Bekijk volle/desktop versie : Mooiste/ ergste



20-07-2002, 16:56
Ik weet zeker dat jullie allemaal naar bruiloften zijn geweest, er zaten feesten bij waar jullie bij dachten aaaaaaaaaaaaaaaaaaah, maar sommige iek nooit meer,

hier kunnen jullie die ervaringen delen met andere leden

mijn ergste ervaring: een bruiloft in een sportzaal mijn kleed was dus smerig, en de wc's waren walgelijk, en de organisatie was vreselijk, we gingen pas om 01.00 uur eten ik viel haast flauw van de honger, maar de band was wel goed

mooiste bruiloft was in utrecht in een hele romantische zaal met bloemen en kaarslichten mooie muziek was een dj maar toch mooi, eten op tijd en sfeer en de paren waren ontzetten mooi en romantisch :verliefd:

20-07-2002, 20:12


alle trouw partyssssssss zijn gewoonnnnnnnnnn saaai vind ik............. das mijn mening

20-07-2002, 20:38

Citaat:
Origineel gepost door LieveMeisje
alle trouw partyssssssss zijn gewoonnnnnnnnnn saaai vind ik............. das mijn mening
dat kan, kun je mij ook vertellen waarom je ze zo saai vindt??

20-07-2002, 20:43
Nou... ten eerst mijn neven, mijn zus is getrouwd hier in nl, zaal natuurlijk maar toch die mensen zijn geen party sfeer snap je wat ik bedoel, ze zijn alleen maar zitten kijken praten.... den die xxxxx alleen maar roddelen dit dat dit dat... die xxxxx danste niet enzo... het is gwoon troepppp.... me nichten moeten veel dingen doen fotos, eten brengen ophalen, soms dansen maar niet te veel... gaar....
maar me broer binnenkort gaat trouwen ik hoop dat in markko feest vieren... ergens in augustus... en niet in NL... die mensen zijn toch SAAI!!!!!!!!!!!!!!!! vorige jaar was me broer verloofd in markkoo het was echt SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRR GEZELLIGGGGG...... niet te geloven echt waar... maar ja iedereen zijn anders

21-08-2002, 18:45



Citaat:
Origineel gepost door momi
ik snap niet at er mensen zijn die bivoorbeeld geen muziek op de bruiloft doen , wat zijn dat voor dieren

weet je dat er nu zelfs mensen een vrouwelijke dj zoeken omdat een mannelijke dj een man is en ze liever geen 1 man binnen willen hebben , maar als ze de hemaria tillen dan heb ben ze toch ook 4 mannen nodig en dat mag dan wel , de theorie klopt gewoon niet

die dj doet toch alleen maar zijn werk , waarom zijn wij marocs zo moeilijk, wij maken van een bruilkoft een begrafenis
je moet niet zeggen WIJ maar JIJ

en over die hemaria waarom moeten mannen dat doen?????????
bij mij nicht deden de vrouwen dat

en als mannen dat doen dan is dat meestal de broers of neven die dat doen




=emsoem=

21-08-2002, 19:03

Citaat:
Origineel gepost door momi
ik snap niet at er mensen zijn die bivoorbeeld geen muziek op de bruiloft doen , wat zijn dat voor dieren

weet je dat er nu zelfs mensen een vrouwelijke dj zoeken omdat een mannelijke dj een man is en ze liever geen 1 man binnen willen hebben , maar als ze de hemaria tillen dan heb ben ze toch ook 4 mannen nodig en dat mag dan wel , de theorie klopt gewoon niet

die dj doet toch alleen maar zijn werk , waarom zijn wij marocs zo moeilijk, wij maken van een bruilkoft een begrafenis
Kun je misschien een beetje meer respect tonen, voor mensen met een andere mening.

Sommige mensen, kunnen n geweldige bruiloft hebben zonder, te flirten met mannen. Sommige mensen kunnen n geweldige bruiloft hebben, zonder in extase te raken. Sommige mensen, geven om Allah en niet om wat anderen van hen vinden.

26-08-2002, 20:39
haaaaaaaaaaaai
mijn neef gaat binnenkort ook trouwen hoop dat het wel leuk word man hij is namelijk eruuuggg gelovig geworden man oefffff!!!

14-09-2005, 17:15
als ie zo erg gelovig is jah dan hoef je niet te verwachten dat ie dj gaat doen ofzo :P

14-09-2005, 18:50

Citaat door hafsa166:
als ie zo erg gelovig is jah dan hoef je niet te verwachten dat ie dj gaat doen ofzo :P
Je hebt ook anasheed DJ of anasheed band.. Voor de zeer gelovigen onder ons die geen muziek willen..

14-09-2005, 20:19

Citaat door Mü:
Kun je misschien een beetje meer respect tonen, voor mensen met een andere mening.

Sommige mensen, kunnen n geweldige bruiloft hebben zonder, te flirten met mannen. Sommige mensen kunnen n geweldige bruiloft hebben, zonder in extase te raken. Sommige mensen, geven om Allah en niet om wat anderen van hen vinden.
Goed gesproken Muezli
en Momi geen mannelijke dj is niet per defenitie een begravenis, je kunt ook een prachtige anasheed band doen en de zegeningen zullen inshaAllah over je neerdalen...maar ja tegenwoordig vinden de mensen die zegeningen niet zo belangrijk....stagfirollah.