Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Canon Inkjet Printer Van De Aldi

roemaisa78
20-03-2007, 10:23

ik heb dat ding gister gekocht maar er blijft een groen en een oranje lampje branden. en het moet zo zijn volgens de gebruiksaanwijzing dat na 2 minuten alleen het groene lampje brand. volgens het boekje zit de cartridge er verkeerd in. ik heb van alles geprobeerd. maar hij doet het gewoon niet. dus mensen kan er iemand mij misschien uitleggen stap voor stap hoe ik die cartridge er goed in kan doen. en dat ie gaat werken. alvast bedankt.

roemaisa78
20-03-2007, 11:07
hallooo is er dan helemaal niemand

Faris
20-03-2007, 11:43
Merk van de printer alstublieft? Heb je de cartridge zelf geplaatst? Hoeveel cartridge gaat in? Heb je toevallig zwart/wit en kleur niet door elkaar gehaald?

roemaisa78
20-03-2007, 12:05
Merk van de printer alstublieft? Heb je de cartridge zelf geplaatst? Hoeveel cartridge gaat in? Heb je toevallig zwart/wit en kleur niet door elkaar gehaald? de merk van de printer is CANON PIXMA iP 1300 (inkjet printer) bij deze printer heb ik maar 1 kleuren cartridge meegekregen. en dat zou voldoende zijn. het vakje waar ik de cartridge in kan plaatsen heeft twee plekken. een B en een C. B is voor zwart/wit en C is voor kleur. ik heb hem in C geplaatst en dan zet ik hem aan en dan gaat (soort) lint schuiven. en schuift hem dan een aantal cm op. dus als je een poging kan doen om te helpen zou ik dat enorm waarderen.

Faris
20-03-2007, 12:15

de merk van de printer is CANON PIXMA iP 1300 (inkjet printer) bij deze printer heb ik maar 1 kleuren cartridge meegekregen. en dat zou voldoende zijn. het vakje waar ik de cartridge in kan plaatsen heeft twee plekken. een B en een C. B is voor zwart/wit en C is voor kleur. ik heb hem in C geplaatst en dan zet ik hem aan en dan gaat (soort) lint schuiven. en schuift hem dan een aantal cm op. dus als je een poging kan doen om te helpen zou ik dat enorm waarderen. Heel vreemd dat je alleen kleur hebt gekregen!! Ik denk je hebt hem goed geplaatst maar omdat zwart ontbreekt knippert ie oranje.....Ik heb nooit meegemaakt dat je bij een printer alleen kleur krijgt. Weetje zeker dat je geen zwart cartridge heb gekregen, misschien moet je even in de doos nog keer goed kijken.

roemaisa78
20-03-2007, 12:25
installeer de FINE-inktpatroon (FINE Cartridge). Bij gebruik van de iP1700 Zorg dat u de iP1700 zowel met de kleuren-als de zwarte FINE-inktpatroon(FINE Cartridge) gebruikt(PG-40, CL-41). Anders kan de printer niet afdrukken. Wanneer een van de inktpatronen leeg raakt tijdens het afdrukken, kunt in in het printerstuurprogramma instellen dat u alleen met de kleuren- of zwarte inktpatroon afdrukt. Ongeacht de instelling van het printerstuurprogramma moet echter zowel de de kleuren-als de zwarte FINE-inktpatroon(FINE Cartridge) in de printer zijn geinstalleerd. Bij gebruik van de iP1300 De iP1300 is een model waarmee u kunt afdrukken met alleen een kleuren-FINE-inktpatroon(FINE Cartridge)(CL-41) Door een optioneel verkrijgbare zwarte FINE- inktpatroon(FINE Cartridge)(PG-40)te installeren, kunt u met de iP1300 afdrukken met een kleuren-en een zwarte inktpatroon net als de iP1700. Belangerijk - Zorg dat alle FINE- inktpatronen worden geinstalleerd in de volgorde die wordt aangegeven op het label. De printer kan alleen worden gebruikt als alle FINE -inktpatronen zijn geinstalleerd. - Wanneer u de FINE-inktpatronen hebt geinstalleerd, gaat (power lamp)(aan/uit lamp) groen knipperen. Wacht een tot twee minuten seconden totdat(power lamp)(aan/uit lampje) continu groen blijft branden en de printer geen bedrijfsgeluidenmer maakt voordat u verder gaat. opmerkingen - (Alarm lamp)(alarmlampje) op de printer blijft oranje knipperen als een FINE-inktpatroon niet goed is geinstalleerd. Open de voorklep en controleer of alle FINE-inktpatronen zijn geinstallleerd in de volgorde die wordt aangegeven op het label. dit is de letterlijke text die in het boekje staat.

roemaisa78
20-03-2007, 12:29
ik heb gezocht er zat niets bij. weet je wat ook vreemd was. dat kabeltje dat van de printer naar de pc loopt zat er ook niet bij. die heb ik zelf gister bij de gamma gekocht. je zou denken dat als je zoiets koopt meteen alles erbij in zou zitten. maar misschien heb je gelijk moet er toch een zwart/wit cartridge in. maar het punt is waar haal je zoiets goedkoop.

