Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : weet niet wat ik oden moet

khaldia
02-09-2003, 18:44

dag allemaal, ik zit met een probleem ik heb nu ongeveer zes maanden met een jongen en in het begin ging alles goed we hadden veel contact alles hij belde elke dag twee drie keer smsjes we zagen elkaar elke dag dit alles was voor de zomervakantie maar sinds ik terug ben van vakantie gaat het niet goed we zien elkaar minder bellen minder enz. wel is het zo dat hij voor de vakantie niet werkte en nu wel. hij is taxichaffeur en werkt savonds en overdag slaapt ie. hij zegt dat hij het gewoon druk heeft met werk enz maar ik twijfel heel vaak ook omdat hij wordt lastiggevallen ddor een ex van hem. ik heb hem het vaak gezegd maar hij zegt er is niks wat moet ik doen. mischien hebben mensen het meegemaakt en kunnen ze me tips geven ps: alleen serieuse reacties

power_flower
02-09-2003, 21:33
misschien is hij niet meer geinteresseerd in jou? klikt hard maar het kan wel mogelijk zijn! en wie weet heeft hij een andere leukere dame op het oog?! Ik zou gewoon zeggen: POTVERDORRIES WAAR BLIJFT DIE AANDACHT DIE IK VOOR DE ZOMERVAKANTIE VAN JE KREEG EN NU NIET MEER????????????!! en dan opletten wat ie antwoord?! ik denk teneerste dat hij zal schrikken als je zo'n toon tegen hem aanslaat en tegen je de waarheid zal vertellen.. Ik hoop verder voor je dat niet dat DAT het geval is, maar het blijft mogelijk...(zie zijn gedrag maar)... Veel sterkte verder meid! Groetjes

khaldia
03-09-2003, 17:28
thanks voor je reactie.ik heb ook tegen hem geschreeuwd en heb hem gezegd dat als hij iemand anders heeft hij het moet zeggen en ja hij schrok maar hij zegt dat het echt met werk te maken heeft. en dat hij niet iemand anders heeft. maar 1 ding weet ik wel mijn volledige vertrouwen die ik in hem had is minder en ben wel op me hoede en at the end er zijn genoeg jongens daar niet van. maar ik vraag me altijd af warom marokanen niet eerlijk kunnen zijn maar ja anyway thanks meid

blabla
03-09-2003, 20:39
kijk ik begrijp je het is echt frustrerend maar jah jongens zijn nou eenmaal ****ERS ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt alleen ik heb nu helemaal geen contact hij kan me rug op want ik ga hem ook zeker niet bellen anyway ik wens je veel succes en hoop dat het goed komt

khaldia
04-09-2003, 09:04

thanks blabla ik heb me dat ook voorgenomen ik ga hem echt niet meer bellen. laat hem mij maar bellen en gelijk heb je wat betreft dat jongens allemaal kankelijkers zijn maar ja thanks voor je reactie

khaldia
04-09-2003, 15:12
ik be niet bang dat het uitgaat maar ik wil gewoon de waarheid als hij iemand anders heeft vind ik dat hij het gewoon moet zeggen klaar net als ik iemand heb dan zeg ik het gewoon zodat je niet diegene aan het lijntje houdt snappie en ja ik weet als jegeen relatie begint krijg je dit soort problemen niet maar je gaat een relatie aan in de hoop een serieus iemand te leren kenenn voor serieus relatie met een toekomst in je achterhoofd en ja als je ze leert kennen zeggen ze allemaal ja wallah ben serieus maar schijn bedrieg maar thanks meid voor je reactie

alhoceima
04-09-2003, 15:22
Salaam alaikoem meid, Het klinkt misschien hard en je wil het niet horen, maar als een jongen je niet belt of minder belt, dan wil hij je ook niet bellen...dat hij het druk heeft met zijn werk is gewoon een smoes, want als een jongen je echt leuk vind, dan doet dat er allemaal niet toe...kijk meid je moet gewoon niet blind zijn voor de realiteit, want dit is wat we zijn als je verliefd bent, kijk bijv. naar jezelf als je bijv. weleens een dag hard hebt gewerkt, dan is het toch heerlijk om dan gewoon even de stem van je geliefde te horen of niet? maar goed dit is mijn mening hierover.... Masalaam Een zuster

khaldia
04-09-2003, 15:31
klopt meid ik heb hem ook niet meer gebeld en ga het ook niet doen en that's it. maar weet je wat het is hij belt wel enz maar minder het probleem is ik weet niet wat hij wil ik heb hem de keuze gegeven de ruimte waarom zegt hij het niet dan maar ik ga geen moeite meer voor hem doen en zie wel of ie verandert het kan me niks meer schelen en ben echt niet blind maar ik weet niet wat hij wilt snappie maar goed thabnsk voor je reactie

alhoceima
04-09-2003, 15:45
zuster ik ga je een raad geven, die je als een echte moslima bent echt moet opvolgen, kijk dat een relatie haram is hoef ik jouw niet te vertellen, dus zet hem voor een dilemma, zeg dat hij of je hand moet komen vragen of dat hij uit je buurt moet blijven, geloof mij als ik je zeg dat je dan echt niet meer in onzekerheid leeft, ik heb dit ook gedaan(in de perioder dat ik nog zo gek was om een relatie te hebben) en ben gelijk wijzer geworden... laat niet met je gevoelens spelen meid... Masalaam

khaldia
04-09-2003, 15:48
thanks meid zal ik zeker doen maar om hem gelijk om me hand te komen vragen ik ben er zelf nog niet klaar

alhoceima
04-09-2003, 15:49
Moge Allah je wijzer maken....