Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is bang dat zn relatie uitgaat terwijl t goed gaat?

NadoriAmin
02-09-2003, 16:30

hey allemaal, zijn er meer mensen die een relatie hebben waarbij het onwijs goed gaat maar toch bang zijn dat het te goed gaat en denken aan de einde is toch niet nabij? hoor julllie reacties................. amin

sherine
02-09-2003, 16:38
nou ok Te goed dat nie :hihi: maareh tuurlijk ben je bang dat t uitgaat ..is normaal ! anders begin je nie eens aan een relatie

2Smart4u
02-09-2003, 16:43
ewa ja...ik ga weer es met iets stoms aankomen, maareh........weet je waarom je dat denkt? omdat het ZOOO goed gaat en je van binnen eigenlijk wel een stap verder wil gaan.....en of dat kan...... elmoehiem.......het gaat ZOOOO goed, dat het niet meer beter kan en alleen maar slechter kan gaan....

Atlas_Gebergte
02-09-2003, 16:46
Sallaam ik heb een goede huwelijk, maar ik ben zeker niet bang dat het ten einde gaat hoor, nee ik voel me goed zo en we vertrouwen elkaar volkomen. In een huwelijk moet je elkaar kunnen vertrouwen en communicatie is ook heel belangrijk. p.s. aan relatie's doe ik niet, want het is haram om een relatie voor je huwelijk te hebben. Wa Sallaam Alikoum

NadoriAmin
02-09-2003, 16:51

Origineel gepost door 2Smart4u ewa ja...ik ga weer es met iets stoms aankomen, maareh........weet je waarom je dat denkt? omdat het ZOOO goed gaat en je van binnen eigenlijk wel een stap verder wil gaan.....en of dat kan...... elmoehiem.......het gaat ZOOOO goed, dat het niet meer beter kan en alleen maar slechter kan gaan.... wat je zegt is waar, want iedereen heeft ruzie en machkil met vriend en vriendin en bij jou wordt het alleen maar mooier..... wat hoor je ook ja bij ons was het ook zoo leuk mr nu altijd ruzie.........bla bla op n gegeven moment ga je denken stel je voor dat deze vreugde allemaal in tranen zal veranderen?

Chyhaan
02-09-2003, 21:26
Origineel gepost door NadoriAmin hey allemaal, zijn er meer mensen die een relatie hebben waarbij het onwijs goed gaat maar toch bang zijn dat het te goed gaat en denken aan de einde is toch niet nabij? hoor julllie reacties................. amin Ja dat was bij mij het geval... En jah toen ging t mis :(

sweet_karima
03-09-2003, 10:10
bij mij gaat het nog steeds heel goed... en ik weet dat er voorlopig geen einde aan zal komen... hopelijk nooit...

farah77
03-09-2003, 10:36
Koester wat je hebt.........Ben blij dat t goed gaat en geniet ervan!!!.... Life can be short !!! ............:verdriet:

Wa7ida
03-09-2003, 12:06
Origineel gepost door shirien85 l Bedoel je niet dit: _l_

shirien85
03-09-2003, 12:08
Origineel gepost door sweet_nadorbabe Bedoel je niet dit: _l_ jij hebt me snel door :vingers:

Wa7ida
03-09-2003, 12:10
Origineel gepost door shirien85 jij hebt me snel door :vingers: Ik heb iedereen snel door :ego: Right back at ya :vingers: Trouwens doe Cheima heeeeeeeeeel veeeeel groetjes en zeg dat ik haar mis :D :stout:

shirien85
03-09-2003, 12:12
http://skins.hotbar.com/skins/mailskins/em/082502/082502yes_prv.gif zal ik doen. en mis je mij dan niet. :kwaad: