Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bidawi_Mazlot vaarwel snik!!!

Bidawi_Mazlot
02-09-2003, 19:16

Het was me een genoegen om hier even na mijn lange vakantie periode te hebben vertoeft, wilde adreline laten temperen voor een weekje maar daar is niets van gekomen. Ik wil hierbij alle betrokken partijen een fijn leven toewensen en misschien tot ooit! Kheb net vernomen dat het niet lang meer duurt tot King_Zita onwaarneembaar aanwezig zal zijn. Kijk goed om je heen en als je gaat slapen check dan alle mogelijke gevaren, maar wees opgelucht geen deuren of muren houden hem tegen want het is immers een ninja geworden, grijpen zal hij jou! My special thx to visitor with the wrong number want echt jongen, je bent een must om mee te maken! ;). Voor de rest kan ik geen namen noemen want het waren allemaal lachertjus echt waar ik meen het........Kohi is wat mij betreft de geilste poes 4evah!...... Got to go now, maybe to a next episode The Return Of The Ninja.........

grendel
02-09-2003, 19:20
Wat hebben jullie vandaag met "afscheid" en "ninja's",... :D Missen jullie iets of zo ? :zwaai:

sahira
02-09-2003, 20:01
:zwaai: mafkees.... :D

Bahjaouia
03-09-2003, 22:49
L'MAZLOTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!! AHJAWA....ESH DEKSHIE? A FIEN??????? :D :zwaai:

Heiba
03-09-2003, 22:51

:hihi: Het is mode om afscheid te nemen... Zal ik dan ook maar??? NEEEE!!! :hihi:

Bahjaouia
03-09-2003, 22:56
Origineel gepost door KohiNoor Cutey, jij moet blijven lieve meid, maar Bidawi als jij opsodemietert zou me dat een groot plezier doen. :) LBIDAWI GAAT NERGENSSSSSSSSSSS HEEEEEEEEEN!!!! Leer er maar mee te leven :D :zwaai:

FAOUZIA
03-09-2003, 22:58
Origineel gepost door Bahjaouia LBIDAWI GAAT NERGENSSSSSSSSSSS HEEEEEEEEEN!!!! Leer er maar mee te leven :D :zwaai: ZE IS NET TERUG EN MOET WEER WEG DACH HET NIET :zwaai: :boogie: :hoera:

FAOUZIA
03-09-2003, 23:00
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Het was me een genoegen om hier even na mijn lange vakantie periode te hebben vertoeft, wilde adreline laten temperen voor een weekje maar daar is niets van gekomen. Ik wil hierbij alle betrokken partijen een fijn leven toewensen en misschien tot ooit! Kheb net vernomen dat het niet lang meer duurt tot King_Zita onwaarneembaar aanwezig zal zijn. Kijk goed om je heen en als je gaat slapen check dan alle mogelijke gevaren, maar wees opgelucht geen deuren of muren houden hem tegen want het is immers een ninja geworden, grijpen zal hij jou! My special thx to visitor with the wrong number want echt jongen, je bent een must om mee te maken! ;). Voor de rest kan ik geen namen noemen want het waren allemaal lachertjus echt waar ik meen het........Kohi is wat mij betreft de geilste poes 4evah!...... Got to go now, maybe to a next episode The Return Of The Ninja......... HE WIL BE BACK :D

Bahjaouia
03-09-2003, 23:05
Origineel gepost door KohiNoor Ach ik ken heel die gast niet. Het is net als een tv, je kunt hem aan en uitzetten als je geen zin meer hebt, dus tsjaaa. Ahhhh toe, niet uitzetten....kom op.....wie moet ik dan irriteren? :rolleyes:

FAOUZIA
03-09-2003, 23:05
Origineel gepost door KohiNoor Ach ik ken heel die gast niet. Het is net als een tv, je kunt hem aan en uitzetten als je geen zin meer hebt, dus tsjaaa. GAST?????????????????????? :rolleyes: WAAR HEB JIJ HET OVER :D

Bidawi_Mazlot
03-09-2003, 23:16
Origineel gepost door KohiNoor Ach ik ken heel die gast niet. Het is net als een tv, je kunt hem aan en uitzetten als je geen zin meer hebt, dus tsjaaa. Niet uitzetten!, khad een goed woordje gedaan voor je bij de moderator, nou Kohi een beetje dankbaar mag je wel zijn. Dus kom op uit de kleren, jij klere bit.ch! :D

FAOUZIA
03-09-2003, 23:16
Origineel gepost door KohiNoor Weet je wel. Gast, vent. Ik heb het niet over ''gastarbeider'' of zoiets hoor! FOUTJE BEDANKT :D :zwaai:

Heiba
04-09-2003, 06:43
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Niet uitzetten!, khad een goed woordje gedaan voor je bij de moderator, nou Kohi een beetje dankbaar mag je wel zijn. Dus kom op uit de kleren, jij klere bit.ch! :D Als jij dit meent en zo in Real life bent ben je zo een typische schijnheil die zo veel mogelijk wijven zn bed in werkt. Maar als het er op aankomt wel met een maagd wil trouwen... Als jij zo bent.... TFOE 3lik!

Bidawi_Mazlot
04-09-2003, 17:47
Origineel gepost door KohiNoor Hij is een psychopaat die gefrustreerd is en alleen maar vieze praatjes heeft. In het echte leven is hij verlegen en lelijk en hij kan geen vrouw krijgen. Dit soort typen is haast niet te onderscheiden van een normaal mens. Hij pijnigd vrouwen en groeit uit tot een seriemoordenaar. :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: Ben je nieuwsgierig?....erg voorspelbaar zoals het een vrouw siert....kom naar de meeting and i will be there!. :D Kheb nog geen cybersn.ol gehad dus wie weet ;)