Faris
20-03-2007, 12:34
ik heb gezocht er zat niets bij. weet je wat ook vreemd was. dat kabeltje dat van de printer naar de pc loopt zat er ook niet bij. die heb ik zelf gister bij de gamma gekocht. je zou denken dat als je zoiets koopt meteen alles erbij in zou zitten. maar misschien heb je gelijk moet er toch een zwart/wit cartridge in. maar het punt is waar haal je zoiets goedkoop. Het klopt over de kabel, die krijg niet standaard bij. Een goedkoop zwart cartridge, ik moet even kijken.

Faris
20-03-2007, 12:49
De onderste site is de goedkoopste, je kan eerst kijken bij mediamarkt of daar goedkoop is of voor zelfde prijs. http://www.digitalrevolution.nl/shop/group/Printercartridges/Canon/Printer_type/Pixma_iP_1300_9602.html Ik kan je moeilijk vertellen hoe je een cartridge kan plaatsen want elke printer is anders. De pinnetjes op de cartridge moet binnen zijn en kijken of de cartridge niet omgekeerd is. Het is een kwestie van handleiding goed lezen.

roemaisa78
20-03-2007, 13:02
De onderste site is de goedkoopste, je kan eerst kijken bij mediamarkt of daar goedkoop is of voor zelfde prijs. http://www.digitalrevolution.nl/shop/group/Printercartridges/Canon/Printer_type/Pixma_iP_1300_9602.html Ik kan je moeilijk vertellen hoe je een cartridge kan plaatsen want elke printer is anders. De pinnetjes op de cartridge moet binnen zijn en kijken of de cartridge niet omgekeerd is. Het is een kwestie van handleiding goed lezen. in ieder geval bedankt voor je hulp. ik heb gewoon de neiging om dat ding terug te brengen en mijn geld terug te vragen. heb ik eindelijk besloten om een printer te kopen en dan doet ie het niet.:moe:

Faris
20-03-2007, 13:07
Hoeveel heb je voor betaald?

roemaisa78
20-03-2007, 18:56
hij is 35 euro. (3 jaar garantie)niet echt veel natuurlijk. maar nu kwam dat kabeltje erbij plus dan zo'n cartridge van rond de 23 euro. en straks blijkt ie nog niet te werken. dan is het dag 23 euro. maar ik ga morgen de klantenservice van canon bellen en kijken of die zwart-witte wel echt noodzakelijk is. voor ik hem ga halen. maar er schijnt dat niemand van de m.nl leden hem heeft gekocht. ik dacht dat alle marokkanen aldi freaks waren :hihi: maar dat valt dus tegen.

Faris
21-03-2007, 09:25
Oke zwart is niet noodzakelijk als ik de handleiding lees wat je eerder had geplaatst. De vraag is: heb je de cartridge wel goed geplaatst of de printer is defect. Je kan twee dingen doen: Helpdesk bellen en kijken of ze je helpen, als het niet lukt. Zo snel mogelijk naar aldi terugbrengen.

roemaisa78
23-03-2007, 10:30
Oke zwart is niet noodzakelijk als ik de handleiding lees wat je eerder had geplaatst. De vraag is: heb je de cartridge wel goed geplaatst of de printer is defect. Je kan twee dingen doen: Helpdesk bellen en kijken of ze je helpen, als het niet lukt. Zo snel mogelijk naar aldi terugbrengen. ik heb naar de helpdesk gebeld. en het schijnt zo dat ie cardrigde er gewoon hartstikke verkeerd in het gedaan. ik heb de cartridge er in geplaatst toen de printer uitstond. en dan pas de printer aangezet. dus hij deed het niet. maar ik moest eerst de cartridge eruit halen. en daarna printer aanzetten. zodat die rails begint te schuiven. en zo stopte de rails precies voor het vakje waar ik de cartridge in moest doen. en toen heb ik hem er in gezet. nou ik wachte nog niets. toen deed ik de deksel dicht en hij deed het ineens. maar hij doet het perfect nu. maar er zit absoluut geen duidelijke gebruiksaanwijzing bij. in ieder geval faris bedankt voor het meedenken.