Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tussentijdse bloeding..

Pagina's : [1] 2

f_mouslima2
20-03-2007, 12:06

slik de pil..heb nog 1wk te gaan en bloed nu midden in de strip.. raar want ik bloed meestal pas als ik m vergeet en dan nog alleen als ik m 3 dagen achterelkaar niet inneem .. hoe is dit nu te verklaren nu.. kvoel me echt ongesteld zo'n gevoel in mn benen buik.. alles doet zeer:confused:

HoneyBee
20-03-2007, 12:12
Das inderdaad wel raar. Ik ben er achter gekomen dat ik mijn laaste pil in de strip gisteravond ben vergeten in te nemen. Is er dan ook kans op een zwangerschap. Ik heb de pil al jaren niet gebruikt en sinds deze maand wel. En dan vergeet ik met mijn stomme kop de laatste pil in de strip. Das ook 1 van de redenen waarom ik geen pil wil gebruiken maar ik weet niet welke aniticonceptie ik dan wel moet gebruiken.

f_mouslima2
20-03-2007, 12:47
hmm ja dan zou je deze maand dus niet 1005 veilig zijn zeg maar.. Maar ja ik weet ni hoe snel jij zwanger raakt, dus mischien is t niet zo erg.. Ik sjoemel al vanaf nov. ofzo met die rotzooi.. dan vergeet ik m n dag soms 2.. vorge mnd ben ik m 2x 3 dagen echter elkaar vergeten (1x gewoon thuis en n keer was met bruiloft vn mn broer was ik shi 5dagen bij mn ouders.. vergeten mee te nemen.. kwam ik pas achter toen ik n bloedzee zag:moe: ) MAar nu.. snap er de ballen ni van.. haat de pil ook.. en helemaal stoppen durf ik nog ni aan :p

bellydancefan
20-03-2007, 14:05
Das inderdaad wel raar. Ik ben er achter gekomen dat ik mijn laaste pil in de strip gisteravond ben vergeten in te nemen. Is er dan ook kans op een zwangerschap. Ik heb de pil al jaren niet gebruikt en sinds deze maand wel. En dan vergeet ik met mijn stomme kop de laatste pil in de strip. Das ook 1 van de redenen waarom ik geen pil wil gebruiken maar ik weet niet welke aniticonceptie ik dan wel moet gebruiken. www.nuvaring.nl :goedzo:

HoneyBee
20-03-2007, 14:34

www.nuvaring.nl :goedzo: Deze heb ik nog nooit gezien. Maar die ring lijkt zo groot. Nog effe goed doorlezen, maar die ring lijkt mij in ieder geval beter dan een spiraaltje. Bedankt meid!

bellydancefan
20-03-2007, 14:37
Deze heb ik nog nooit gezien. Maar die ring lijkt zo groot. Nog effe goed doorlezen, maar die ring lijkt mij in ieder geval beter dan een spiraaltje. Bedankt meid! Die ring is ook wel groot als je hem ziet, maar heel flexibel. Het is heel gemakkelijk in te brengen en je voelt niets, ook niet tijdens sexueel contact. Ik wou dat ik er eerder aan was begonnen.

HoneyBee
20-03-2007, 16:00
Die ring is ook wel groot als je hem ziet, maar heel flexibel. Het is heel gemakkelijk in te brengen en je voelt niets, ook niet tijdens sexueel contact. Ik wou dat ik er eerder aan was begonnen. Dus jij gebruikt het zelf ook? Nou ik wil het wel gaan proberen. Het is beter dan de pil in ieder geval. Eerst maar eens kijken of ik ongesteld word deze maand. Ik vraag me af of het nog zin heeft om vandaag dat laatste pilletje te slikken of niet. Had hem gisteravond in moeten nemen.

bellydancefan
20-03-2007, 16:10
Dus jij gebruikt het zelf ook? Nou ik wil het wel gaan proberen. Het is beter dan de pil in ieder geval. Eerst maar eens kijken of ik ongesteld word deze maand. Ik vraag me af of het nog zin heeft om vandaag dat laatste pilletje te slikken of niet. Had hem gisteravond in moeten nemen. Ja, ik gebruik hem (deze maand voor het eerst) en ik ben helemaal om. Ik zou die laatste pil niet nemen geloof ik. :o

HoneyBee
20-03-2007, 16:14
Ja, ik gebruik hem (deze maand voor het eerst) en ik ben helemaal om. Ik zou die laatste pil niet nemen geloof ik. :o Ben benieuwd. Ik maak morgen gelijk een afspraak met mijn huisarts. De pil die ik dit keer heb gekregen (Rigevidon) ben ik toch niet tevreden over. Ben 's ochtend atlijd zo misselijk erdoor. Maar waarom zou ik die laatste pil niet innemen dan? Ik ben zo bang dat ik dan toch zwanger word.

bellydancefan
20-03-2007, 16:16
Ben benieuwd. Ik maak morgen gelijk een afspraak met mijn huisarts. De pil die ik dit keer heb gekregen (Rigevidon) ben ik toch niet tevreden over. Ben 's ochtend atlijd zo misselijk erdoor. Maar waarom zou ik die laatste pil niet innemen dan? Ik ben zo bang dat ik dan toch zwanger word. Volgens mij doet die laatste pil niet zoveel meer. :o Maar dan ish et vanaf nu natuurlijk wel veilig vrijen. Ow ja, die afspraak moet wel vlot, want ik geloof dat je uiterlijk de tweede dag van je menstruatie die ring moet inbrengen (de eerste keer dan).

HoneyBee
20-03-2007, 17:00
Volgens mij doet die laatste pil niet zoveel meer. :o Maar dan ish et vanaf nu natuurlijk wel veilig vrijen. Ow ja, die afspraak moet wel vlot, want ik geloof dat je uiterlijk de tweede dag van je menstruatie die ring moet inbrengen (de eerste keer dan). Ja ja, morgen gelijk afspraak maken.

Marisah
20-03-2007, 17:11
Als je pil in de 1e week vergeet ben je totaal onveilig. De laatste pil maakt meestal niet zoveel meer uit. Maar je pil zoveel en vaak vergeten is niet echt goed hoor. Niet veilig, maar ook ivm hormonen... Ik ben nu aan het klussen voor een 2e kindje, maar als ik weer aan de anticonceptie moet, ook geen pil voor mij. Ik ben echt een stuk levendiger zonder pil. Moet ook op zoek naar iets anders.

Miss-Dina
20-03-2007, 17:20
Was vorige maand 2x in de eerste week vergeten!! En toen ik ongd moest worden werd ik het maar niet :wow: Uiteindelijk werd ik het wel :D miss-D

Marisah
20-03-2007, 17:46
Was vorige maand 2x in de eerste week vergeten!! En toen ik ongd moest worden werd ik het maar niet :wow: Uiteindelijk werd ik het wel :D miss-D Ik hoop dat het geen innestelingsbloeding is... De eerste week is echt gevaarlijk hoor... daarna hebben die hormonen gezorgt dat er in principe geen eisprong plaatsvindt...

bellydancefan
20-03-2007, 19:31

Waar is je mooie bloem gebleven, Marisah? :D

Pagina's : [1] 2