Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Laatste gedachten aan pim fortuyn

igzeneej
20-07-2002, 21:40

Wie was er bij ??? ...Ik was zelfs een stukje op tv , (rtvwest)

camjo
20-07-2002, 22:07
Ik was er niet bij..via de radio heb ik gehoort, dat er toch duizenden mensen de laatste uitvaart hebben bij gewoond..hij zou nu in Italiƫ begraven worden.

igzeneej
20-07-2002, 22:09
Ik bedoel nog in nederland met al die motor rijders !

tha_lady
21-07-2002, 10:40
ik heb wel stukjes gezien op tv, en er waren echt veel mensen. maar het moet nou echt afgelopen zijn met pimmetje want het is al 2,5 maand bezig en ze zijn er nog niet over uitgepraat laterZ :blauwkus:

igzeneej
21-07-2002, 10:46

ewa kijk maar ff op het nieuwes zo (tvwest) ...Bij de aankondeging een gstreepte pet !

_Star_
21-07-2002, 16:09
Sorry hoor, ik woon dan wel niet in NL maar ik vind dat het eens eindelijk afgelopen moet zijn over dat heel G E Z E I K over pimmetje. Ze behandelen hem net als een held, al die aandacht voor een dode, doen net of hij ik weet niet wie of wat is, LAISTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er vallen dagelijks doden, denken ze er niet aan ?????? Wat is hij MEER dan alle andere mensen die sterven? NIETS !!!!!!!!!!!! :kwaad:

Missrapster
21-07-2002, 16:12
Ik word er ook echt ziek van!!Maar wanneer komt het op rtvwest want ik ben wel nieuwsgierig ezjeneej

tha_lady
21-07-2002, 16:12
Origineel gepost door *Star* Sorry hoor, ik woon dan wel niet in NL maar ik vind dat het eens eindelijk afgelopen moet zijn over dat heel G E Z E I K over pimmetje. Ze behandelen hem net als een held, al die aandacht voor een dode, doen net of hij ik weet niet wie of wat is, LAISTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er vallen dagelijks doden, denken ze er niet aan ?????? Wat is hij MEER dan alle andere mensen die sterven? NIETS !!!!!!!!!!!! :kwaad: HELEMAAL MEE EENS :goedzo: laterZ :blauwkus:

tha_lady
21-07-2002, 16:13
Origineel gepost door Missrapster Ik word er ook echt ziek van!!Maar wanneer komt het op rtvwest want ik ben wel nieuwsgierig ezjeneej de heeele dag door !!!!! ik word er gek van :toink: laterZ :blauwkus:

_Star_
21-07-2002, 16:16
Origineel gepost door tha_lady de heeele dag door !!!!! ik word er gek van :toink: laterZ :blauwkus: Dat is voor zijn fans zeker...gestoorde aanhangers van pim ! :rolleyes:

tha_lady
21-07-2002, 16:24
Origineel gepost door *Star* Dat is voor zijn fans zeker...gestoorde aanhangers van pim ! :rolleyes: ja de wereld is KAaLER nu pimmetje weg is en er meer fans zijn laterZ :blauwkus:

marocainroosje
21-07-2002, 17:16
Hallo dan, wat zeggen sommige van jullie, ik heb het niet bijgewoond wat kan jullie dat schelen HIJ IS DOOD en hij is nu leider in de HEL het ziet het heus niet hoor als jullie aan hem denken ga verder met jullie leven mensen. :zwaai:

hij
21-07-2002, 17:19
hij die zich groot waant en denk met Allah te spotten vergist zich lelijk, voobeeldje? euh pim fortuin let him burn in hell amen :zwaai: