Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen onder elkaar & Dames onder elkaar ?

Pagina's : [1] 2

igzeneej
20-07-2002, 22:19

Let op mensen hier kunnen we wat van elkaar leren ! Wat doen meisjes onder elkaar ? Waar hebben ze het dan over enz ? Wat doen mannen onder elkaar ? Waar hebben ze het dan over enz ? Nou dan hoor ik het wel !!! ...

loubna170
20-07-2002, 22:25
de vrouwen hebben het over de mannen en de mannen hebben het over de vrouwen

moidiana
20-07-2002, 22:28
Origineel gepost door loubna170 de vrouwen hebben het over de mannen en de mannen hebben het over de vrouwen jah dat denk ik ook?!! maar vrouwen praten ook wel over andere dingen als alleen mannen hoor! (tenminste ik wel) ennuh mannen praten toch ook heeeeeeeeel vaak over autos???? zo ver ik weet wel hoor! om gek van te worden zo af en toe!

igzeneej
20-07-2002, 22:29
Dat dacht ik ook !!! ...Maar praat jij nou maar niet over de mannen !! ...En vertel hoe het bij jou zit !(als je dat wil dan) Alvast bedankt !

igzeneej
20-07-2002, 22:30

Origineel gepost door moidiana jah dat denk ik ook?!! maar vrouwen praten ook wel over andere dingen als alleen mannen hoor! (tenminste ik wel) ennuh mannen praten toch ook heeeeeeeeel vaak over autos???? zo ver ik weet wel hoor! om gek van te worden zo af en toe! Jah maar autoos worden ook als chicks gezien :D

moidiana
20-07-2002, 22:33
ja heee maak het nog maar s lekker moeilijk! autos die als chicks gezien worden! waahah lekker is dat! ik klets met mn vriendinnen over van alles en nog wat hoor! over de dingen die ons bezighouden enz enz. volgens mij praten vrouwen in het algemeen al makkelijker over zulk soort dingen dan mannen!

loubna170
20-07-2002, 22:34
als ik over de jongens praat is het meestal onzin(al zeg ik het zelf) dan zeggen ik en mijn vriendinnen dat alle mannen maar een ding willen bla bla bla.maar ik heb een vriendin die geeft ons dan (zogenaamd tips) over de boys.dan zegt ze dat je een jongen nooit te veel aandacht moet geven en dat je altijd in het BEGIN hard to get moet spelen zo gaat de jongen meer je best voor je doen (als hij je echt wil en als hij ook echt verliefd op je is) maar ik weet niet of het echt zo is.

igzeneej
20-07-2002, 22:39
Is het ook niet ! ..Als je van elkaar houdt doe je dat ook niet denk ik !

hij
20-07-2002, 22:46
Origineel gepost door moidiana jah dat denk ik ook?!! maar vrouwen praten ook wel over andere dingen als alleen mannen hoor! (tenminste ik wel) ennuh mannen praten toch ook heeeeeeeeel vaak over autos???? zo ver ik weet wel hoor! om gek van te worden zo af en toe! hopelijk ben je er niet van uitgegaan dat je mening representatief is voor de mannenwereld want euh k heb het niet altijd over wagens en zo ook m'n omgeving maareuh wat mijn luisterend oor wel ondervonden heeft de laatste tijd, is dat de vrouwenonderwerpen wel wat aanzienlijke ruimte hebben ingenomen in de 'spreektijden' van de mannen :hoedaf: :zwaai:

hij
20-07-2002, 22:51
Origineel gepost door loubna170 als ik over de jongens praat is het meestal onzin(al zeg ik het zelf) dan zeggen ik en mijn vriendinnen dat alle mannen maar een ding willen bla bla bla.maar ik heb een vriendin die geeft ons dan (zogenaamd tips) over de boys.dan zegt ze dat je een jongen nooit te veel aandacht moet geven en dat je altijd in het BEGIN hard to get moet spelen zo gaat de jongen meer je best voor je doen (als hij je echt wil en als hij ook echt verliefd op je is) maar ik weet niet of het echt zo is. mskiena doe verder zo ooit zei m'n raadgever, degene die een put graaft voor een ander, valt er uiteindelijk er zelf in, zo ook jij beste lieverdje wees jezelf en je bespaart je veel (schaaf)wonden als je het hard wil spelen in het begin, moet je ook bereid zijn toe te geven aan wat verlies(op welk gebied dan ook) mijn wakend oog heeft de laatste tijd moeten vernemen dat eigenlijk de raad die voor jou waarschijnlijk van goudwaarde was, eerder bij de jongens van toepassing is dan bij meisjes, maar jah i respect your opinion :hoedaf: :zwaai:

loubna170
20-07-2002, 22:53
it wasn't my opinion als je goed leest zie je dat mijn vriendin dit zegt OK COMPRENDE!!!!

hij
20-07-2002, 22:57
Origineel gepost door loubna170 it wasn't my opinion als je goed leest zie je dat mijn vriendin dit zegt OK COMPRENDE!!!! sorry lieverd ik las dat jij het hebt gepost (is ook zo) but don't worry my dear mijn mening blijft gelden, ook al is die gericht naar je vriendin toe :hoedaf: :zwaai:

estela
20-07-2002, 23:06
vrouwen hebben het ook vaak over uiterlijk, kleding, kinderen, andere dames enz. (in mijn omgeving in iedergeval) En ook over onze toekomst ( of we hier willen blijven wonen, wat voor werk we willen gaan doen, welke opleiding volgen enz.)

igzeneej
21-07-2002, 11:07
Maar wat verschilt er dan in de omgang ???

moidiana
21-07-2002, 14:16

[QUOTE]Origineel gepost door hij [B] hopelijk ben je er niet van uitgegaan dat je mening representatief is voor de mannenwereld want euh k heb het niet altijd over wagens en zo ook m'n omgeving maareuh wat mijn luisterend oor wel ondervonden heeft de laatste tijd, is dat de vrouwenonderwerpen wel wat aanzienlijke ruimte hebben ingenomen in de 'spreektijden' van de mannen nee ik bedoel ook niet alle mannen en altijd! alleen veel wel hoor! tenminste dat is dat wat ik hoor! vrouwen praten trouwens denk ik veel over kleding en winkelen, kinderen enz enz

Pagina's : [1] 2