Bekijk originele versie : Krulllllllebollllllll
Wild_Female
02-09-2003, 15:29
Yoooooooooow!
Wat voor spul gebruiken jullie voor krullend haar???
Sweet_Diamond
02-09-2003, 15:32
Origineel gepost door Wild_Female
Yoooooooooow!
Wat voor spul gebruiken jullie voor krullend haar???
Daar hebben we t zaterdag of zondag toch al uitgebreid over gehad??
MaDaM_OujDa
02-09-2003, 15:33
condiotining na het wassen van je haar.. daarna mouse en daarna gel.. en gues what.. ik krijg danmoooi zacht krullend haar :wijs:..
probeer dat eens:D
RELAXERS in douwen:)
=emsoem=
MaDaM_OujDa
02-09-2003, 15:35
Origineel gepost door emsoem
RELAXERS in douwen:)
=emsoem=
douwen nog wel :giechel:
nee niet douwen!! maar er smoothly in doen :o.. je weet toch met zorg :D
missroses_nadia
02-09-2003, 15:37
niks laat die kroeschkop gewoon zo zitten :hih:
neej goed uitkammen en dan in een mooie slodrige knot zonder niks naturel !! :D
3assir el banane in doen, daarna insmeren met le fromage.
mujahida
03-09-2003, 23:55
Gliskur...dat merkje met die schaar...of hoe je het ook hoort te schrijven...Toen ik nog geen hoofddoek droeg gebruikte ik de shampoo,haarcreme en Mousse van...perfect voor de krullen..en laat je haar er ook nog eens natuurlijk vol uit zien...perfect toch..
Nu kam ik het paar keer per week en was het gewoon met shampoo niks speciaals aan..ewa ja zit toch in een knot...dus ja al die moeitje en cremes nergens voor nodig....
Dus ladys met het krullend haar gebruiken die handel...
Tsjelzies
04-09-2003, 03:08
douchen dan drogen maar een heel klein beetje vochtig laten en dan brylecreme, cocoswax of mouse van gel krijg ik roos en van haarlak droog haar
Conditioner dan een creme die ik bij de kapper heb gehaald wat ik er na wassen in doe en klaar....Soms doe ik er mousse in...
sneakynawal
04-09-2003, 10:30
Haren wassen -> Mousse , ik gebruik Wella Forte (is niet zo duur en is kei goed, € 2.99) ... That's all
Origineel gepost door cheima
Conditioner dan een creme die ik bij de kapper heb gehaald wat ik er na wassen in doe en klaar....Soms doe ik er mousse in...
zo damn tien uren plan..:D
ik gebruik van Redken Curl Booster in the loop nr 2..(soort van mousse)..
ow en om mijn haar te wassen gebruik ik Redken Curl shampoo..en cremespoeling (cocos)..:D
is een 20 uren plan..:D
Ps..Redken is behoorlijk prijsig..1 fles kost al gauw 20 euro..maar je krullen blijven in optimale conditie!!..:D
Origineel gepost door Soefy
zo damn tien uren plan..:D
ik gebruik van Redken Curl Booster in the loop nr 2..(soort van mousse)..
ow en om mijn haar te wassen gebruik ik Redken Curl shampoo..en cremespoeling (cocos)..:D
is een 20 uren plan..:D
Ps..Redken is behoorlijk prijsig..1 fles kost al gauw 20 euro..maar je krullen blijven in optimale conditie!!..:D
:giechel: Zeg maar beter jarenplan :giechel:
el mohim ik gebruik Elastico wallah ruikt sjooooooooo lekker :Iluvu: en je krijgt er echt van die zachte krullen van :verliefd: heerlijk ben er verslaafd :Iluvu:
sneakynawal
04-09-2003, 10:45
Origineel gepost door cheima
:giechel: Zeg maar beter jarenplan :giechel:
el mohim ik gebruik Elastico wallah ruikt sjooooooooo lekker :Iluvu: en je krijgt er echt van die zachte krullen van :verliefd: heerlijk ben er verslaafd :Iluvu:
Waar kan je dat spul halen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.