toe:blauwkus: allah kemel biegier inshallah :Iluvu:

SweetRose
03-09-2003, 23:10
Origineel gepost door beppie_truus ja heeft hij een broer :hihi: nee meid ff serieus ik vind het heel leuk voor je en ik wens je alle geluk en liefde van de wereld toe:blauwkus: allah kemel biegier inshallah :Iluvu: ja hij heeft een broer met gewoon weg grasgroene ogen ajowww...:maf2: heheh en dank u wel schatje.Ik wens jou hetzelfde toe (en een man natuurlijk anders gaat het ni :stoned: ) laf joe :zwaai: