Bekijk originele versie : Hoeveel Kinderen Wil Je Later?
TUURIJK LIGT HET IN DE HANDEN VAN ALLAH HOEVEEL KINDEREN JE KRIJGT EN OF JE WEL WAT KRIJGT OF NIET!
MAAR ALS JIJ ZELF MAG BEPALEN HOEVEEL ZOU JE DAN WEL NEMEN??
WANT WAT IK MEESTAL HOOR VAN DE TWEEDE GENERATIE, 3,2!
IK ZELF VIND HET WEINIG!! :D.
LieveMeisje
20-07-2002, 19:24
ahhaah te weinig ahahhaha... ik vind te genoeg hoor :D
ik zou het liefst 2 kinderen maar als 2 meisjes dan zou ik nog eentje erxtra erbij als het jongen uitkomt is :D insc hallah
nourelhouda
20-07-2002, 19:25
Nou om te beginnen zou ik zooooooooooooo graag een tweeling willen. Dat is echt een wens! Na de tweeling wil ik er nog 2 kids bij. als ze allemaal een stuk ouder zijn, dan wil ik denk ik nog eentje erbij.
Haha ben benieuwd hoe het ECHT zal gaan.
(dream on)
:rolleyes:
nourelhouda
20-07-2002, 19:26
Dus in totaal 5 insha allah.
enneh hoe zit het met jou?
LieveMeisje
20-07-2002, 19:28
Origineel gepost door elmarocani
OO DAN BLIJF JE MAAR DOORGAAN TOT DAT JE DE RECORD GAAT BEREIKEN!!! :D WANT DE LAATSTE TIJD WORDEN BIJNA ALLEEN MAAR MEISJES GEBOREN! :zwaai:
hahahahaaaaaaaa :HIHI: zei me moeder ook al jeetjeeeeeeeeeeeeee.... ik heb te veel NICHTEN en NICHTJES hoor :D HOW COME???? :confused:
LieveMeisje
20-07-2002, 19:35
neeeeeee jij wel dan???????? :D vertel vertellllllllllllll
LieveMeisje
20-07-2002, 19:44
aaaaaaaaah zooooo......
LieveMeisje
20-07-2002, 19:54
ahahahhahaaaaaaaa nee ik ben niet van dat belggg hoorrrrrrrrr, i am kaaskoppieeeeeeeee :D
waar kom je voor bekend dan??????
LieveMeisje
20-07-2002, 20:39
ooh zo whahaahahhaaaaaaaaaaaaa... gelukkig ik ben geen BELG :D
igzeneej
20-07-2002, 21:06
Ook al is het er geen ! ...Dan heb ik altijd mijn vrouw nog !!
Maar als allah (swt) wil dan mogen het er zoveel zijn ! (zelfs 100)
salaam,
hahahah ja insha'allah op z'n minst 5 hahahah ja en misschien wel meer als dit voor mij is weggelegd insha'allah.......
ik zou het liefst 2 of 3 kinderen willen krijgen maar als het financieel kan zou ik er maximaal 4 willen, kinderen zijn fantastisch alleen het kost ook een heleboel.... ik zie het bij mijn zus die heeft nu pas 1 kindje maar er komt echt een hele hoop bij kijken... Maar ik wil heeeel graag kinderen!!! Ik hoop inshallah dat ik ze mag krijgen......
liefs jane...
sorry maar ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, als het aan mij ligt zou ik natuurlijk wel 4 kinderen willen dat heeft niks met geld te maken maar je moet je gezin ook kunnen onderhouden en ik vind dat je daar best over na moet denken niet iedereen heeft misschien een baan met een super salaris die dat kan veroorloven... ik weet niet precies hoe ik het het beste goed kan uitleggen maar ik bedoel er niks raars mee hoor...begrijp me niet verkeerd!!
Ismahane82
21-07-2002, 00:02
ik wil vier van die schreeuwlelijke koters!
SweetxBaby
21-07-2002, 00:06
ik wil later.... 3 jongentjes en 3 meisjes....
de jongens zet ik later allemaal op kickboksen....
en de dames op naailes... :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.