Bekijk originele versie : Hoe vaak heb jij afgereden en welke fouten heb je begaan tijdens het afrijden...?
MaRoCcInA
19-03-2007, 19:39
:o Kom op, deel ze eens met ons.
Het mogen ook blunders zijn die je normaal gesproken nooit fout zou doen.... :hihi:
M_A_R_O_K_Y
19-03-2007, 19:41
:o Kom op, deel ze eens met ons.
Het mogen ook blunders zijn die je normaal gesproken nooit fout zou doen.... :hihi:
theorie in 1 keer gehaald 10 rijlessen gehad (wat ik helemaal niet nodig had maja rijinstructeur zij van, ik moet je geen dingen leren maar afleren)
en examen alhmd ook in 1 keer
alles bijelkaar nog geen 600 euro:banana:
MaRoCcInA
19-03-2007, 19:46
theorie in 1 keer gehaald 10 rijlessen gehad (wat ik helemaal niet nodig had maja rijinstructeur zij van, ik moet je geen dingen leren maar afleren)
en examen alhmd ook in 1 keer
alles bijelkaar nog geen 600 euro:banana:
:wow:
Vind je het gek als je zwart hebt gereden :ego: .
Tof man!! Ik ben tot nu toe wel het dubbele kwijt :moe:
M_A_R_O_K_Y
19-03-2007, 19:50
:wow:
Vind je het gek als je zwart hebt gereden :ego: .
Tof man!! Ik ben tot nu toe wel het dubbele kwijt :moe:
ewa ja ik steelde mn broers auto altijd toen ik 15 was:maf2:
aicha2703
19-03-2007, 19:51
ik ben met me 2e keer geslaagd voor me theorie en mn examen in een keer gelukkig :D was dus superblij natuurlijk.... heb iets van 25 lessen gehad ofsow
xxx muis
M_A_R_O_K_Y
19-03-2007, 19:54
ik ben met me 2e keer geslaagd voor me theorie en mn examen in een keer gelukkig :D was dus superblij natuurlijk.... heb iets van 25 lessen gehad ofsow
xxx muis
coool maar tog vrouwen kunnen niet rijden
klaaar poent out:maf2:
MaRoCcInA
19-03-2007, 19:55
ewa ja ik steelde mn broers auto altijd toen ik 15 was:maf2:
:maf2: Dief , ba3da je hebt je rijbewijs makkelijk gehaald.
ik moet ook afrijden. Ben echt bang dat ik domme fouten ga maken :rolleyes:
MaRoCcInA
19-03-2007, 19:58
xxx muis
Tbarkellah. 25 Lessen :goedzo:
Wat deed je 1ste keer fout?
M_A_R_O_K_Y
19-03-2007, 20:02
:maf2: Dief , ba3da je hebt je rijbewijs makkelijk gehaald.
ik moet ook afrijden. Ben echt bang dat ik domme fouten ga maken :rolleyes:
ik werd ook para ik d8 toen ik erheen ging van hoe ga ik die man slaan als hij zegt u bent gezacht,
maar toen d8 ik wat ik kom hier om mn rijbewijs op te halen en niet om te halen
meisje_99
19-03-2007, 23:09
ik heb praktijk en theorie ook allebei in 1 keer.
de rij-instucteur zei wel dat het niet perfect was, maar wel goed genoeg. en op zo een examen mag je wel kleine fouten maken, daar kunnen ze je niet op laten zakken.
ach blunders heb ik te vaak gemaakt (zo heb ik op de t.t.t bij de hellingproef met me domme hoofde de handrem er niet opgezet en sloeg ie 3 keer af en bochtje achteruit was ook een ramp, ik deed net alsof ik aan het corrigeren was:hihi: en terug het cbr op met het parkeren was al helemaal een drama want me rij-instructeur kun er niet uit aan zijn kant. en wonder boven wonder heb ik tocg vrijstelling gekregen voor de bijzondere verrichtingen:hihi:)
ach ik zal stoppen anders wordt het een te lang verhaal.
als ik er op terug kijk, snap ik niet dat ze mij dat ding gegeven hebben, maar jah, hamdoeillah.
SoeSoe21
19-03-2007, 23:23
Ik had theorie en praktijk de eerste x gehaald en voor men praktijk had
ik maar 22 lessen gehad.
marocloubna
20-03-2007, 00:27
Ik ben ook vet zenuwachtig voor het examen man!!!
ik zit nu op 15 lessen. Over ongeveer 10 lessen wil ik afrijden, maar vind het toch wel eng moet ik zeggen :o
Ya Rabi laat alle moslims slagen, Inshallah.......
