Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : glasgordijnen

flippie
21-03-2007, 11:52

Hoevaak wassen jullie je glasgordijnen uit, of laten jullie ze uit stomen?;)

teletubbie
21-03-2007, 12:14
Overgordijnen laat ik stomen, die passen niet in de wasmachine. En de vitrage stop ik in de wasmachine op een speciale programma voor vitrage. ik was ze meestal 1x in 2 maanden.

flippie
21-03-2007, 12:17
Overgordijnen laat ik stomen, die passen niet in de wasmachine. En de vitrage stop ik in de wasmachine op een special programma voor vitrage. ik was ze meestal 1x in 2 maanden. Zo vaak? Roken jullie dan.

badger1
21-03-2007, 12:19
Hier 1 maal per maand, hebben wel een open haard, ik doe er altijd een zakje Teganeuff bij dan zijn ze lijk nieuw. Is wel maar van 1 venster, achter hebben we terrasvenster-deur.

teletubbie
21-03-2007, 12:23

Zo vaak? Roken jullie dan. wat is dat voor een rare vraag, roken jullie! bedoel je dan ook mij..........!

flippie
21-03-2007, 12:29
wat is dat voor een rare vraag, roken jullie! bedoel je dan ook mij..........! Als je rookt worden de gordijnen toch eerder vies. Daarom vraag ik dat. ALs je niet rookt hoef je ze toch minder vaak te wassen. Wij roken allebei niet en vroeger waste ik de glasgordijnen altijd 2 keer per jaar. Nu hebben we nieuwe glasgordijnen. Deze heb ik nog niet gewassen omdat ze zeiden dat er nu een beschermend laagje nog op zit. Hierdoor trekken de gordijnen minder stof aan. Als ik ze nu ga wassen dan is dat laagje weg.

cateraar
21-03-2007, 12:39
wat een raar woord...glasgordijnen

fatt
21-03-2007, 12:40
vitrage's... :hihi: ik vind 1x in de 2 maanden wel veel hoor...

flippie
21-03-2007, 12:41
vitrage's... :hihi: ik vind 1x in de 2 maanden wel veel hoor... Hoe vaak was jij ze dan uit?

fatt
21-03-2007, 12:45
Hoe vaak was jij ze dan uit? ik zelf heb geen vitrage's, maar als ik niet lieg deed me moeder het altijd 2x in het jaar...... maar ik denk dat het bij de een meer is als bij de ander, kijk als je bij een grote weg woont waar ieder keer veel auto's komen, of kleine kinderen die met vieze handen aan de gordijnen komen, of huisdieren, of mensen die binnen roken, dat ze vaker gewassen moeten worden... Ik bedoel je eigenste ogen zullen wel zelf kunnen oordelen of ze wel of neit vies zijn... Om de hoeveel tijd vervang jij je vitrage's dan, na veel wassen zullen die dingen ook snel verslijten... het is maar dun stof???

flippie
21-03-2007, 12:57
ik zelf heb geen vitrage's, maar als ik niet lieg deed me moeder het altijd 2x in het jaar...... maar ik denk dat het bij de een meer is als bij de ander, kijk als je bij een grote weg woont waar ieder keer veel auto's komen, of kleine kinderen die met vieze handen aan de gordijnen komen, of huisdieren, of mensen die binnen roken, dat ze vaker gewassen moeten worden... Ik bedoel je eigenste ogen zullen wel zelf kunnen oordelen of ze wel of neit vies zijn... Om de hoeveel tijd vervang jij je vitrage's dan, na veel wassen zullen die dingen ook snel verslijten... het is maar dun stof??? Ik heb de vitrages vervangen toen we verhuisd zijn. In ons eerste huis hadden we de vitrages van de vorige bewoners overgenomen. En die hebben wij toen nog 7 jaar gehad. Ze waren slecht en de kat heeft er een keer in gehangen. Trouwens nu heeft ze er ook al in gehangen. Het is gelukkig onder aan, je ziet het bijna niet.

cateraar
21-03-2007, 13:01
Ik was de mijne denk ik zo`n 2 keer per jaar.