Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ken jij het Voedingscentrum?

Pagina's : [1] 2 3

bellydancefan
20-03-2007, 09:38

Dames, goedemorgen! Voor mijn studie (Voeding en Dietetiek) heb ik een paar vraagjes. WIllen jullie hier antwoord op geven? Alvast bedankt, ik ga poentjes uitdelen zolang het lukt. :D Mijn vraag: kennen jullie het VOedingscentrum? Zo ja: wat is jullie mening over het VOedingscentrum? Zo nee: kijk eens op www.voedingscentrum.nl (Misschien heb je hierna alsnog een mening. :goedzo: :D ) Alvast bedankt dames, ik ben nu al erg blij met alle reacties. :p

bellydancefan
20-03-2007, 12:44
Kom op dames, reageren. :banana:

bellydancefan
20-03-2007, 14:41
Jullie stemmen niet? :(

MisssKoezina
20-03-2007, 19:03
Ik ken het wel :D ergens in DenHaag als ik het goed heb:hihi:

bellydancefan
20-03-2007, 19:05

Ik ken het wel :D ergens in DenHaag als ik het goed heb:hihi: Klopt. :D :goedzo: :banana:

MisssKoezina
20-03-2007, 19:17
hihi, dus heb ik tog wat nuttigs geleerd op tv:hihi: Ik zie wel eens reclame van VOEDINGCENTRUM.. Eerlijk over eten:hihi: ofniet ahahaha

bellydancefan
20-03-2007, 19:23
hihi, dus heb ik tog wat nuttigs geleerd op tv:hihi: Ik zie wel eens reclame van VOEDINGCENTRUM.. Eerlijk over eten:hihi: ofniet ahahaha Kloptttt! :D :banana:

MisssKoezina
20-03-2007, 20:00
hihihi..ALLES eerlijk over eten..:o

kindly_mom
21-03-2007, 10:57
ik ken het wel, ik zie het vaak op tv (als reclame) en heb toen eens gesurfd op de site. ik check nu regelmatig mijn bmi op de site. Ik heb zelfs een balanswijzer besteld en thuis ontvangen waar ik regelmatig in kijk... :D kortom ik ben tevreden over het voedingscentrum, sterker nog ik ben blij dat je gewoon gratis info kan vinden over voeding en gezondheid :) (krijg ik nu groen puntje :stout:)

bellydancefan
21-03-2007, 16:59
You've your poentjeeee. :hihi:

Broken_Silence
21-03-2007, 17:26
ik ken het wel, ik zie het vaak op tv (als reclame) en heb toen eens gesurfd op de site. ik check nu regelmatig mijn bmi op de site. Ik heb zelfs een balanswijzer besteld en thuis ontvangen waar ik regelmatig in kijk... :D kortom ik ben tevreden over het voedingscentrum, sterker nog ik ben blij dat je gewoon gratis info kan vinden over voeding en gezondheid :) (krijg ik nu groen puntje :stout:) Ben het helemaal met kindly_mom eens! Heb de site weleens bekeken, en een paar jaar terug checkte ik ook echt mijn calorieen en hield ik alles goed bij, keek ik hoeveel calorieen of vet een iets bevatte voordat ik het nam, of het wel goed was etc., kortom was er serieus mee bezig. Geweldig dat er zo'n site bestaat en dat er de moeite in wordt gestoken andere op deze manier te helpen!

bellydancefan
21-03-2007, 18:09
Ik ben blij dat jullie zo positief reageren. :goedzo: :sjans: Puntjes zijn onderweg :stout:

Unfair
21-03-2007, 20:25
Die site is wel handig, ja. :o

Ave_Maria
21-03-2007, 21:55
natuurlijk ken ik het voedingscentrum, wie kent dat nou niet vind het een prima organisatie, lekker overzichtelijk en theoretisch ook prima!

kindly_mom
23-03-2007, 11:45

:ego: jullie plaatsen gewoon een berichtje voor een groen puntje! JULLIE MENING WORD GEVRAAGD!!!:hadj: @ Broken silence :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3