Arabia83
20-03-2007, 00:58
Assalamu alaykum,
Ik zal over mijn rijexamen vertellen, tis alleen wel een lang verhaal. Samenvatten is nooit mijn sterke kant geweest. ;)
Zo'n drie weken geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald. Het was een woensdagmiddag 13.00 (k weet niet of dit invloed heeft gehad), de kids hadden schoolvakantie, dus t was zeker niet rustig op de wegen.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik netjes reed, tenminste de eerste 30 minuten.. Ik moest straat in, straat uit, zone 30, gelijkwaardige kruisingen, rotonde gelukkig maar 2 keer (hier ga ik namelijk altijd in de fout :( ) Al met al, reed ik goed.
Maar het duurde erg lang en dus dacht ik dat ik misschien geen snelweg hoefde te rijden... Al mn vriendinnen zeiden dat hun examen zo'n 30 min. duurde! Nou de mijne duurde wel 50 min. in totaal.
Helaas moest ik aan t eind van de rit de snelweg op.. Bij het invoegen keek ik niet vroeg genoeg naar de rijbaan, waardoor ik achter een vrachtwagen terecht kwam. Dit was op zich niet erg, want ik had t netjes volgens de regels gedaan. Alleen wilde ik van die stomme reuzen-vrachtwagen af, en ging ik dus harder rijden om dat rotding z.s.m. achter me te laten. Ik gaf gas voooordat ik linksachter keek.. Hierdoor kwam ik dicht op de vrachtauto (met de bedoeling hem in te halen), maar kon niet inhalen want een andere auto was mij voor, en ging mij & de vrachtauto inhalen. Nou, i.p.v. gas terug te nemen en op mijn beurt te wachten met inhalen, bleef ik hard rijden en was ik gefocust op het inhalen. Hierdoor had ik niet in de gaten dat ik al meer dan 20 seconden aan het BUMPERKLEVEN was.. :traan1:
Totdat mijn examinator ingreep en me de les las: '' We zijn niet aan het file-parkeren, hoor. Dit is de snelweg!'' Hij gaf me een preekje op de snelweg, en vroeg me de eerste afrit eraf te gaan. :eek:
Mijn hart ging tekeer joh! Ik wist meteen dat ik gezakt was als een rots (een baksteen is te licht uitgedrukt ). Onderweg terug naar het CBR kon ik mezelf wel slaan! De hele rit heb ik verpest door met 90 km/uur te gaan bumperkleven op een vrachtauto!!
De examinator vroeg me op een chagrijnige toon alvast naar de examenzaal te gaan en daar plaats te nemen. Ik ging er naar toe en nam plaats. Ondertussen was ik mijn zelfvertrouwen kwijtgeraakt, maar niet het vertrouwen in Allah. Ik zei onderweg: Ya Allah, laat me niet zakken. Ya Allah, ook al wil deze examinator mij laten zakken vanwege deze fout, houd hem tegen, U bent tot alles in staat! De examinator kwam binnen en ging zitten en zei: 'Nou, gefeliciteerd, je bent geslaagd.' Ik kon mn oren niet geloven natuurlijk.. En zei: 'Wat zegt u?!' 'Je bent geslaagd. Maar let erop dat je die fout nooit meer maakt, en doe rustig op de snelweg.'....
Alhamdulilah, nou mijn blijdschap is niet in woorden uit te drukken. Ik kwam thuis en vertelde het de hele familie, vrienden, en buren. Niemand geloofde me haast, vooral nadat ik ze over mijn rit had verteld. Maar toch had ik m, in een keer!
Een tip: vertel niemand van je familie en vrienden dat je gaat afrijden. Dit zorgt alleen maar voor nog meer druk. Zelfs mijn moeder wist t niet. En verricht veel du'a, vraag Allah OPRECHT om je te laten slagen. Zodat je die honderden euro's die je anders kwijt zo zijn aan die oersaaie rijlessen tenminste aan de armen kunt schenken. En believe me: Allah kan alles!! Als Hij wil dat t gebeurt, dan gebeurt t!
Ik had trouwens op deze site gesurfd: http://rijexamendoejezo.nl/ hier zitten goeie tips.
Kortom: bereid je goed voor, en vertrouw 100% op Allah!
Meknesia_Liena
20-03-2007, 09:54
examen in 1 keer gehaald en 14 lessen genomen
laila22ziani
20-03-2007, 12:50
theaorie in 1 keer, examen tweede keer.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.