Bekijk originele versie : Kan jij mij helpen?
Naturelle
19-03-2007, 22:30
Ik word soms ziek van mezelf, denk de hele tijd aan mijn aanstaande de hele dag gaat het zo ik word met hem wakker en slaap met hem in mijn gedachte. Hij is toch niet de enige op de werelddd!
Word er zooooo moe van, en met alles wat ik doe denk ik aan hem zelfs als ik iets nieuws ga halen, dan krijg ik die gedachte van "zou hij dit mooi vinden"? En als ik aan het koken ben voor mijn ouders, dan denk ik weer " zou hij dit ook lekker vinden". Ben dan de hele dag met hem bezig en word er beetje stront ziek van :moe:
Ik kijk 1000 keer perdag naar mijn tel in de hoop dat hij mij belt of smst:moe:
Het vreet me hartstikke op dit allemaal. En word er dizzy van, vandaag was ik weer aan het afwassen, en dacht aan hem hoe het zal zijn als we samen in 1 huis waren :moe: En mijn broer riep me de hele tijd en raakte me aan van halloooooo hoor je me wel of ben je in verwegistan:moe:
Ook op school, denk ik nog steeds aan hem, of als ik buiten naar mijn trein of bus loop zit hij nog steeds in mijn gedachte, soms zie ik een auto dat percies op die van hem lijkt en denk oh zou dat hem zijn, terwijl hij kilomters ver van mij vandaan zit! :moe:
Heb jij dit ook gehad ? En hoe ga jij ermee om?
Kan jij mij hiermee helpen want, ik word er doodziek vannnnn!
Je bent gewoon verliefd....
Naturelle
19-03-2007, 22:34
Je bent gewoon verliefd....
Ja ik voel het, :moe:
Maar wil het niet, ik wil ook eens wat kunnen doen zonder aan hem te denken.
Moslima27
19-03-2007, 22:34
dat noemen ze hier in nederland veliefdheid.je voelt gewoon vlinders jij.hihi
Naturelle
19-03-2007, 22:36
Wil ik niet zijn, en kan ook niet. Kost me alleen maar energie pfffff jarabie haal het weg! :moe:
Independence
19-03-2007, 22:39
Wil ik niet zijn, en kan ook niet. Kost me alleen maar energie pfffff jarabie haal het weg! :moe:
Stel je niet zo aan. Ik word elke keer moe van JOU, elke keer dezelfde topics over je aanstaande. Bel hem dan zelf als je de hele tijd aan hem denkt:moe:
Naturelle
19-03-2007, 22:43
Stel je niet zo aan. Ik word elke keer moe van JOU, elke keer dezelfde topics over je aanstaande. Bel hem dan zelf als je de hele tijd aan hem denkt:moe:
Hahaha sorry meid, maar ik moet soms mijn ei ergens kwijt bij mijn vriendinnen kan dat niet want, niemand weet hiervan en wil het zo ook houden. Maar nogmaals mijn excuses.
Bellen doe ik, maar teveel is ook niet goed.
Zoek iets voor jezelf... ga bv sporten en zet je telefoon dan uit
Independence
19-03-2007, 22:52
Hahaha sorry meid, maar ik moet soms mijn ei ergens kwijt bij mijn vriendinnen kan dat niet want, niemand weet hiervan en wil het zo ook houden. Maar nogmaals mijn excuses.
Je hoeft je excuses niet aan te bieden hoor meid! Ik begrijp het wel:)
Sterkte!
heb ik ook hhoor:love: maar ik vindt het niet erg :banana: en hij heeft er ook last van maar dan andersom :o is alleen maar een goed teken
Naturelle
19-03-2007, 23:07
Independence: Dank je wel schat, :kus:
M_girl: Vind je dat niet irritant dan, ik word er b3da helemaal gek van alsof ik geen leven meer heb, zo erg.
tafoenast
19-03-2007, 23:10
:hihi: :hihi:
VoteForKerry_
19-03-2007, 23:17
Is heeeeeel normaal en heeeeeel gezond.... het is je aanstaande dus je zou je volgens mij zorgen moeten maken als je dit gevoel NIET had... Ik heb het ook gehad en heb het soms nog steeds. Als ik hem even een dag niet zie dat ik dan continu naar mijn telefoon kijk om te checken of hij me gebeld heeft. En ik ben nog steeds altijd erg gelukkig met een smsje van hem...
Naturelle
19-03-2007, 23:22
Is heeeeeel normaal en heeeeeel gezond.... het is je aanstaande dus je zou je volgens mij zorgen moeten maken als je dit gevoel NIET had... Ik heb het ook gehad en heb het soms nog steeds. Als ik hem even een dag niet zie dat ik dan continu naar mijn telefoon kijk om te checken of hij me gebeld heeft. En ik ben nog steeds altijd erg gelukkig met een smsje van hem...
Tegelijkertijd ben ik ook blij dat ik het heb, alleen ik vind het wel irritant hij zit de heleeeeeeeeeeee dag in mijn hoofd en met alles wat ik doe, moet ik aan hem denken. Ik wil ook eens keer iets doen waarbij ik niet aan hem hoef te denken, ik weet dat hij dat ook heeft hij zei ook van dat ie gek wordt van het denken... Maar dat van hem vind ik wel lief.
Maar zelf wil ik echt ff paar uurtjes ff aan wat anders denken.
Ohhhh verliefdheid toch, wat doe je toch met mij:maf2:
bollebuik
19-03-2007, 23:28
Leuke vriendin ben jij
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.