Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : islamitische opvang.. (internaat)

miss_btissam
20-03-2007, 21:37

Salam Alaykum broeders en zusters, ik weet dat deze vraag deels niet hoort bij deze forum, maar ik ben op zoek naar een Islamitische Internaat. Heb namelijk een tante waarvan de zoon op de een of andere manier op hol is geslagen, hij is al een paar keer weggelopen en is in aanraking gekomen met jongens die onder invloed van drank en drugs zijn. Mijn tante is een gepraktiseerde moslima en leeft samen met haar man en nog 2 andere zoons. Haar op hol geslagen zoontje is nu ook in aanraking gekmen met jeugdzorg, die maar een doel met hem hebben en dat is : hem in een internaat stoppen, mijn tante is echter bereid dit te voorkomen. Thuis wil haar zoontje van 14 jaar niet blijven, naar zijn biologische vader ook niet die in Frankrijk woont. Dus ze moet wat doen. Hem naar Marokko sturen wil ze ook niet. Daarom heeft ze er serieus over nagedacht om hem in een islamitische internaat te zetten, in iedergeval daar hoeft ze niet gevreesd te zijn dat hij de verkeerde kant op zal gaan. Dus mijn vraag luidt : Is er hier iemand die hier verstand van heeft, en of er een goeie islamitische internaat zich hier of in Belgie bevind. en zo snel mogelijk aub.

ambtenaartje
21-03-2007, 09:29
Ja dat zou ik ook wel willen weten.. Ken ook een dochter van.. waarbij de ouders absoluut geen raad weten met haar!

kaniza
21-03-2007, 10:32
hier bestaan geen islamische internaat je bent hier in nederland daarvoor moet je echt naar maroc .

fahiem
21-03-2007, 15:13
er zijn er wel wat in engeland maar vraag eerst af als je een zaad plant wat er uit komt zal deze bloeien en vruchten en bloemen doen groeien of zal het verrotten in de grond maar al goed in engeland dus maar kost wel wat maar daarna heeft hij kennis wordt hij een alim insha allah en wordt hij begeleid in zijn innerlijke reis en zijn geestelijke ziel. kosten ongeveer 300 engelse pond per jaar

vuurvlinder
21-03-2007, 19:28

je hebt wel een internaat in lochem .

vuurvlinder
21-03-2007, 19:33
Je hebt er kinderen uit belgie duitsland en zelfs een uit spanje,het is vlakbij zwolle ze kunnen er een heel jaar lang blijfen maar tussen door hebben zij ook natuurlijk vakantie. Je laart er heel veel uit de koran .Het is een heel goede internaat je kan er ook op een zaterdag ochtend en zondagavond kom je dan thuis.

dismoi
21-03-2007, 20:16
Je hebt er kinderen uit belgie duitsland en zelfs een uit spanje,het is vlakbij zwolle ze kunnen er een heel jaar lang blijfen maar tussen door hebben zij ook natuurlijk vakantie. Je laart er heel veel uit de koran .Het is een heel goede internaat je kan er ook op een zaterdag ochtend en zondagavond kom je dan thuis. Klopt in den haag schijnt ook zo;n islamitische school/internaat te zijn waarbij je in het w-kend naar huis mag.. maar geloof dat het tot 12 jaar is?

fahiem
22-03-2007, 01:49
die van den haag bedoel je djamia islamia mee waar ze kinderen uitschelden en beledigen en zelfs slaan

Najib26
22-03-2007, 06:09
je hebt wel een internaat in lochem . Daar leiden ze jongeren op tot imam of geestelijk verzorger. Het is daar geen opvanghuis voor moeilijke kinderen. Het beste is om er zelf veel energie in te steken, eventueel met hulp van familieleden die zich over hem ontfermen.

m0uslima_87
22-03-2007, 14:09
Zou iemand wat adressen willen plaatsen over die islamitische internaat te Engeland?????!!

Arabische_Meid
22-03-2007, 23:23
http://www.btinternet.com/~alkaram/ (engeland voor jongens) http://www.radwan.cwc.net/islamia.html (engeland voor meisjes)

m0uslima_87
23-03-2007, 08:52
http://www.btinternet.com/~alkaram/ (engeland voor jongens) http://www.radwan.cwc.net/islamia.html (engeland voor meisjes) shoukrann! yazaki Allah gairan!!:sjans:

Onbekend_00
28-12-2008, 13:25
is er geen islamitische internaat in belgie?

hallo1981
28-12-2008, 14:26
misschien dat iemand een antwoord voor mij heeft, maar mag je kind dwingen om daar naartoe te gaan?

samra35
28-12-2008, 16:40

Salam Alaykum broeders en zusters, ik weet dat deze vraag deels niet hoort bij deze forum, maar ik ben op zoek naar een Islamitische Internaat. Heb namelijk een tante waarvan de zoon op de een of andere manier op hol is geslagen, hij is al een paar keer weggelopen en is in aanraking gekomen met jongens die onder invloed van drank en drugs zijn. Mijn tante is een gepraktiseerde moslima en leeft samen met haar man en nog 2 andere zoons. Haar op hol geslagen zoontje is nu ook in aanraking gekmen met jeugdzorg, die maar een doel met hem hebben en dat is : hem in een internaat stoppen, mijn tante is echter bereid dit te voorkomen. Thuis wil haar zoontje van 14 jaar niet blijven, naar zijn biologische vader ook niet die in Frankrijk woont. Dus ze moet wat doen. Hem naar Marokko sturen wil ze ook niet. Daarom heeft ze er serieus over nagedacht om hem in een islamitische internaat te zetten, in iedergeval daar hoeft ze niet gevreesd te zijn dat hij de verkeerde kant op zal gaan. Dus mijn vraag luidt : Is er hier iemand die hier verstand van heeft, en of er een goeie islamitische internaat zich hier of in Belgie bevind. en zo snel mogelijk aub. in belgie hebben ze dat niet, maar ik ken iemand met dezelfde probleem die hebben hem naar een belgische internaat en geloof mij naar een paar jaren was hij niet meer dezelfde.